Gaat ie in Nederland het publiek in het engels toespreken en zo.quote:Op zondag 25 december 2016 23:38 schreef Szura het volgende:
Die zanger doet altijd alsof hij van de Westside is ofzo
Mja, had die ene gozer die dat riep toch een beetje gelijk.quote:Op zondag 25 december 2016 23:38 schreef Fred_B het volgende:
Toch wel veel inwisselbare muziek zo achter elkaar.
Net als Racoon, dat doet alsof ze uit Liverrrpuuul komen..chanantquote:Op zondag 25 december 2016 23:38 schreef Szura het volgende:
Die zanger doet altijd alsof hij van de Westside is ofzo
Zou het een act zijn of niet? De laatste keer dat hij bij Pauw zat, was echt hemeltergend.quote:Op zondag 25 december 2016 23:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Thomas Acda heeft het tot in z'n dagelijkse leven doorgetrokken
Candles is erg mooi. Maar in het gothic/doom genre vind ik Mandylion van The Gathering dus nog een veel betere plaat.quote:Op zondag 25 december 2016 23:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Echt hè. Wat een geil nummer is dat.
Vind de rest van die plaat niet zo bijzonder trouwens, behalve Gatekeeper.
Daar is-ie....GODquote:
Paultjuhhhquote:
In de levende kerststal?quote:Op zondag 25 december 2016 23:39 schreef TheVulture het volgende:
De zanger van Chef Special mag daarentegen best onder mijn kerstboom komen zitten
Doet ie dat ja? Da's wel sneu... dat flikt die gozer van Racoon ook altijdquote:Op zondag 25 december 2016 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Gaat ie in Nederland het publiek in het engels toespreken en zo.
Heef je hem een piek? Wil je hem versieren? Maak je z'n blauwe ballen kapot?quote:Op zondag 25 december 2016 23:39 schreef TheVulture het volgende:
De zanger van Chef Special mag daarentegen best onder mijn kerstboom komen zitten
Je was me voorquote:Op zondag 25 december 2016 23:39 schreef Bugno het volgende:
[..]
Net als Racoon, dat doet alsof ze uit Liverrrpuuul komen..chanant
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |