Rip, da's hier niet zo ver vandaan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:11 schreef Symphonic het volgende:
Zojuist 50 dolfijnen aangespoeld bij Camperduin
Discriminatie, ik zeg het jequote:Op dinsdag 27 december 2016 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En Sukiyaki, en Gangnam Style
Komt die zangeres in die C&A-jurk uit Birmingham nog?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Jammer dat de lijst niet met Andersen samengaat.
forbidden colours staat er nog inquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die eerste maakt niet uit. Ryuichi Sakamoto doet nog mee.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over colours gesproken... ik hoorde Living Colour vanmorgen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:12 schreef Homdeck het volgende:
[..]
forbidden colours staat er nog in
Komt wel heel dichtbij zoquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Rip, da's hier niet zo ver vandaan.
a-ha.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zal eens een poging wagen:
Nederland
Duitsland
Engeland
Spanje (vast)
België
Frankrijk
Ierland
IJsland
Zweden
Denemarken (Saybia)
Nieuw-Zeeland
Australië
VS
Canada
Brazilië
(Noorwegen niet?)
Verder zou ik jet niet weten, maar ik mis vast nog wel wat.. aanvullingen zijn welkom.
PSYcho killer ookquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:12 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die eerste maakt niet uit. Ryuichi Sakamoto doet nog mee.
Nee joh, doe even normaal.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:13 schreef richolio het volgende:
Imho beter dan het origineel, van eerder in de lijst.
Griekenland (Vangelis)quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland
Duitsland
Engeland
Spanje (vast)
België
Frankrijk
Ierland
IJsland
Zweden
Denemarken (Saybia)
Nieuw-Zeeland
Australië
VS
Canada
Brazilië
(Noorwegen niet?)
Verder zou ik jet niet weten, maar ik mis vast nog wel wat.. aanvullingen zijn welkom.
ik vind beide niet bijzonderquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee joh, doe even normaal.
Ja, ik vond het al vreemd als die er niet in zouden staan. Italië mist natuurlijk ookquote:
Doe zelf normaal man.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:13 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Nee joh, doe even normaal.
cuba (buena vista social club)quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland
Duitsland
Engeland
Spanje (vast)
België
Frankrijk
Ierland
IJsland
Zweden
Denemarken (Saybia)
Nieuw-Zeeland
Australië
VS
Canada
Brazilië
(Noorwegen niet?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |