Ja, dat wist ik.quote:
Marissa Heutink (L)quote:Op maandag 26 december 2016 00:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet van vrouwelijke DJ's
Jawel hoor.quote:Op maandag 26 december 2016 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, uh, nee, toch niet, sorry.
Eerste nummer wat ik kon spelen op gitaar, lekker makkelijk.quote:
Nee, ik schreef eerder al iets soortgelijks. Tineke de Nooij was in haar tijd wel goed. Warmere vrouwenstem. Dit is zo kil en koud. Maar ik hou ook maar van een beperkt aantal vrouwelijke stemmen in de muziek.quote:Op maandag 26 december 2016 00:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet van vrouwelijke DJ's
Lenin, Ivan de verschrikkelijke en Göring, gezellig rijtjequote:Op maandag 26 december 2016 00:49 schreef D. het volgende:
[..]
http://www.who2.com/famous-people-died-at-age-53-years-old/
Forgiveness vind ik wel heerlijk, en All The Kings.quote:Op maandag 26 december 2016 00:50 schreef Bugno het volgende:
[..]
qua Editors ben ik a typisch, vind alles van In Dream echt goud..,
Wat een totaal geschifte notering.quote:Op maandag 26 december 2016 00:51 schreef Szura het volgende:
Wtf vannacht ook Memory Remains van Metallica, hoe komt dat er nou weer in.
Dit is wel een beetje een palinglied jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All The Kingsquote:Op maandag 26 december 2016 00:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Forgiveness vind ik wel heerlijk, en All The Kings.
Ik kan me nog herinneren hoe Fat Mike van NOFX hem vlak daarna eerde..quote:Op maandag 26 december 2016 00:51 schreef Dagoduck het volgende:
Jerry Garcia van The Grateful Dead ook dood op 53-jarige leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |