net als bijna iedereen hier vannacht.quote:Op maandag 26 december 2016 07:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik ben er een van. Ik las het toen ik wakker werd. Ik schrok er wel van.
Daar was ie.quote:Op maandag 26 december 2016 07:50 schreef Cee het volgende:
Zal Gerard straks weer een opmerking over het neusschot van Phil maken vanwege zijn nasale zang?
quote:Op maandag 26 december 2016 07:50 schreef Cee het volgende:
Zal Gerard straks weer een opmerking over het neusschot van Phil maken vanwege zijn nasale zang?
quote:Op maandag 26 december 2016 07:50 schreef Cee het volgende:
tijd voor een leeftijdsgrens. vanaf 18 stemmen ofzo... of is dat heel ouderwets?quote:
Vrouwen zijn al erg. Laat staan van vijf jaarquote:
Nee, graag, dat scheelt een hoop noteringen die in een paar jaar toch de lijst weer uit zijnquote:Op maandag 26 december 2016 07:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
tijd voor een leeftijdsgrens. vanaf 18 stemmen ofzo... of is dat heel ouderwets?
en dan kunnen veel plaatjes die er nu uit dreigen te vallen gewoon stijgen..quote:Op maandag 26 december 2016 07:55 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, graag, dat scheelt een hoop noteringen die in een paar jaar toch de lijst weer uit zijn
Win/winquote:Op maandag 26 december 2016 07:56 schreef peaceman het volgende:
[..]
en dan kunnen veel plaatjes die er nu uit dreigen te vallen gewoon stijgen..
jij bent laat meneer... jij zou om 7.00 uur er weer zijn.quote:Op maandag 26 december 2016 07:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goeiemorgen
Godverdomme sommige mensen die nu al wakker zijn zag ik nog toen ik weg ging
Ik ben benieuwdquote:Op maandag 26 december 2016 07:57 schreef peaceman het volgende:
1694 We Used To Wait Arcade Fire 2010![]()
Neuh, 8 uurquote:Op maandag 26 december 2016 07:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
jij bent laat meneer... jij zou om 7.00 uur er weer zijn.
Vast een leuke meid hoor, maar muzikaal geen hoogstandjequote:Op maandag 26 december 2016 07:57 schreef PippenScottie het volgende:
Weinig mis met Katy Perry hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |