Ik heb ook een oud nummertje van U2 in mijn stemlijstquote:Op maandag 26 december 2016 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik heb een oud nummertje van U2 als favoriet. Is dat nog oke?
quote:Op maandag 26 december 2016 20:27 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik reageer toch op R_R...maar gezellig
Nee, U2 zou in z'n totaliteit verboden moeten worden.quote:Op maandag 26 december 2016 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Wij de tweede. En toen speelden ze All I Need, mijn lievelingsnummer. Nog elke keer gespeeld als ik er bij was.quote:Op maandag 26 december 2016 20:26 schreef Bugno het volgende:
[..]
Eerste...
setlist was echt prima vond ik... There, ThereAlleen geen Jigsaw
Welke? Bad?quote:Op maandag 26 december 2016 20:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nee achter mn oren om het beter te horenquote:Op maandag 26 december 2016 20:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zit je dan met je handen voor je oren naar die cd te luisteren ofzo?
En Talk Show Hostquote:Op maandag 26 december 2016 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij de tweede. En toen speelden ze All I Need, mijn lievelingsnummer. Nog elke keer gespeeld als ik er bij was.
Het enige waar ik het mee eens kan zijn is dat 4 op de laatste plaats komt. Bij mij is het 3, 2, 1, 4.quote:Op maandag 26 december 2016 20:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze staan precies op de juiste volgorde. 1>2>3>4
[..]
Fijn he? Sommige dingen veranderen nooit
One Day Fly wmbquote:Op maandag 26 december 2016 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze gaat harder achteruit dan ik had verwacht. Binnen 3 jaar weer uit de lijst, en dat terwijl het best een aardig plaatje is.
Eerst 5 nummers op albumvolgorde, maar toen opeens Nudequote:Op maandag 26 december 2016 20:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Wij de tweede. En toen speelden ze All I Need, mijn lievelingsnummer. Nog elke keer gespeeld als ik er bij was.
Haitiquote:Op maandag 26 december 2016 20:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het enige waar ik het mee eens kan zijn is dat 4 op de laatste plaats komt. Bij mij is het 3, 2, 1, 4.
Beste van het album is overigens Crown of Love, maar dat geheel terzijde.
Gloriaquote:Op maandag 26 december 2016 20:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Welke? Bad?
Overigens is U2 t/m Achtung Baby nog prima.
We hebben live meegeluisterd die avond.quote:Op maandag 26 december 2016 20:28 schreef Bugno het volgende:
[..]
Eerst 5 nummers op albumvolgorde, maar toen opeens Nude
Niet zo tijdloos als bijvoorbeeld Daft Punk en Pharrell. Daarom prima dat deze weer verdwijnt.quote:Op maandag 26 december 2016 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze gaat harder achteruit dan ik had verwacht. Binnen 3 jaar weer uit de lijst, en dat terwijl het best een aardig plaatje is.
Die is uberhaupt vrij geniaal...quote:
Zo'n beetje halve oeuvre van Timberlakequote:Op maandag 26 december 2016 20:29 schreef richolio het volgende:
Wel een geinig nummertje. Hoeveel hits Pharrell op zijn naam heeft is ook niet normaal volgens mij
straksquote:
Dit was bij ons de setlist:quote:Op maandag 26 december 2016 20:28 schreef Bugno het volgende:
[..]
Eerst 5 nummers op albumvolgorde, maar toen opeens Nude
quote:Op maandag 26 december 2016 20:31 schreef cafca het volgende:
Goedenavond, en gelukkig nieuwjaar allemaal!
Ja is het al een uur hoor verdomme, je bent laat.quote:Op maandag 26 december 2016 20:31 schreef cafca het volgende:
Heerlijk man, weinig verplichtingen vandaag...beter dan met Tante Lenie aan de goermet toch>?quote:Op maandag 26 december 2016 20:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik voel me wel een beetje een looser nu ik zo vroeg tijdens kerst al postGelukkig hier nog vermaak.
En wat nog meer?quote:Op maandag 26 december 2016 20:32 schreef Mani89 het volgende:
Ik doe alvast mijn schoenen uit. En mijn trui.
Alsof ik niet bij oma heb gezetenquote:Op maandag 26 december 2016 20:32 schreef Bugno het volgende:
[..]
Heerlijk man, weinig verplichtingen vandaag...beter dan met Tante Lenie aan de goermet toch>?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |