Omgekeerd kan ook nog, Marisa die Giel moe was.quote:Op maandag 26 december 2016 03:25 schreef Martinello het volgende:
Marisa is een leuke en mooie vrouw. Ongelofelijk dat die verschrikkelijke Giel haar heeft laten vallen voor een of andere tienersn*l.
morge... was kort nachtje, maar ik kon niet meer slapenquote:
Voor mij ookquote:Op maandag 26 december 2016 06:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
morge... was kort nachtje, maar ik kon niet meer slapen
4? wow... ik schat in dat onze jongste binnen nu en twee uur wel beneden komt..quote:Op maandag 26 december 2016 06:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Voor mij ook![]()
Maar wel lekker wakker worden. Kopje koffie aan de ontbijttafel, top2000 en nog vier heerlijk rustige uren voor de rest wakker wordt
Tja hier geen kleine kinderen meer. Alleen maar uitslapersquote:Op maandag 26 december 2016 06:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
4? wow... ik schat in dat onze jongste binnen nu en twee uur wel beneden komt..
de oudste is 14, die verwacht ik niet voor 11 uurquote:Op maandag 26 december 2016 06:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Tja hier geen kleine kinderen meer. Alleen maar uitslapers
Mexicano zei volgens mij dat hij om 7 uur weer present zou zijn.... dat is misluktquote:Op maandag 26 december 2016 07:07 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Iedereen ligt met een kater op bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |