quote:Op maandag 26 december 2016 00:45 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ken George eigenlijk alleen van Last Christmas en Careless Whisper en Faith:@
Sowieso, zijn minder bekende werk is ook steengoed. Erg ondergewaardeerd vind ik.quote:Op maandag 26 december 2016 00:46 schreef asco het volgende:
[..]
Jonkies hebben echt geen idee daar van.
Vergeet niet dat dit 2009 was, toen Editors nog geen andere dingen hadden gedaan. Ik vond het echt heel erg doorpakken op die tweede plaat van Editors, Escape the Nest bijvoorbeeld.quote:Op maandag 26 december 2016 00:45 schreef Bugno het volgende:
[..]
Mm...Editors hebben nog wat interessante tripjes naar new wave etc gemaakt, dit lijkt remake van Brightside etc
De Bieber van de 80's danquote:Op maandag 26 december 2016 00:46 schreef asco het volgende:
[..]
Iddquote:
Luister eens het album Listen without prejudice vol 1.. Prachtig album.quote:Op maandag 26 december 2016 00:45 schreef datismijnmening het volgende:
Ik ken George eigenlijk alleen van Last Christmas en Careless Whisper
Hij heeft de laatste 10 jaar ook amper meer iets van nieuw materiaal laten horen natuurlijk... maar het is zeker een icoon jaquote:Op maandag 26 december 2016 00:46 schreef asco het volgende:
[..]
mwah, ga gewoon om 1 uur slapen. Helaas wel al gezien dat er niet zoveel boeiends meer komt tot die tijdquote:Op maandag 26 december 2016 00:46 schreef Bugno het volgende:
Heerlijk, iedereen hier kijkt zometeenop de klok en denkt:shit! 2 uur!
wat ook logisch is.quote:Op maandag 26 december 2016 00:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
lijkt erop dat De Bruijn in een opwelling riep dat ze een tribute gaan doen maar dat ze is overruled vanaf hogerhand: we moeten door met de T2000
Iedereen kende hem wel. Hij had seks met meer dan 1000 vrouwen, een legende. Maar ja, je hebt wel gelijk, hij is niet zo mainstream als George Michael.quote:Op maandag 26 december 2016 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, George was echt wel een stuk groter dan Lemmy, Lemmy was wel een metalicoon maar dat is toch iets meer een niche.
Owja, daar dacht ik ook niet aanquote:Op maandag 26 december 2016 00:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
george is ook voor velen hier een icoon van hun jeugd
Ik was heel blij (maar de enige volgens mij) met Oceans of Night...In Dream vind ik echt goud...quote:Op maandag 26 december 2016 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vergeet niet dat dit 2009 was, toen Editors nog geen andere dingen hadden gedaan. Ik vond het echt heel erg doorpakken op die tweede plaat van Editors, Escape the Nest bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |