opelquote:
is ook een prima nummer, maar er zijn zo bizar veel beteren verdwenenquote:
das heul geen automerk joh! jij bent afquote:
Idd, zodat ik nog wat meer sterf.quote:
quote:Op maandag 26 december 2016 11:51 schreef PippenScottie het volgende:
Alsof de Kerst al niet zwaar genoeg is werd ik net in de badkamer door Dochter 1 nog even gedist. "Haha papa, wat een rare piemol heb jij".
Ze is drie, geen heel rare dingen denken.
Wat kan mij dat nou verrotten joh!quote:Op maandag 26 december 2016 11:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
das heul geen automerk joh! jij bent af
Dit is een beetje het probleem ja.quote:Op maandag 26 december 2016 11:51 schreef laxus13 het volgende:
Vreselijk nummer maar toch zing ik het zo mee![]()
Dat is wel een mooi credo voor 2016:quote:Op maandag 26 december 2016 11:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
ik stap uit de kist om m af te zetten
Naar voor je.quote:Op maandag 26 december 2016 11:51 schreef PippenScottie het volgende:
Alsof de Kerst al niet zwaar genoeg is werd ik net in de badkamer door Dochter 1 nog even gedist. "Haha papa, wat een rare piemol heb jij".
quote:Op maandag 26 december 2016 11:51 schreef PippenScottie het volgende:
ha ha ha ha jij hebt een rare piemol!quote:Op maandag 26 december 2016 11:51 schreef PippenScottie het volgende:
Dat zou ik niet pikkenquote:Op maandag 26 december 2016 11:51 schreef PippenScottie het volgende:
Zet je dit soort anekdotes ook op Facebook?quote:Op maandag 26 december 2016 11:51 schreef PippenScottie het volgende:
Wat voor piemols is ze gewend dan?quote:Op maandag 26 december 2016 11:51 schreef PippenScottie het volgende:
Is toch minimaal 20 likes waardquote:Op maandag 26 december 2016 11:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zet je dit soort anekdotes ook op Facebook?
Ditquote:Op maandag 26 december 2016 11:51 schreef laxus13 het volgende:
Vreselijk nummer maar toch zing ik het zo mee![]()
Dat hoor je tegen je visite te zeggen, niet tegen ons.quote:
Ze heeft weinig vergelijkingsmateriaal.quote:Op maandag 26 december 2016 11:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
ha ha ha ha jij hebt een rare piemol!
Dit ga ik het hele jaar tegen je gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |