hahah leuk hoor een raadseltje uit welke users jij allemaal bestaat. Top gedaan Hermannquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:49 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik ben in het dagelijks leven een blauwe, kale, skatende telefooncel met een bizar grote snor.
awh.. dat vind ik nou nog eens lief, nog steeds zin om een mes in je oog te steken, maar tochquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Fijn dat je er weer bent kale <33
Ja? En?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:45 schreef Willoow het volgende:
[..]
Voor sommigen is dat wel een publieke plek
Voor sommigen leidt dat tot ontslagquote:
Zo lelijk ben je nou ook weer niet hoor, als je kijkt van een afstand, met je ogen dichtgeknepenquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:54 schreef Willoow het volgende:
[..]
Voor sommigen leidt dat tot ontslag
Ik heb het toch niet over mexicano's gehad.quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:50 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
hahah leuk hoor een raadseltje uit welke users jij allemaal bestaat. Top gedaan Hermann
en een kist bier achter de kiezenquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Zo lelijk ben je nou ook weer niet hoor, als je kijkt van een afstand, met je ogen dichtgeknepen
nee maar ik kan het gezien aan het gewicht waarmee jij je woorden hebt ingetiktquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:55 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over mexicano's gehad.
En wanhopig op zoekquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en een kist bier achter de kiezen
Neujquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:56 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
HOU JE BEK GODVERDETIEVUS
Nou sorry hoor ik vind dit echt weer veel te ver gaan waar is Pharkus geblevenquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:56 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
nee maar ik kan het gezien aan het gewicht waarmee jij je woorden hebt ingetikt
--------quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:55 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik heb het toch niet over mexicano's gehad.
Ik verlink jou toch ook niet, MMGYMquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
dit is hoink, en hoink heeft een ban dus mag niet posten met kloon
ik ben vakkenvuller simon nietquote:Op dinsdag 27 december 2016 13:59 schreef HRC2020 het volgende:
[..]
Ik verlink jou toch ook niet, MMGYM
sinds wanneer ben jij nsb'er?quote:Op dinsdag 27 december 2016 13:59 schreef NoelGallagher het volgende:
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
dit is hoink, en hoink heeft een ban dus mag niet posten met kloon
Moet ie maar geen kloon zijn.quote:Op dinsdag 27 december 2016 14:00 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
sinds wanneer ben jij nsb'er?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |