Omgekeerd kan ook nog, Marisa die Giel moe was.quote:Op maandag 26 december 2016 03:25 schreef Martinello het volgende:
Marisa is een leuke en mooie vrouw. Ongelofelijk dat die verschrikkelijke Giel haar heeft laten vallen voor een of andere tienersn*l.
morge... was kort nachtje, maar ik kon niet meer slapenquote:
Voor mij ookquote:Op maandag 26 december 2016 06:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
morge... was kort nachtje, maar ik kon niet meer slapen
4? wow... ik schat in dat onze jongste binnen nu en twee uur wel beneden komt..quote:Op maandag 26 december 2016 06:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor mij ook![]()
Maar wel lekker wakker worden. Kopje koffie aan de ontbijttafel, top2000 en nog vier heerlijk rustige uren voor de rest wakker wordt
Tja hier geen kleine kinderen meer. Alleen maar uitslapersquote:Op maandag 26 december 2016 06:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
4? wow... ik schat in dat onze jongste binnen nu en twee uur wel beneden komt..
de oudste is 14, die verwacht ik niet voor 11 uurquote:Op maandag 26 december 2016 06:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tja hier geen kleine kinderen meer. Alleen maar uitslapers
Mexicano zei volgens mij dat hij om 7 uur weer present zou zijn.... dat is misluktquote:Op maandag 26 december 2016 07:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen ligt met een kater op bed
zeker. vannacht de meesten hier al in shockquote:Op maandag 26 december 2016 07:09 schreef MarijeH het volgende:
Goedemorgen.
George Michael is overleden. Dat is ook onverwacht volgens mij.
2 poesjesquote:Op maandag 26 december 2016 07:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen ligt met een kater op bed
Ja, ik gooide 'm er gelijk maar in, dan hadden we die vast gehadquote:Op maandag 26 december 2016 07:28 schreef PippenScottie het volgende:
George Michael dood???
En ik ben zeker ook te laat om een grapje over Last Christmas te maken?
Ik ben stiekem al bijna twee uur wakker.quote:
en dan gewoon niet hier zijn!quote:Op maandag 26 december 2016 07:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ben stiekem al bijna twee uur wakker.
Altijd als ik vakantie heb lukt het me niet om uit te slapen.
net als bij al die anderen die dit jaar gingen is het gevoel als een lichte kater (in dit geval ook wel door de drank, maar jaquote:Op maandag 26 december 2016 07:49 schreef Cee het volgende:
Arme mensen die netjes op tijd zijn gaan slapen en nu een voor een lichtelijk in shock wakker moeten worden. Alhoewel ik het nog steeds amper kan geloven.
Ik ben er een van. Ik las het toen ik wakker werd. Ik schrok er wel van.quote:Op maandag 26 december 2016 07:49 schreef Cee het volgende:
Arme mensen die netjes op tijd zijn gaan slapen en nu een voor een lichtelijk in shock wakker moeten worden. Alhoewel ik het nog steeds amper kan geloven.
net als bijna iedereen hier vannacht.quote:Op maandag 26 december 2016 07:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik ben er een van. Ik las het toen ik wakker werd. Ik schrok er wel van.
Daar was ie.quote:Op maandag 26 december 2016 07:50 schreef Cee het volgende:
Zal Gerard straks weer een opmerking over het neusschot van Phil maken vanwege zijn nasale zang?
quote:Op maandag 26 december 2016 07:50 schreef Cee het volgende:
Zal Gerard straks weer een opmerking over het neusschot van Phil maken vanwege zijn nasale zang?
quote:Op maandag 26 december 2016 07:50 schreef Cee het volgende:
tijd voor een leeftijdsgrens. vanaf 18 stemmen ofzo... of is dat heel ouderwets?quote:
Vrouwen zijn al erg. Laat staan van vijf jaarquote:
Nee, graag, dat scheelt een hoop noteringen die in een paar jaar toch de lijst weer uit zijnquote:Op maandag 26 december 2016 07:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
tijd voor een leeftijdsgrens. vanaf 18 stemmen ofzo... of is dat heel ouderwets?
en dan kunnen veel plaatjes die er nu uit dreigen te vallen gewoon stijgen..quote:Op maandag 26 december 2016 07:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, graag, dat scheelt een hoop noteringen die in een paar jaar toch de lijst weer uit zijn
Win/winquote:Op maandag 26 december 2016 07:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan kunnen veel plaatjes die er nu uit dreigen te vallen gewoon stijgen..
jij bent laat meneer... jij zou om 7.00 uur er weer zijn.quote:Op maandag 26 december 2016 07:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeiemorgen
Godverdomme sommige mensen die nu al wakker zijn zag ik nog toen ik weg ging
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 26 december 2016 07:57 schreef peaceman het volgende:
1694 We Used To Wait Arcade Fire 2010![]()
Neuh, 8 uurquote:Op maandag 26 december 2016 07:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij bent laat meneer... jij zou om 7.00 uur er weer zijn.
Vast een leuke meid hoor, maar muzikaal geen hoogstandjequote:Op maandag 26 december 2016 07:57 schreef PippenScottie het volgende:
Weinig mis met Katy Perry hoor.
ow ik dacht dat je 7 uur gezegd hadquote:
Da's de leeftijd, geniet er van nu je nog kunt uitslapenquote:Op maandag 26 december 2016 07:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeiemorgen
Godverdomme sommige mensen die nu al wakker zijn zag ik nog toen ik weg ging
ik werd om half 7 wakker. normaal draai ik me dan weer om. Tijdens de top 2000 denk ik: ik ga er maar uit. Hoe triest is datquote:Op maandag 26 december 2016 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al had ik rond 7:21 mijn bed uit moeten rollen ja voor de beste Duitse plaat uit de lijst, zie ik
Volgens mij ken ik niets van hunquote:
Zelfde hier. Echt heel sneu.quote:Op maandag 26 december 2016 08:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik werd om half 7 wakker. normaal draai ik me dan weer om. Tijdens de top 2000 denk ik: ik ga er maar uit. Hoe triest is dat
ik snap wel wat je zegt. ik vind het prima dat ze erin staan, maar als het niet zo was geweest niets aan de hand. Dan liever juweeltjes die verdwenen zijn. Maar aan de andere kant is het kwalitatief wel een goede band.quote:Op maandag 26 december 2016 08:01 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik niets van hun
ik ken ze alleen als 'die band die hier ieder jaar weer geforceerd wordt aanbevolen'
Hiquote:
niet liegen.... jij lag gewoon twee uur in bed te luisterenquote:
zolang het niet bevestigd is, beschouw ik dit gewoon als roddel.quote:Op maandag 26 december 2016 08:03 schreef D. het volgende:
Ik las op enkele sites dat management had gezegd dat het aids-gerelateerd was
Ik was rond 7:27 wakker, had er ook uit moeten gaanquote:Op maandag 26 december 2016 08:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik werd om half 7 wakker. normaal draai ik me dan weer om. Tijdens de top 2000 denk ik: ik ga er maar uit. Hoe triest is dat
Ik heb me niet omgedraaid.quote:Op maandag 26 december 2016 08:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet liegen.... jij lag gewoon twee uur in bed te luisteren
Rond 7:27.quote:Op maandag 26 december 2016 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was rond 7:27 wakker, had er ook uit moeten gaan
fantastische zangeresquote:Op maandag 26 december 2016 08:04 schreef Dagoduck het volgende:
Bijna tijd voor Gossip
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |