Sommigen vinden dat juist fijn, ze weten dat ze er goed uit zien of dat er mensen naar hun kijken en lopen ermee te koopquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
voelt soms echt niet fijn hoor hoe mannen dan naar je kijken
havo-3-humorquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Dickpick
[ afbeelding ]
CUL / [Recept] Twix en Oreo croissantjes
Als er leuke mannen naar je kijken is het wel leuk ja. Maar niet van die vieze typetjesquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sommigen vinden dat juist fijn, ze weten dat ze er goed uit zien of dat er mensen naar hun kijken en lopen ermee te koop
evidentquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:17 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Ging wel echt kanus stuk van het lachen
Is wel leuk als je single bent.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Sommigen vinden dat juist fijn, ze weten dat ze er goed uit zien of dat er mensen naar hun kijken en lopen ermee te koop
Ik ben erg leuk hoorquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Als er leuke mannen naar je kijken is het wel leuk ja. Maar niet van die vieze typetjes
Van die dima's of montelly'squote:Op dinsdag 27 december 2016 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
Als er leuke mannen naar je kijken is het wel leuk ja. Maar niet van die vieze typetjes
nicequote:
ik zou alleen heel charmant je bil checkenquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:15 schreef supersof het volgende:
[..]
voelt soms echt niet fijn hoor hoe mannen dan naar je kijken
je mag hem wel in het echt zienquote:
En daarna vlug voorbij lopen en nog een keertje omkijken voor het gezicht?quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:21 schreef Drug het volgende:
[..]
ik zou alleen heel charmant je bil checken
arnhem kan ookquote:
drm alle lelijke mannen de ogen uitprikkenquote:Op dinsdag 27 december 2016 23:17 schreef supersof het volgende:
[..]
jij bent zeker zo'n randstad typjequote:
Ik snap niet waarom je dat zou doen. Lekker boeiend of iemand je bericht heeft gelezen en 5 uur later reageert.quote:Op dinsdag 27 december 2016 23:24 schreef supersof het volgende:
mensen die laatst gezien EN blauwe vinkjes uit hebben staan
zo irritant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |