Laat gaan Joh. Koop liever wat mannen crème van niveaquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zeg helemaal niet dat hij de beste setspeler ooit is, maar dat het voor hem niet uitmaakt of hij legs of sets gooit. Dat hij minder dominant is geldt simpelweg voor iedere speler en is inherent aan het andere systeem
Dat is niet zo verwonderlijk gezien het groeiende niveau op de Tour.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:39 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, maar zijn dominantie zoals je die bij legs zag in de laatste toernooien (winnen met een flinke marge) zal nu een stuk minder zijn.
Daar ben ik niet mannelijk genoeg voorquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:39 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Laat gaan Joh. Koop liever wat mannen crème van nivea
Dat geldt voor iedereen die dominant is in de legopzet. Niet specifiek van Gerwen nee.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja eens, maar dat heeft toch helemaal niks te maken met Van Gerwen? Een Anderson heeft dat net zo goed bedoel ik te zeggen
Dan zijn we het dus gewoon nog eens ookquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:40 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat geldt voor iedereen die dominant is in de legopzet. Niet specifiek van Gerwen nee.
Je loopt met je eigen domheid te koop.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:44 schreef Nober het volgende:
Is dan gewoon toeval geweest dat Van Gerwen alle major finals haalt in 2015 en 2016 behalve op het WK.
Van Gerwen is geen setspeler, dat is wat ik weet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop.
Volgend jaar haalt Newton de kwartfinale.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel schitterend dat een hoop prutsers dit jaar opeens op het WK een revival krijgen en het talent opeens erafvliegt.
Ik ga een teiltje halen.
Anderson is niet geïnteresseerd in al die majors.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gando heeft niet een major gewonnen dit jaar behalve WK, hij is een goede setdarter
Taylor verliest de laatste jaren van Dave Chisnall, Mark Webster, Jelle Klaasen, Michael Smith voor de finale. Is Taylor nog wel een setspeler!?!?!?!quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Van Gerwen is geen setspeler, dat is wat ik weet.
En Andy Hamilton haalt de halve finalequote:Op dinsdag 27 december 2016 16:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgend jaar haalt Newton de kwartfinale.
Dat zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En Andy Hamilton haalt de halve finale
Niet zo verwonderlijk doen, dat is echt al eerder voorgevallen...quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zijn we het dus gewoon nog eens ook
Het mag absoluut benoemd wordenquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet zo verwonderlijk doen, dat is echt al eerder voorgevallen...
Taylor is te lang doorgegaan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor verliest de laatste jaren van Dave Chisnall, Mark Webster, Jelle Klaasen, Michael Smith voor de finale. Is Taylor nog wel een setspeler!?!?!?!
Taylor wint de laatste vijf jaar alleen de WGP van 2013. Is Taylor nog wel een setspeler??????
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |