Is ook maar beter. Ik luister zelden of nooit Radio 2 en heb nog nooit van haar gehoord, maar ze klinkt niet als iets bijzonders.quote:Op maandag 26 december 2016 00:46 schreef noodgang het volgende:
Ze praat niet heel graag volgens mij deze DJ?
Ocean of Night vind ik vrij middelmatig, maar elke extra notering voor Editors is welkom.quote:Op maandag 26 december 2016 00:47 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik was heel blij (maar de enige volgens mij) met Oceans of Night...In Dream vind ik echt goud...
Ik leef met je peace...ben op n leeftijd dat iconen wegvallenquote:Op maandag 26 december 2016 00:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
Luister eens het album Listen without prejudice vol 1.. Prachtig album.
George had seks met meer dan 1000 mannen waarschijnlijk...quote:Op maandag 26 december 2016 00:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Iedereen kende hem wel. Hij had seks met meer dan 1000 vrouwen, een legende. Maar ja, je hebt wel gelijk, hij is niet zo mainstream als George Michael.
Ik wacht wel op The Rosequote:Op maandag 26 december 2016 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier heb ik helemaal niets mee.
dit is ook gewoon matigquote:Op maandag 26 december 2016 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hier heb ik helemaal niets mee.
Het uur erna ook maar weinig, en om nou een uur op te blijven voor die 2 minuut 37 van Buffalo Springfield...quote:Op maandag 26 december 2016 00:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
mwah, ga gewoon om 1 uur slapen. Helaas wel al gezien dat er niet zoveel boeiends meer komt tot die tijd
Understatement.quote:
Ik heb niets met Madonna, maar als zij ook gaat voel ik me helemaal oudquote:Op maandag 26 december 2016 00:48 schreef asco het volgende:
Ik hoop echt zelf de pijp uit te zijn als Madonna het loodje legt. Het is echt kut.
Stop, what's that sound?quote:Op maandag 26 december 2016 00:48 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Het uur erna ook maar weinig, en om nou een uur op te blijven voor die 2 minuut 37 van Buffalo Springfield...
Beter.quote:Op maandag 26 december 2016 00:46 schreef noodgang het volgende:
Ze praat niet heel graag volgens mij deze DJ?
Voor homo-standaarden is dat toch iets minder speciaal dan seks hebben met 1000 vrouwenquote:Op maandag 26 december 2016 00:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
George had seks met meer dan 1000 mannen waarschijnlijk...
Ik ben sowieso niet van vrouwelijke DJ'squote:Op maandag 26 december 2016 00:48 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Is ook maar beter. Ik luister zelden of nooit Radio 2 en heb nog nooit van haar gehoord, maar ze klinkt niet als iets bijzonders.
Ja, uh, nee, toch niet, sorry.quote:Op maandag 26 december 2016 00:49 schreef Diaan73 het volgende:
De versie van Paul de Leeuw is ook beter
John Denver.quote:Op maandag 26 december 2016 00:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Maar goed, Club van 53.... Andre Hazes, George Michael, wie nog meer?
Dan is er niemand meer.quote:Op maandag 26 december 2016 00:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb niets met Madonna, maar als zij ook gaat voel ik me helemaal oud
http://www.who2.com/famous-people-died-at-age-53-years-old/quote:Op maandag 26 december 2016 00:48 schreef OscarMopperkont het volgende:
Maar goed, Club van 53.... Andre Hazes, George Michael, wie nog meer?
qua Editors ben ik a typisch, vind alles van In Dream echt goud..,quote:Op maandag 26 december 2016 00:48 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ocean of Night vind ik vrij middelmatig, maar elke extra notering voor Editors is welkom.
For What It's Worth inderdaad.quote:
Zie, die club van 27 is overratedquote:Op maandag 26 december 2016 00:49 schreef D. het volgende:
[..]
http://www.who2.com/famous-people-died-at-age-53-years-old/
Ja, dat wist ik.quote:
Marissa Heutink (L)quote:Op maandag 26 december 2016 00:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet van vrouwelijke DJ's
Jawel hoor.quote:Op maandag 26 december 2016 00:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, uh, nee, toch niet, sorry.
Eerste nummer wat ik kon spelen op gitaar, lekker makkelijk.quote:
Nee, ik schreef eerder al iets soortgelijks. Tineke de Nooij was in haar tijd wel goed. Warmere vrouwenstem. Dit is zo kil en koud. Maar ik hou ook maar van een beperkt aantal vrouwelijke stemmen in de muziek.quote:Op maandag 26 december 2016 00:49 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso niet van vrouwelijke DJ's
Lenin, Ivan de verschrikkelijke en Göring, gezellig rijtjequote:Op maandag 26 december 2016 00:49 schreef D. het volgende:
[..]
http://www.who2.com/famous-people-died-at-age-53-years-old/
Forgiveness vind ik wel heerlijk, en All The Kings.quote:Op maandag 26 december 2016 00:50 schreef Bugno het volgende:
[..]
qua Editors ben ik a typisch, vind alles van In Dream echt goud..,
Wat een totaal geschifte notering.quote:Op maandag 26 december 2016 00:51 schreef Szura het volgende:
Wtf vannacht ook Memory Remains van Metallica, hoe komt dat er nou weer in.
Dit is wel een beetje een palinglied jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All The Kingsquote:Op maandag 26 december 2016 00:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Forgiveness vind ik wel heerlijk, en All The Kings.
Ik kan me nog herinneren hoe Fat Mike van NOFX hem vlak daarna eerde..quote:Op maandag 26 december 2016 00:51 schreef Dagoduck het volgende:
Jerry Garcia van The Grateful Dead ook dood op 53-jarige leeftijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |