Nou ja zeg ik ben het eigenlijk wel met Niels eens nu.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:38 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
waar bemoei jij je mee joh met je perenbek
Voor sommigen is dat wel een publieke plekquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]![]()
Gewoon achter je pc man
overloperquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:44 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Nou ja zeg ik ben het eigenlijk wel met Niels eens nu.
heb je het nu over WCH of over mijn toplul?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Fijn dat je er weer bent kale <33
weet cachet dat ook?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
heb vanmorgen lekker liggen krikken voor t werk.
wch natuurlijk duhhhhquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:46 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
heb je het nu over WCH of over mijn toplul?
dat laatste denk ikquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:46 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
heb je het nu over WCH of over mijn foplul?
vraag ik me ook afquote:
HAHAAA stiekem quotes aanpassen. Dat is normaal een beetje het niveau van Dima. Jammer dit.quote:
Een prima begin van de dag.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
heb vanmorgen lekker liggen krikken voor t werk.
Ja sorry ben erg emotioneel, vanmorgen meisje gevolgd van Amsterdam naar Arnhem maar durfde toch niet dus toen maar teruggegaanquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:46 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
HAHAAA stiekem quotes aanpassen. Dat is normaal een beetje het niveau van Dima. Jammer dit.
Ik ben in het dagelijks leven een blauwe, kale, skatende telefooncel met een bizar grote snor.quote:
ja je weet nooit. Misschien sleep assault. je weet het niet!quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ja sorry ben erg emotioneel, vanmorgen meisje gevolgd van Amsterdam naar Arnhem maar durfde toch niet dus toen maar teruggegaan
Oke Pharkusquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:49 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik ben in het dagelijks leven een blauwe, kale, skatende telefooncel met een bizar grote snor.
hahah leuk hoor een raadseltje uit welke users jij allemaal bestaat. Top gedaan Hermannquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:49 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik ben in het dagelijks leven een blauwe, kale, skatende telefooncel met een bizar grote snor.
awh.. dat vind ik nou nog eens lief, nog steeds zin om een mes in je oog te steken, maar tochquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Fijn dat je er weer bent kale <33
Ja? En?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Voor sommigen is dat wel een publieke plek
Voor sommigen leidt dat tot ontslagquote:
Zo lelijk ben je nou ook weer niet hoor, als je kijkt van een afstand, met je ogen dichtgeknepenquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Voor sommigen leidt dat tot ontslag
Ik heb het toch niet over mexicano's gehad.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:50 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahah leuk hoor een raadseltje uit welke users jij allemaal bestaat. Top gedaan Hermann
en een kist bier achter de kiezenquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo lelijk ben je nou ook weer niet hoor, als je kijkt van een afstand, met je ogen dichtgeknepen
nee maar ik kan het gezien aan het gewicht waarmee jij je woorden hebt ingetiktquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:55 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over mexicano's gehad.
En wanhopig op zoekquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en een kist bier achter de kiezen
Neujquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HOU JE BEK GODVERDETIEVUS
Nou sorry hoor ik vind dit echt weer veel te ver gaan waar is Pharkus geblevenquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nee maar ik kan het gezien aan het gewicht waarmee jij je woorden hebt ingetikt
--------quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:55 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over mexicano's gehad.
Ik verlink jou toch ook niet, MMGYMquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
dit is hoink, en hoink heeft een ban dus mag niet posten met kloon
ik ben vakkenvuller simon nietquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:59 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik verlink jou toch ook niet, MMGYM
sinds wanneer ben jij nsb'er?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
dit is hoink, en hoink heeft een ban dus mag niet posten met kloon
Moet ie maar geen kloon zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij nsb'er?
sinds wanneer ben jij van de regeltjes?quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:02 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Moet ie maar geen kloon zijn.
rtquote:
Ookquote:
Zullen we dutje doenquote:
Ja lekkerquote:
Pech voor je, ze komt lekker met mij dutje doenquote:
Heb gisteren bed verschoond dus is nog lekker fluffy en zachtquote:
ohhh maar ik kom ookquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Pech voor je, ze komt lekker met mij dutje doen
net als je poes?quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:05 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Heb gisteren bed verschoond dus is nog lekker fluffy en zacht
Mag niequote:
M'n poes is niet fluffyquote:
te laat ik ben er al. kijk maar in je bedquote:
Duw je er gewoon uitquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:07 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
te laat ik ben er al. kijk maar in je bed
Jawelquote:
nee hou op ga wegquote:
hebbert!quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:09 schreef supersof het volgende:
[..]
nee hou op ga weg
ik wil chloro voor mezelf
kan er niet tegen als ik niet weet wie het is. Daarom beter banquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:03 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij van de regeltjes?
toch maar goed dat ik er al ben danquote:
een youtuberquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
de tering, wat is dat voor lijk?
en op sterven na dood?quote:
quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kan er niet tegen als ik niet weet wie het is. Daarom beter ban
ze heeft een eetstoornis probably ja maar ze ontkent het.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
en op sterven na dood?
Echt engdeed een pic search op haar naam, moest huilen en heb nu geen trek meer
dusquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:15 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Jij kijkt echt veel van die bedorven youtubeshit he?
Treurig als je zo op je uiterlijk bent gefixeerd... (ja ik weet het, zeker als je zo'n kop hebt als ik)quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:16 schreef Crip het volgende:
[..]
ze heeft een eetstoornis probably ja maar ze ontkent het.
wel lief meisje
ja mja beetje sneu wel dat mensen haar zo neerhalen alsof ze een of ander monster isquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Treurig als je zo op je uiterlijk bent gefixeerd... (ja ik weet het, zeker als je zo'n kop hebt als ik)
quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:11 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
kan er niet tegen als ik niet weet wie het is. Daarom beter ban
man die heeft nog maar een paar maand te leven als ze zo doorgaatquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:18 schreef Crip het volgende:
[..]
ja mja beetje sneu wel dat mensen haar zo neerhalen alsof ze een of ander monster is
groen heel erg groen en de uwe?quote:
waarom is het wel zielig als het een meisje is van 13 kilo maar niet als het een ouwe kale vent op fok is?quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:18 schreef Crip het volgende:
[..]
ja mja beetje sneu wel dat mensen haar zo neerhalen alsof ze een of ander monster is
omdat jij een mongool bentquote:Op dinsdag 27 december 2016 14:22 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
waarom is het wel zielig als het een meisje is van 13 kilo maar niet als het een ouwe kale vent op fok is?
NOU?
NOU?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |