Nou toevallig was het verdomde lekkerquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:41 schreef Crip het volgende:
[..]
weet ik beef wellington maar ziet niet lekker uit
Joop Braakhekke was de echte topquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:42 schreef NoelGallagher het volgende:
en ja gordon Ramsey kan het beter en wat dan nog
Sorryquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
doe toch niet altijd zo betweterig rotkind
Die eerste zit uit alsof het een krappe voorhuid is.quote:Op dinsdag 27 december 2016 12:37 schreef NoelGallagher het volgende:
http://imgur.com/a/2Q6fp
http://imgur.com/a/eNac8
ziet er toch heerlijk uit man. houd je smoel lekker ofzoquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:42 schreef Chloroform het volgende:
Die bovenste foto is net de piemel van een bepaalde user hier
Zou niet in m'n mond stoppen 2/10
Ik ookquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Blij dat het voorbij is, jij?
zegt meer over jou hoor kweeniequote:Op dinsdag 27 december 2016 12:43 schreef Montelly het volgende:
[..]
Die eerste zit uit alsof het een krappe voorhuid is.
Echt he, is niets voor mensen als wij, dat de hele tijd leuk en lief doen terwijl je geest overloopt van steeds meer valse opmerkingen die je maar inslikt, pure armoequote:
Je hoeft niet zo boos te zijn hoor, snoepje. Als het jullie gesmaakt heeft, maakt de rest toch niet uitquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
ziet er toch heerlijk uit man. houd je smoel lekker ofzo
Hij heeft gewoon kijk op piemelsquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:44 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
zegt meer over jou hoor kweenie
Moet er nu vier dagen van bijkomenquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Echt he, is niets voor mensen als wij, dat de hele tijd leuk en lief doen terwijl je geest overloopt van steeds meer valse opmerkingen die je maar inslikt, pure armoe
Maar ik vond hem er zo goed uitzien, dan doet het mij pijn dat anderen het afbrandenquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:45 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft niet zo boos te zijn hoor, snoepje. Als het jullie gesmaakt heeft, maakt de rest toch niet uit
Leef je uitquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:46 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Moet er nu vier dagen van bijkomen
Dat heb ik nou elke dag als ik buiten komquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar ik vond hem er zo goed uitzien, dan doet het mij pijn dat anderen het afbranden![]()
Gewoon niet caren, jij hebt lekker gegeten en de rest is gewoon stom. Aai over je bolquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:46 schreef NoelGallagher het volgende:
[..]
Maar ik vond hem er zo goed uitzien, dan doet het mij pijn dat anderen het afbranden![]()
hihi dankjewel tante chroloquote:Op dinsdag 27 december 2016 12:47 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Gewoon niet caren, jij hebt lekker gegeten en de rest is gewoon stom. Aai over je bol
Hey cutiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |