Van Gerwen is geen setspeler, dat is wat ik weet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je loopt met je eigen domheid te koop.
Volgend jaar haalt Newton de kwartfinale.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Wel schitterend dat een hoop prutsers dit jaar opeens op het WK een revival krijgen en het talent opeens erafvliegt.
Ik ga een teiltje halen.
Anderson is niet geïnteresseerd in al die majors.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gando heeft niet een major gewonnen dit jaar behalve WK, hij is een goede setdarter
Taylor verliest de laatste jaren van Dave Chisnall, Mark Webster, Jelle Klaasen, Michael Smith voor de finale. Is Taylor nog wel een setspeler!?!?!?!quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:45 schreef Nober het volgende:
[..]
Van Gerwen is geen setspeler, dat is wat ik weet.
En Andy Hamilton haalt de halve finalequote:Op dinsdag 27 december 2016 16:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Volgend jaar haalt Newton de kwartfinale.
Dat zou geweldig zijnquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
En Andy Hamilton haalt de halve finale
Niet zo verwonderlijk doen, dat is echt al eerder voorgevallen...quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan zijn we het dus gewoon nog eens ook
Het mag absoluut benoemd wordenquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Niet zo verwonderlijk doen, dat is echt al eerder voorgevallen...
Taylor is te lang doorgegaan.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Taylor verliest de laatste jaren van Dave Chisnall, Mark Webster, Jelle Klaasen, Michael Smith voor de finale. Is Taylor nog wel een setspeler!?!?!?!
Taylor wint de laatste vijf jaar alleen de WGP van 2013. Is Taylor nog wel een setspeler??????
Ik heb wel behoefte aan een smerige likkerquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hamilton is toch zo'n smerige likker bah
Je doet te lang over het schijten.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:49 schreef Pascalus het volgende:
ik ben effe schijten, kom terug, 2-2
Hoe kan dit?
Redenen.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:49 schreef Pascalus het volgende:
Hoe kan dit?
Ik snap nooit zo dat mensen zo lang schijten eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 27 december 2016 16:49 schreef Pascalus het volgende:
Hoe kan dit?
Ik ook niet, als ik moet is het er zo uit en ben ik binnen een halve minuut klaar.quote:Op dinsdag 27 december 2016 16:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik snap nooit zo dat mensen zo lang schijten eerlijk gezegd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |