Beetje? Gewoon vreselijk aso, en smerig ook nogquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:08 schreef xcachet het volgende:
Ik laat de hond naast me zitten in de trein. Beetje aso maar ach
helemaal welquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:10 schreef TARDIS. het volgende:
Niels is helemaal niet kaal, toto amateur.
rustigquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hond op bank doe je maar thuis gek, een trein is geen thuis
hoe weet je dan of het makkelijk is. is je ego nog steeds gekrenkt ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Care te weinig om het te proberen.
quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hond op bank doe je maar thuis gek, een trein is geen thuis
2 januari is nog niet hoorquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRRRR
Nog steeds?quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:11 schreef Crip het volgende:
[..]
hoe weet je dan of het makkelijk is. is je ego nog steeds gekrenkt ofzo
gvd had ik maar weer werk en een kamer voor mezelfquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:12 schreef Crip het volgende:
Had zondag 200% betaald, gisteren ook en zondag aanstaande ook.
mooi mooi
ik zag dat je kamers te huur in Tilburg had geliket. Ben je helemaal gek geworden ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:13 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gvd had ik maar weer werk en een kamer voor mezelf
Alles volstaat.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zag dat je kamers te huur in Tilburg had geliket. Ben je helemaal gek geworden ofzo
Het is top2000 tijd nu. IS THIS THE REAL LIFE!quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
IT'S THE MOST WONDERFUL TIME OF THE YEARRRRRRRR
ah.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:15 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Het is top2000 tijd nu. IS THIS THE REAL LIFE!
En lid geworden van kamers in Amersfoort.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zag dat je kamers te huur in Tilburg had geliket. Ben je helemaal gek geworden ofzo
En Zwollequote:Op dinsdag 27 december 2016 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
En lid geworden van kamers in Amersfoort.
uhuquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:16 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gewoon oudejaarsavond 22:00 naar bed en pitten
doe ik ook
Tattachet.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje? Gewoon vreselijk aso, en smerig ook nog
en hoequote:Op dinsdag 27 december 2016 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat is er zo vreemd aan?quote:
Tilburg volstaat nooitquote:
wa kost da per maandquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
heb wel een kamertje voor je hoor huhu
Oh Amersfoort is nog wel leukquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:16 schreef Chai het volgende:
[..]
En lid geworden van kamers in Amersfoort.
maakt voor mij niks uit. als ik er kan slapen/koken is het wmb prima. ik ga naar mn werk, kom thuis, eet wat, en ga in bed. dan boeit 't me weinig of dat in tilburg is of in sexbierumquote:
Ik houd niet van oude kale mannenquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:20 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Beetje gewillig en onderdanig zijn
Passend bij je lifestyle?quote:
Ja godverdomme dan toch niet zeg jezus, ik probeer je te helpen man, godtievus kutjongquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dan voel ik nog steeds dat je kaler dan een neet bent
Throwback 2014quote:
doe eens rustig joh abominatiequote:Op dinsdag 27 december 2016 12:21 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ja godverdomme dan toch niet zeg jezus, ik probeer je te helpen man, godtievus kutjong
well i'm a main son of a bitchquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dit is niet zo vriendelijk van je he
Not the first time you have 'emquote:
:squote:Op dinsdag 27 december 2016 12:23 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Doe eens niet zo over je moeder
Halloquote:
Doe danquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik laat ze er gewoon af hakken, scheelt een hoop
Jahoor. Fijne kerst gehad, krokodillenbilletje?quote:
pas op of ik pak m'n tondeuse en scheer je kaalquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In zijn geval moet je met een nagelknipper een heel eind komen hoor, met zijn "hakken"
Ja, één keer knip is voldoendequote:Op dinsdag 27 december 2016 12:26 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
In zijn geval moet je met een nagelknipper een heel eind komen hoor, met zijn "hakken"
blij dat het achter de rug is, jij?quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:26 schreef Willoow het volgende:
[..]
Jahoor. Fijne kerst gehad, krokodillenbilletje?
quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:26 schreef Toto69 het volgende:
[..]
pas op of ik pak m'n tondeuse en scheer je kaal
OH WACHT HAHAHAHAHAHAHHAHHAa
Haarimplantaten of van die getatoeëerde stoppels misschien.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:25 schreef Montelly het volgende:
Volgens mij heeft foef iets aan z'n voorhoofd laten doen.
Ja, maar vond het wel leuk verderquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:27 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
blij dat het achter de rug is, jij?
ben jij joodsquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij nog chanukah gevoerd?
gevoerd?quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:30 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jij nog chanukah gevoerd?
ach poekie nouquote:
Jeetje zeg, ik maakte een foutje, ik bedoel kan gebeuren, kijken we jouw ouders toch ook niet op aanquote:
Bejaardentehuizen zijn niet meer hipquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:31 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ach poekie nou
goed nieuws, over 3 jaar zit je in een bejaardentehui waar bijna niemand nog haar heeft
jou woudersquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:32 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Jeetje zeg, ik maakte een foutje, ik bedoel kan gebeuren, kijken we jouw ouders toch ook niet op aan
Break a hip doen ze daarquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:32 schreef Willoow het volgende:
[..]
Bejaardentehuizen zijn niet meer hip
skatenquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:34 schreef HRC2020 het volgende:
Wat zal ik gaan doen vandaag, skaten of een lego unit bouwen?
linkdump niet gekliktquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
http://imgur.com/a/2Q6fp
http://imgur.com/a/eNac8
Ziet er niet echt lekker uit.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Inb4 kdrickquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
Bosschequote:Op dinsdag 27 december 2016 12:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hey lekkere bosche bol van me
weet ik beef wellington maar ziet niet lekker uitquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:40 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Is geen varkensvlees hoor kweenie
Nou toevallig was het verdomde lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:41 schreef Crip het volgende:
[..]
weet ik beef wellington maar ziet niet lekker uit
Joop Braakhekke was de echte topquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
en ja gordon Ramsey kan het beter en wat dan nog
Sorryquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe toch niet altijd zo betweterig rotkind
Die eerste zit uit alsof het een krappe voorhuid is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
ziet er toch heerlijk uit man. houd je smoel lekker ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:42 schreef Chloroform het volgende:
Die bovenste foto is net de piemel van een bepaalde user hier
Zou niet in m'n mond stoppen 2/10
Ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Blij dat het voorbij is, jij?
zegt meer over jou hoor kweeniequote:Op dinsdag 27 december 2016 12:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die eerste zit uit alsof het een krappe voorhuid is.
Echt he, is niets voor mensen als wij, dat de hele tijd leuk en lief doen terwijl je geest overloopt van steeds meer valse opmerkingen die je maar inslikt, pure armoequote:
Je hoeft niet zo boos te zijn hoor, snoepje. Als het jullie gesmaakt heeft, maakt de rest toch niet uitquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ziet er toch heerlijk uit man. houd je smoel lekker ofzo
Hij heeft gewoon kijk op piemelsquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zegt meer over jou hoor kweenie
Moet er nu vier dagen van bijkomenquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Echt he, is niets voor mensen als wij, dat de hele tijd leuk en lief doen terwijl je geest overloopt van steeds meer valse opmerkingen die je maar inslikt, pure armoe
Maar ik vond hem er zo goed uitzien, dan doet het mij pijn dat anderen het afbrandenquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo boos te zijn hoor, snoepje. Als het jullie gesmaakt heeft, maakt de rest toch niet uit
Leef je uitquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet er nu vier dagen van bijkomen
Dat heb ik nou elke dag als ik buiten komquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar ik vond hem er zo goed uitzien, dan doet het mij pijn dat anderen het afbranden![]()
Gewoon niet caren, jij hebt lekker gegeten en de rest is gewoon stom. Aai over je bolquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar ik vond hem er zo goed uitzien, dan doet het mij pijn dat anderen het afbranden![]()
hihi dankjewel tante chroloquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon niet caren, jij hebt lekker gegeten en de rest is gewoon stom. Aai over je bol
Hey cutiequote:
kom je zaterdag ook vuurwerk kijken op de kadequote:
Betaal ik dan ook voorquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik vind een vieze ranzige vetzak naast me incluis een zak patat 10 keer ranziger hoorquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Laat hermann er even buiten wil je?quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:55 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Ik vind een vieze ranzige vetzak naast me incluis een zak patat 10 keer ranziger hoor
Tu du tu duquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:54 schreef Working_Class_Hero het volgende:
ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE
waar is die trouwens?quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Laat hermann er even buiten wil je?
Rip hermannquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Laat hermann er even buiten wil je?
Ben in Utrecht met O&N, maar jij wel dus?quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:52 schreef supersof het volgende:
[..]
kom je zaterdag ook vuurwerk kijken op de kade
Wat?quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Op 450 liep hij lekker te blunderen iig
wat?quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
iets tegen Tilburg??quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Grapje hoor. Hij ligt onder de bank. Ja natuurlijk.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Heb je een kaartje gekocht voor je hond?
Typ gewoon wat harder man sjongejongequote:Op dinsdag 27 december 2016 13:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ohh ook leuk. Nou we hebben nog geen plannen, maar waarschijnlijk wel even daar kijken jaquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ben in Utrecht met O&N, maar jij wel dus?
Wat?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:01 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Typ gewoon wat harder man sjongejonge
quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee hardziendquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
godtievus zijn jullie doof ofzo
Is dit een quote van niels ofzo?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:03 schreef xcachet het volgende:
Kwamen net drie kinderen hele rit bij mij zitten om de hond te aaien. Gingen ze me uitzwaaien op het perron waar ze uitstapten. Zo lief.
hey mede toekomstig eiland bewoonsterquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:02 schreef xcachet het volgende:
Iedereen die niet op de Veluwe woont:
nee want dan was er nog een heel relaas achter gekomen hoe hij de telefoonnummers had gescoortquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is dit een quote van niels ofzo?
Arnhemquote:
Hond is wel dé perfecte kinderlokker. Maar ik ben niet zo'n snoeimes dat ik Niels zijn posts bewaar en herhaal.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Is dit een quote van niels ofzo?
en over zijn voorliefde voor turnenquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:04 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nee want dan was er nog een heel relaas achter gekomen hoe hij de telefoonnummers had gescoort
Ahh de enige stad van Nederland met een nog lelijker en mislukt station dan Tilburg.quote:
ahahah jij hebt geen smaakquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:08 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Ahh de enige stad van Nederland met een nog lelijker en mislukt station dan Tilburg.
wou jij zeggen dat dat station in Arnhem er normaal uit ziet?quote:
gewoon doorduwenquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:16 schreef KomVissen het volgende:
Wanneer je teveel eten maakt en de helft niet op krijgt..
nodig mij eens uit om alle mooie plekjes van Arnhem te laten zienquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:19 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nodig mij eens uit om alle mooie plekjes van Arnhem te laten zien
wat doe ik?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:29 schreef Kurovski het volgende:
Doe's niet Pen. Ik heb geen zin om te TRen vandaag.
je moest eens weten wat ik allemaal met Noel uitspookquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:28 schreef xcachet het volgende:
[..]je hebt een vriendin man, ouwe hosselaar
graag een uitgebreide omschrijving met veel grafische details en als het kan een tekeningquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
je moest eens weten wat ik allemaal met Noel uitspook
tekening zou ik wel willen maar dat gaat niet aangezien mijn hand rectaal zit.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
graag een uitgebreide omschrijving met veel grafische details en als het kan een tekening
Heb je wel eens posts van mij getr'd?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:29 schreef Kurovski het volgende:
Doe's niet Pen. Ik heb geen zin om te TRen vandaag.
okeejjjjquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat weet je best. Gewoon niet meer doen alsjeblieft.
heb je webcam?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:34 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
tekening zou ik wel willen maar dat gaat niet aangezien mijn hand rectaal zit.
Niet dat ik me kan herinneren.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je wel eens posts van mij getr'd?
waar bemoei jij je mee joh met je perenbekquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:36 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Doe maar niet alsof je niet weet waar het over gaat.
Poekie nouquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:38 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
waar bemoei jij je mee joh met je perenbek
quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is na twaalven, hij heeft al twee sixpacks achter de kiezen, gewoon laten lullen
goed. Dan kunnen we private. Doe wel even je credits opladen want ik zie dat je er nog maar 1 hebtquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik bestel er 1 voor je
Ja daar kom ik toch nietquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is op mijn Annabel93 account, op Bertus1943 heb ik nog genoegquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
goed. Dan kunnen we private. Doe wel even je credits opladen want ik zie dat je er nog maar 1 hebt
aah tofquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is op mijn Annabel93 account, op Bertus1943 heb ik nog genoeg
voor jou is zijn de kosten zojuist van 1 cred. naar 2 credits per minuut gegaan!quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
www.Vrijwillige_euthanasie.nl
Zie jullie hier toch al genoegquote:
Op werk op de wcquote:
Ik bedoelde het toch goed man, jeetje zeg, wat ben jij hardquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
voor jou is zijn de kosten zojuist van 1 cred. naar 2 credits per minuut gegaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja zeg ik ben het eigenlijk wel met Niels eens nu.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:38 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
waar bemoei jij je mee joh met je perenbek
Voor sommigen is dat wel een publieke plekquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]![]()
Gewoon achter je pc man
overloperquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:44 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Nou ja zeg ik ben het eigenlijk wel met Niels eens nu.
heb je het nu over WCH of over mijn toplul?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Fijn dat je er weer bent kale <33
weet cachet dat ook?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
heb vanmorgen lekker liggen krikken voor t werk.
wch natuurlijk duhhhhquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:46 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
heb je het nu over WCH of over mijn toplul?
dat laatste denk ikquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:46 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
heb je het nu over WCH of over mijn foplul?
vraag ik me ook afquote:
HAHAAA stiekem quotes aanpassen. Dat is normaal een beetje het niveau van Dima. Jammer dit.quote:
Een prima begin van de dag.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
heb vanmorgen lekker liggen krikken voor t werk.
Ja sorry ben erg emotioneel, vanmorgen meisje gevolgd van Amsterdam naar Arnhem maar durfde toch niet dus toen maar teruggegaanquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:46 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
HAHAAA stiekem quotes aanpassen. Dat is normaal een beetje het niveau van Dima. Jammer dit.
Ik ben in het dagelijks leven een blauwe, kale, skatende telefooncel met een bizar grote snor.quote:
ja je weet nooit. Misschien sleep assault. je weet het niet!quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja sorry ben erg emotioneel, vanmorgen meisje gevolgd van Amsterdam naar Arnhem maar durfde toch niet dus toen maar teruggegaan
Oke Pharkusquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:49 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik ben in het dagelijks leven een blauwe, kale, skatende telefooncel met een bizar grote snor.
hahah leuk hoor een raadseltje uit welke users jij allemaal bestaat. Top gedaan Hermannquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:49 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik ben in het dagelijks leven een blauwe, kale, skatende telefooncel met een bizar grote snor.
awh.. dat vind ik nou nog eens lief, nog steeds zin om een mes in je oog te steken, maar tochquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Fijn dat je er weer bent kale <33
Ja? En?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Voor sommigen is dat wel een publieke plek
Voor sommigen leidt dat tot ontslagquote:
Zo lelijk ben je nou ook weer niet hoor, als je kijkt van een afstand, met je ogen dichtgeknepenquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Voor sommigen leidt dat tot ontslag
Ik heb het toch niet over mexicano's gehad.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:50 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahah leuk hoor een raadseltje uit welke users jij allemaal bestaat. Top gedaan Hermann
en een kist bier achter de kiezenquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo lelijk ben je nou ook weer niet hoor, als je kijkt van een afstand, met je ogen dichtgeknepen
nee maar ik kan het gezien aan het gewicht waarmee jij je woorden hebt ingetiktquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:55 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over mexicano's gehad.
En wanhopig op zoekquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en een kist bier achter de kiezen
Neujquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HOU JE BEK GODVERDETIEVUS
Nou sorry hoor ik vind dit echt weer veel te ver gaan waar is Pharkus geblevenquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nee maar ik kan het gezien aan het gewicht waarmee jij je woorden hebt ingetikt
--------quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:55 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over mexicano's gehad.
Ik verlink jou toch ook niet, MMGYMquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
dit is hoink, en hoink heeft een ban dus mag niet posten met kloon
ik ben vakkenvuller simon nietquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:59 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik verlink jou toch ook niet, MMGYM
sinds wanneer ben jij nsb'er?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
dit is hoink, en hoink heeft een ban dus mag niet posten met kloon
Moet ie maar geen kloon zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij nsb'er?
sinds wanneer ben jij van de regeltjes?quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet ie maar geen kloon zijn.
rtquote:
Ookquote:
Zullen we dutje doenquote:
Ja lekkerquote:
Pech voor je, ze komt lekker met mij dutje doenquote:
Heb gisteren bed verschoond dus is nog lekker fluffy en zachtquote:
ohhh maar ik kom ookquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pech voor je, ze komt lekker met mij dutje doen
net als je poes?quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gisteren bed verschoond dus is nog lekker fluffy en zacht
Mag niequote:
M'n poes is niet fluffyquote:
te laat ik ben er al. kijk maar in je bedquote:
Duw je er gewoon uitquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
te laat ik ben er al. kijk maar in je bed
Jawelquote:
nee hou op ga wegquote:
hebbert!quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hou op ga weg
ik wil chloro voor mezelf
kan er niet tegen als ik niet weet wie het is. Daarom beter banquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij van de regeltjes?
toch maar goed dat ik er al ben danquote:
een youtuberquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
de tering, wat is dat voor lijk?
en op sterven na dood?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kan er niet tegen als ik niet weet wie het is. Daarom beter ban
ze heeft een eetstoornis probably ja maar ze ontkent het.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en op sterven na dood?
Echt engdeed een pic search op haar naam, moest huilen en heb nu geen trek meer
dusquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij kijkt echt veel van die bedorven youtubeshit he?
Treurig als je zo op je uiterlijk bent gefixeerd... (ja ik weet het, zeker als je zo'n kop hebt als ik)quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:16 schreef Crip het volgende:
[..]
ze heeft een eetstoornis probably ja maar ze ontkent het.
wel lief meisje
ja mja beetje sneu wel dat mensen haar zo neerhalen alsof ze een of ander monster isquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Treurig als je zo op je uiterlijk bent gefixeerd... (ja ik weet het, zeker als je zo'n kop hebt als ik)
quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kan er niet tegen als ik niet weet wie het is. Daarom beter ban
man die heeft nog maar een paar maand te leven als ze zo doorgaatquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:18 schreef Crip het volgende:
[..]
ja mja beetje sneu wel dat mensen haar zo neerhalen alsof ze een of ander monster is
groen heel erg groen en de uwe?quote:
waarom is het wel zielig als het een meisje is van 13 kilo maar niet als het een ouwe kale vent op fok is?quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:18 schreef Crip het volgende:
[..]
ja mja beetje sneu wel dat mensen haar zo neerhalen alsof ze een of ander monster is
omdat jij een mongool bentquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom is het wel zielig als het een meisje is van 13 kilo maar niet als het een ouwe kale vent op fok is?
NOU?
NOU?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |