graag een uitgebreide omschrijving met veel grafische details en als het kan een tekeningquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:30 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
je moest eens weten wat ik allemaal met Noel uitspook
tekening zou ik wel willen maar dat gaat niet aangezien mijn hand rectaal zit.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:31 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
graag een uitgebreide omschrijving met veel grafische details en als het kan een tekening
Heb je wel eens posts van mij getr'd?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:29 schreef Kurovski het volgende:
Doe's niet Pen. Ik heb geen zin om te TRen vandaag.
okeejjjjquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:30 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Dat weet je best. Gewoon niet meer doen alsjeblieft.
heb je webcam?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:34 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
tekening zou ik wel willen maar dat gaat niet aangezien mijn hand rectaal zit.
Niet dat ik me kan herinneren.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:34 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Heb je wel eens posts van mij getr'd?
waar bemoei jij je mee joh met je perenbekquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:36 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Doe maar niet alsof je niet weet waar het over gaat.
Poekie nouquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:38 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
waar bemoei jij je mee joh met je perenbek
quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Het is na twaalven, hij heeft al twee sixpacks achter de kiezen, gewoon laten lullen
goed. Dan kunnen we private. Doe wel even je credits opladen want ik zie dat je er nog maar 1 hebtquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik bestel er 1 voor je
Ja daar kom ik toch nietquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:00 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Op 450 liep hij lekker te blunderen iig
Dat is op mijn Annabel93 account, op Bertus1943 heb ik nog genoegquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:40 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
goed. Dan kunnen we private. Doe wel even je credits opladen want ik zie dat je er nog maar 1 hebt
aah tofquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat is op mijn Annabel93 account, op Bertus1943 heb ik nog genoeg
voor jou is zijn de kosten zojuist van 1 cred. naar 2 credits per minuut gegaan!quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
www.Vrijwillige_euthanasie.nl
Zie jullie hier toch al genoegquote:
Op werk op de wcquote:
Ik bedoelde het toch goed man, jeetje zeg, wat ben jij hardquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:43 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
voor jou is zijn de kosten zojuist van 1 cred. naar 2 credits per minuut gegaan!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |