Ze zijn wel weer op de weg terug met dat laatste albumquote:Op maandag 26 december 2016 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
White Lies. In 2009 fantastisch, daarna walgelijk slecht. Had ook niet in de Top 2000 gehoeven van mij
22 december.quote:Op maandag 26 december 2016 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Serieus? Ik had het idee dat die tijdens de Top 2000 was gestorven.. heb ik blijkbaar verkeerd onthouden
Gare Killers-ripoff ditquote:Op maandag 26 december 2016 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
White Lies. In 2009 fantastisch, daarna walgelijk slecht. Had ook niet in de Top 2000 gehoeven van mij
quote:
Hij was gewoon een eighties icoon. Dat kan ik niet eens uitleggen.quote:Op maandag 26 december 2016 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was George Michael echt zoveel groter dan bijvoorbeeld Joe Cocker? #dtv
als in, ik had het idee dat er toen tijdens de Lijst niet zo bij stil werd gestaan.
Killers zijn zelf een ripoff. Vind het sowieso meer lijken op Editors.quote:
Death was nu wel een betere keuze geweestquote:
nou dit nummer is toch echt wel goed.. en dat Farewell past wel bij de sfeer..quote:Op maandag 26 december 2016 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is wel iets zwaarder dan Killers.quote:
Meer dan dat hoor... Timberlake avant-la-lettre, maar dan beterquote:Op maandag 26 december 2016 00:43 schreef asco het volgende:
[..]
Hij was gewoon een eighties icoon. Dat kan ik niet eens uitleggen.
Zou wel wat geweest zijn als Deeper Underground het eerste nummer van het uur geweest zou zijnquote:Op maandag 26 december 2016 00:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Death was nu wel een betere keuze geweest
Mwah, George was echt wel een stuk groter dan Lemmy, Lemmy was wel een metalicoon maar dat is toch iets meer een niche.quote:Op maandag 26 december 2016 00:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het verbaast me eigenlijk ook dat er zoveel reacties hierop komen, terwijl Lemmy voor mijn gevoel veel groter was dan George Michael.
Maar goed, George Michael was ook een stuk jonger. Dan komt het snel harder aan.
Hebben ze alweer een vierde album? Ben ze na het derde album uit het oog verlorenquote:Op maandag 26 december 2016 00:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zijn wel weer op de weg terug met dat laatste album
george is ook voor velen hier een icoon van hun jeugdquote:Op maandag 26 december 2016 00:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Het verbaast me eigenlijk ook dat er zoveel reacties hierop komen, terwijl Lemmy voor mijn gevoel veel groter was dan George Michael.
Maar goed, George Michael was ook een stuk jonger. Dan komt het snel harder aan.
Eerstvolgende is was om 15:15u later vandaagquote:Op maandag 26 december 2016 00:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
van mij ook hoor, maar ik denk dat ze het zullen laten bij extra aandacht bij de nummers van Wham en zijn solo nummers en inderdaad ook de verwijzing naar de site.
quote:Op maandag 26 december 2016 00:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Death was nu wel een betere keuze geweest
Death vind ik mooier.. was misschien ook wel passend geweestquote:Op maandag 26 december 2016 00:44 schreef peaceman het volgende:
[..]
nou dit nummer is toch echt wel goed.. en dat Farewell past wel bij de sfeer..
George was echt een wereldster hoorquote:Op maandag 26 december 2016 00:43 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
yupsquote:Op maandag 26 december 2016 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Death vind ik mooier.. was misschien ook wel passend geweest
Mm...Editors hebben nog wat interessante tripjes naar new wave etc gemaakt, dit lijkt remake van Brightside etcquote:Op maandag 26 december 2016 00:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Killers zijn zelf een ripoff. Vind het sowieso meer lijken op Editors.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |