ow ik dacht dat je 7 uur gezegd hadquote:
Da's de leeftijd, geniet er van nu je nog kunt uitslapenquote:Op maandag 26 december 2016 07:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeiemorgen
Godverdomme sommige mensen die nu al wakker zijn zag ik nog toen ik weg ging
ik werd om half 7 wakker. normaal draai ik me dan weer om. Tijdens de top 2000 denk ik: ik ga er maar uit. Hoe triest is datquote:Op maandag 26 december 2016 07:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al had ik rond 7:21 mijn bed uit moeten rollen ja voor de beste Duitse plaat uit de lijst, zie ik
Volgens mij ken ik niets van hunquote:
Zelfde hier. Echt heel sneu.quote:Op maandag 26 december 2016 08:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik werd om half 7 wakker. normaal draai ik me dan weer om. Tijdens de top 2000 denk ik: ik ga er maar uit. Hoe triest is dat
ik snap wel wat je zegt. ik vind het prima dat ze erin staan, maar als het niet zo was geweest niets aan de hand. Dan liever juweeltjes die verdwenen zijn. Maar aan de andere kant is het kwalitatief wel een goede band.quote:Op maandag 26 december 2016 08:01 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik niets van hun
ik ken ze alleen als 'die band die hier ieder jaar weer geforceerd wordt aanbevolen'
Hiquote:
niet liegen.... jij lag gewoon twee uur in bed te luisterenquote:
zolang het niet bevestigd is, beschouw ik dit gewoon als roddel.quote:Op maandag 26 december 2016 08:03 schreef D. het volgende:
Ik las op enkele sites dat management had gezegd dat het aids-gerelateerd was
Ik was rond 7:27 wakker, had er ook uit moeten gaanquote:Op maandag 26 december 2016 08:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik werd om half 7 wakker. normaal draai ik me dan weer om. Tijdens de top 2000 denk ik: ik ga er maar uit. Hoe triest is dat
Ik heb me niet omgedraaid.quote:Op maandag 26 december 2016 08:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
niet liegen.... jij lag gewoon twee uur in bed te luisteren
Rond 7:27.quote:Op maandag 26 december 2016 08:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was rond 7:27 wakker, had er ook uit moeten gaan
fantastische zangeresquote:Op maandag 26 december 2016 08:04 schreef Dagoduck het volgende:
Bijna tijd voor Gossip
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |