Nou ja, "veel beter" is sowieso een overstatement. Echt goed is het allebei natuurlijk nietquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee joh, doe even normaal.
Rutte undercoverquote:
Ze zijn wel allebei maagd.quote:
Staat de Kast of Twarres er nog in?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal eens een poging wagen:
Nederland
Duitsland
Engeland
Spanje (vast)
België
Frankrijk
Ierland
IJsland
Zweden
Denemarken (Saybia)
Nieuw-Zeeland
Australië
VS
Canada
Brazilië
(Noorwegen niet?)
Verder zou ik jet niet weten, maar ik mis vast nog wel wat.. aanvullingen zijn welkom.
En wonen beide nog bij mama.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:15 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ze zijn wel allebei maagd.
Illuminati confirmed.quote:
heeft pino daar niet iets van op zijn site staan?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aangevuld lijstje voorlopig:
Nederland
Duitsland
Engeland
Spanje (vast)
België
Frankrijk
Ierland
IJsland
Zweden
Denemarken (Saybia)
Nieuw-Zeeland
Australië
VS
Canada
Brazilië
Cuba
Japan
Noorwegen
Italië
Griekenland
Oostenrijk
Jamaica
Barbados (Rihanna)quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aangevuld lijstje voorlopig:
Nederland
Duitsland
Engeland
Spanje (vast)
België
Frankrijk
Ierland
IJsland
Zweden
Denemarken (Saybia)
Nieuw-Zeeland
Australië
VS
Canada
Brazilië
Cuba
Japan
Noorwegen
Italië
Griekenland
Oostenrijk
Jamaica
Hey Heyquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:15 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik een fan ben, maar hallo Paul
Ik heb dit gehoord. Uit Oxfordshire?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik was net even weg, toen vertelde mijn broer dat een bericht van onze familie uit Engeland werd voorgelezen. Zometeen maar even kijken of ik dat terug kan luisteren.
Italië, Griekenland.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal eens een poging wagen:
Nederland
Duitsland
Engeland
Spanje (vast)
België
Frankrijk
Ierland
IJsland
Zweden
Denemarken (Saybia)
Nieuw-Zeeland
Australië
VS
Canada
Brazilië
(Noorwegen niet?)
Verder zou ik jet niet weten, maar ik mis vast nog wel wat.. aanvullingen zijn welkom.
Te laatquote:
Ze wonen zelf in Thame.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:17 schreef BoxeurDesRues het volgende:
[..]
Ik heb dit gehoord. Uit Oxfordshire?
Nee. En Juanes ook niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:17 schreef PippenScottie het volgende:
Staat Shakira in de lijst? Zo ja, Colombia.
24 stuks. Ik zei 28 bijna goed.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland
Duitsland
Engeland
Spanje
België
Frankrijk
Ierland
IJsland
Zweden
Denemarken
Nieuw-Zeeland
Australië
VS
Canada
Brazilië
Cuba
Japan
Noorwegen
Italië
Griekenland
Oostenrijk
Jamaica
Barbados
Finland
dus dan hebben we voorlopig dit.
ja we zitten al op 25 met N'Dour, misschien is er nog wel ergens een gekke afrikaan/amerikaanquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
[..]
24 stuks. Ik zei 28 bijna goed.
Kunnen we Youssou N'Dour niet Senegal geven?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland
Duitsland
Engeland
Spanje
België
Frankrijk
Ierland
IJsland
Zweden
Denemarken
Nieuw-Zeeland
Australië
VS
Canada
Brazilië
Cuba
Japan
Noorwegen
Italië
Griekenland
Oostenrijk
Jamaica
Barbados
Finland
Georgië? Katie Meluaquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland
Duitsland
Engeland
Spanje
België
Frankrijk
Ierland
IJsland
Zweden
Denemarken
Nieuw-Zeeland
Australië
VS
Canada
Brazilië
Cuba
Japan
Noorwegen
Italië
Griekenland
Oostenrijk
Jamaica
Barbados
Finland
zeker wel. allebeiquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:21 schreef Isorden het volgende:
Geen Schotten of Welshmen in de lijst?
Sade is Nigeriaansequote:Op dinsdag 27 december 2016 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja we zitten al op 25 met N'Dour, misschien is er nog wel ergens een gekke afrikaan/amerikaan
Geen Joden?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland
Duitsland
Engeland
Spanje
België
Frankrijk
Ierland
IJsland
Zweden
Denemarken
Nieuw-Zeeland
Australië
VS
Canada
Brazilië
Cuba
Japan
Noorwegen
Italië
Griekenland
Oostenrijk
Jamaica
Barbados
Finland
En ook nog Leetowersquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga me dit jaar zelfs niet ergeren aan die kutbanjo van Mumferd and Sons.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ja we zitten al op 25 met N'Dour, misschien is er nog wel ergens een gekke afrikaan/amerikaan
Freddie Mercury - Zanzibar/Tanzaniaquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
wat voor banjo?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:22 schreef PippenScottie het volgende:
Ik ga me dit jaar zelfs niet ergeren aan die kutbanjo van Mumferd and Sons.
Hadden na dat eerste album beter kunnen stoppen.quote:
Sign No More vind ik geweldig, Babel is ook nog wel een mooi album, maar daarna hadden ze inderdaad beter even een break kunnen nemen. En dat Afrikaanse gedoe is echt verschrikkelijkquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:23 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hadden na dat eerste album beter kunnen stoppen.
dat songfestivalliedje van Celine?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik geloof geen zuidafrikanen of zwitsers in de lijst
Khaled in de lijst?quote:
Namen en rugnummers, Pienjow.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:24 schreef Pino112 het volgende:
Trinidad en Tobago
Senegal
Algerije
Roemenie
Briljant.quote:
Het halve Graceland album is gezongen door Afrikanenquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:23 schreef cafca het volgende:
Youssou n'Dour uit Senegal hebben we nog
En staat er niks Zuid-Afrikaans in?
Afrikaanse gedoe?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Sign No More vind ik geweldig, Babel is ook nog wel een mooi album, maar daarna hadden ze inderdaad beter even een break kunnen nemen. En dat Afrikaanse gedoe is echt verschrikkelijkZonde.
Celine Dion heeft voor Zwitserland meegedaan aan het songfestival. Dat maakt haar voor mij deels Zwitsers.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Manfred Mannquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Die zie je makelijk over het hoofd als je verblind word door het lichtquote:
Helaas niet solo in de lijst en de band is Engels. Freddie staat wél solo (nouja, samen met Caballe) in de lijstquote:
Ze hebben na dat laatste album nog een EP uitgebracht genaamd "Johannesburg", met Baaba Maal. Hadden ze beter niet kunnen doenquote:
Mja, maar da's de enige van de band, dan kun eindeloos blijven zoekenquote:
Die geven mn bron niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Namen en rugnummers, Pienjow.
Wat een idioot he, een type ....quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:26 schreef Mani89 het volgende:
HOUD GODVERDOMME JE BEK DICHT ONGELOFELIJKE PANNENKOEK
Wist ik niet eens. Ga er ook maar niet naar luisteren dan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze hebben na dat laatste album nog een EP uitgebracht genaamd "Johannesburg", met Baaba Maal. Hadden ze beter niet kunnen doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |