spelen ze wel vaak, dus best grote kans.quote:Op maandag 26 december 2016 20:33 schreef richolio het volgende:
Ik hoop alleen maar dat Radiohead Exit Music doet. Dat telt voor mij.
Die zou overigens ook in deze lijst moeten
Ja, ik zat te eten tijdens de jaarwisselingquote:Op maandag 26 december 2016 20:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja is het al een uur hoor verdomme, je bent laat.
Vond het opvallend dat ze vrij veel KOL platen speelden. En ik was blij dat ze toch Paranoid Android speelden, namelijk nog nooit live gehoord. Maar ze hadden ook aangegeven dat ze begonnen met repeteren met ongeveer 200 nummersquote:Op maandag 26 december 2016 20:32 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dit was bij ons de setlist:
Burn the Witch
(with extended intro)
Daydreaming
Decks Dark
Desert Island Disk
Ful Stop
Lucky
There There
Lotus Flower
All I Need
Talk Show Host (with extended outro)
Identikit
The Numbers
Present Tense
Separator
Nude
The National Anthem (with 'Hunting Bears' outro)
Everything in Its Right Place
Encore:
Give Up the Ghost
(followed by 'Creep' tease)
How to Disappear Completely
Karma Police
Bloom
Street Spirit (Fade Out)
Encore 2:
Bodysnatchers
('Exit Music (for a Film)' was… more )
Idioteque
quote:Op maandag 26 december 2016 20:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, ik zat te eten tijdens de jaarwisseling
Spannendquote:Op maandag 26 december 2016 20:33 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat was het enige wat ik nog aan had.
quote:
bij jullie speelden ze er 4 van ofzo?quote:Op maandag 26 december 2016 20:33 schreef Bugno het volgende:
[..]
Vond het opvallend dat ze vrij veel KOL platen speelden. En ik was blij dat ze toch Paranoid Android speelden, namelijk nog nooit live gehoord. Maar ze hadden ook aangegeven dat ze begonnen met repeteren met ongeveer 200 nummers
toptimingquote:
AM I ORIGINALquote:Op maandag 26 december 2016 20:34 schreef Mani89 het volgende:
KOM OP JONGENS VOLUME OP VOL EN HEADBANGEN MAAR
Toch maar even quoten.quote:Op maandag 26 december 2016 20:35 schreef Mani89 het volgende:
Als ze deze afkappen ga ik dat hele gebouw opblazen.
Allahuh Akbar?quote:Op maandag 26 december 2016 20:35 schreef Mani89 het volgende:
zeg dat nou niet je weet wat er gebeurde met die mensen die spraken dat er nog maar een week van 2016 te gaan was en er dus niet meer zo veel zou gebeuren..quote:Op maandag 26 december 2016 20:35 schreef Mani89 het volgende:
Zou goed kunnen, niet meer allemaal even helderquote:Op maandag 26 december 2016 20:34 schreef peaceman het volgende:
[..]
bij jullie speelden ze er 4 van ofzo?
Martin Max GODquote:Op maandag 26 december 2016 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zou er nooit op stemmen, maar wat een totaal lekkere plaat jongens
Achteraf gezien volkomen terecht.quote:Op maandag 26 december 2016 20:36 schreef Fred_B het volgende:
Dit kwam ooit nog op 1 binnen in de Top 40.
quote:
Erger dan hoe hij op FOK! is kan toch nietquote:Op maandag 26 december 2016 20:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vrees dat Mani zich nu misdraagt op dit nummer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |