Sowieso iets met Cliff Burton. Niet dat het er ooit in komt, maar The Call of Ktulu vind ik echtquote:Op maandag 26 december 2016 00:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Man man man, daar had For Whom The Bell Tolls wel mogen staan dan.
Kowalski sisters...quote:Op maandag 26 december 2016 00:53 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De zusjes van de zanger van Live
Neeeee, niet jezelf er zo gemakkelijk van af maken..quote:
quote:Op maandag 26 december 2016 00:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd, lang leve de pillen...
Jij wel gelukkigquote:Op maandag 26 december 2016 00:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb het overleefd, lang leve de pillen...
OK, Kowalczyk dan...quote:Op maandag 26 december 2016 00:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Neeeee, niet jezelf er zo gemakkelijk van af maken..
The Final was mijn eerste cassettebandje, compleet grijs gedraaid. Mijn favoriete band in de '80s, samen met Queen en ik was ook zo blij dat met het Tribute concert Somebody to Love zo mooi werd uitgevoerd. Prachtige stem, voorbeeld voor veel artiesten waar ik later weer fan van werd.quote:Op maandag 26 december 2016 00:50 schreef Diaan73 het volgende:
Ik heb nooit zoveel met George Michael gehad, ook niet met Wham. Ik vond ze in de jaren 80 ook niet geweldig. Maar het is natuurlijk wel een icoon voor de jaren 80.
Of een ander willekeurig nummer van de eerste 4 albums.quote:Op maandag 26 december 2016 00:54 schreef Szura het volgende:
[..]
Sowieso iets met Cliff Burton. Niet dat het er ooit in komt, maar The Call of Ktulu vind ik echt. Die opbouw boohhhh.
ik vind Eveline best oke eigenlijk.quote:Op maandag 26 december 2016 00:55 schreef Cee het volgende:
[..]
The Final was mijn eerste cassettebandje, compleet grijs gedraaid. Mijn favoriete band in de '80s, samen met Queen en ik was ook zo blij dat met het Tribute concert Somebody to Love zo mooi werd uitgevoerd. Prachtige stem, voorbeeld voor veel artiesten waar ik later weer fan van werd.
![]()
Disclaimer: ik vind Eveline nu al bloedirritant.
Daarna nog Enrique Iglesias. Even gespiekt of ik nog effe moest tanden poetsen met de radio aan, maar dat lijkt me dus volslagen overbodig.quote:Op maandag 26 december 2016 00:56 schreef Szura het volgende:
Ff wat spullen pakken, hierna Dotanaids
misschien moet je juist naar haar fluiten ter aanmoediging.quote:Op maandag 26 december 2016 00:56 schreef RedFever007 het volgende:
Tering he die DJ kan er helemaal niets van![]()
Wat een aanfluiting
Iets met sex.quote:Op maandag 26 december 2016 00:56 schreef Martinello het volgende:
Wat doet een HvN SBS-vrouwtje bij de NPO?
Toepasselijk ook...quote:Op maandag 26 december 2016 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steppin' Out is een mooi lied.
quote:Op maandag 26 december 2016 00:55 schreef RedFever007 het volgende:
Goddomme daar zitten een paar gasten in dat café waarbij je denkt
BLIJF DAN GEWOON LEKKER THUIS LUL
quote:Op maandag 26 december 2016 00:57 schreef Bugno het volgende:
Kan dat, dat je dronken bent en dan heel veel water drinkt en weer nuchter wordt.?
ja hoor. zeker na schokkend nieuwsquote:Op maandag 26 december 2016 00:57 schreef Bugno het volgende:
Kan dat, dat je dronken bent en dan heel veel water drinkt en weer nuchter wordt.?
quote:Op maandag 26 december 2016 00:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Steppin' Out is een mooi lied.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |