Dat moeten we ook gewoon doen. Genieten.... geniet van het leven en van de muziek.quote:Op maandag 26 december 2016 00:51 schreef asco het volgende:
Ik probeer hier maar weer van te genieten.
De stem doet me wat denken aan 'ik zing dit liiiieeeeedddd voor jou alleeeeeennnn'quote:Op maandag 26 december 2016 00:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is wel een beetje een palinglied ja
Man man man, daar had For Whom The Bell Tolls wel mogen staan dan.quote:Op maandag 26 december 2016 00:51 schreef Szura het volgende:
Wtf vannacht ook Memory Remains van Metallica, hoe komt dat er nou weer in.
quote:Op maandag 26 december 2016 00:52 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat moeten we ook gewoon doen. Genieten.... geniet van het leven en van de muziek.![]()
quote:Op maandag 26 december 2016 00:52 schreef RedFever007 het volgende:
[ afbeelding ]
ook maar 53 geworden zie ikHij heeft ons wel de Nasi Goring gegevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Of The Day That Never Comesquote:Op maandag 26 december 2016 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Man man man, daar had For Whom The Bell Tolls wel mogen staan dan.
Sowieso iets met Cliff Burton. Niet dat het er ooit in komt, maar The Call of Ktulu vind ik echtquote:Op maandag 26 december 2016 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Man man man, daar had For Whom The Bell Tolls wel mogen staan dan.
Kowalski sisters...quote:Op maandag 26 december 2016 00:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De zusjes van de zanger van Live
Neeeee, niet jezelf er zo gemakkelijk van af maken..quote:
quote:Op maandag 26 december 2016 00:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd, lang leve de pillen...
Jij wel gelukkigquote:Op maandag 26 december 2016 00:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd, lang leve de pillen...
OK, Kowalczyk dan...quote:Op maandag 26 december 2016 00:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Neeeee, niet jezelf er zo gemakkelijk van af maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |