Afrikaanse gedoe?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:24 schreef richolio het volgende:
[..]
Sign No More vind ik geweldig, Babel is ook nog wel een mooi album, maar daarna hadden ze inderdaad beter even een break kunnen nemen. En dat Afrikaanse gedoe is echt verschrikkelijkZonde.
Celine Dion heeft voor Zwitserland meegedaan aan het songfestival. Dat maakt haar voor mij deels Zwitsers.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik geloof geen zuidafrikanen of zwitsers in de lijst
Manfred Mannquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik geloof geen zuidafrikanen of zwitsers in de lijst
Die zie je makelijk over het hoofd als je verblind word door het lichtquote:
Helaas niet solo in de lijst en de band is Engels. Freddie staat wél solo (nouja, samen met Caballe) in de lijstquote:
Ze hebben na dat laatste album nog een EP uitgebracht genaamd "Johannesburg", met Baaba Maal. Hadden ze beter niet kunnen doenquote:
Mja, maar da's de enige van de band, dan kun eindeloos blijven zoekenquote:
Die geven mn bron niet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Namen en rugnummers, Pienjow.
Wat een idioot he, een type ....quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:26 schreef Mani89 het volgende:
HOUD GODVERDOMME JE BEK DICHT ONGELOFELIJKE PANNENKOEK
Wist ik niet eens. Ga er ook maar niet naar luisteren dan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:26 schreef richolio het volgende:
[..]
Ze hebben na dat laatste album nog een EP uitgebracht genaamd "Johannesburg", met Baaba Maal. Hadden ze beter niet kunnen doen
weet jij als stats expert hoeveel landen?quote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Peter_Maffayquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand een idee welke acts er uit T&T, Algerije en Roemenie komen dan?
haddaway blijkbaar uit Trinidadquote:Op dinsdag 27 december 2016 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Khaled?quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
System of a Downquote:
Enigma is Roemeens.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stefan praatte net een minuut lang door het begin van een nummer heen, zeg er eens wat van.quote:Op dinsdag 27 december 2016 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wist ik niet eens. Ga er ook maar niet naar luisteren dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |