Ik vind dit ook een vreemde binnenkomer. Niet vanwege gebrek aan kwaliteit of zo. Maar, gewoon. Het is niet razend populair geweest of zo.quote:Op zondag 25 december 2016 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Alweer zo'n nieuw liedje. Is dit de top 2000 of de top serious request, jongens?
Ik denk dat ik een Coldplaytje doe (het eerste liedje van de eerste plaat): Regular John. Gevolgd door Little Sister, 3's and 7's, In The Fade en A Song For the Dead.quote:
Dit eigenlijk wel. En het zorgt ervoor dat die acts die er uit vallen echt nog meer in de vergetelheid raken, natuurlijk, maar dat is onvermijdelijk.quote:Op zondag 25 december 2016 23:33 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind de nivellering niet per se een slechte zaak, maar ik snap wel hoe het enigszins afdoet aan de Top 2000-sfeer.
herriequote:Op zondag 25 december 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Queens Of The Stone Age niet kennen, jeetje.
Gewoon 3s & 7squote:Op zondag 25 december 2016 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kun je op alle nummers van QOTSA stemmen en dan ga je voor deze.
Doe dan Feel Good Hit of the Summer. Speciaal voor alle brave huisvaders.
Op festivals werd dit lied best goed ontvangen en volgens mij kreeg het ook airtime.quote:Op zondag 25 december 2016 23:35 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind dit ook een vreemde binnenkomer. Niet vanwege gebrek aan kwaliteit of zo. Maar, gewoon. Het is niet razend populair geweest of zo.
Hoe kom je op dit nummer? En hoe komt het dan dat een nummer als Gold van Prince er NIET in staat? Dat soort vragen.
Die clip was genot.quote:
Thanks. Ga ze een derde kans geven, nooit echt ingekomen, deze boysquote:Op zondag 25 december 2016 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een Coldplaytje doe (het eerste liedje van de eerste plaat): Regular John. Gevolgd door Little Sister, 3's and 7's, In The Fade en A Song For the Dead.
(Of eigenlijk Gardenia, maar dat is Kyuss he)
[..]
Dit eigenlijk wel. En het zorgt ervoor dat die acts die er uit vallen echt nog meer in de vergetelheid raken, natuurlijk, maar dat is onvermijdelijk.
Ik vind No One Knows en Go With The Flow echt wel beter dan dit nummer. Maar ik vind Songs for the Deaf dan ook één van de beste platen ooit.quote:Op zondag 25 december 2016 23:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Die allemaal niet in de Top 2000 staan. Dit is denk ik de beste van de drie die ze er dit jaar in hebben.
JAAAAquote:
Probeer dan gewoon Welcome to Sky Valley (Kyuss)quote:Op zondag 25 december 2016 23:36 schreef Bugno het volgende:
[..]
Thanks. Ga ze een derde kans geven, nooit echt ingekomen, deze boys
Ok.quote:
Eerste 3 albums zijn wel goed. Daarna inderdaad mweh.quote:Op zondag 25 december 2016 23:36 schreef Bos81 het volgende:
Pleeg ik heiligheidsschennis door te zeggen dat ik QOTSA maar een matig bandje vind??
Gaak doenquote:Op zondag 25 december 2016 23:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Probeer dan gewoon Welcome to Sky Valley (Kyuss)
Is wel wat rauwer, maar jij bent wel van de kwaliteit.
Nee, eigenlijk niet. Een paar klassiekers, maar ook een hoop bagger.quote:Op zondag 25 december 2016 23:36 schreef Bos81 het volgende:
Pleeg ik heiligheidsschennis door te zeggen dat ik QOTSA maar een matig bandje vind??
Dat heb ik trouwens met Within Temptation (Restless) en Muse (Sunburn) ook wel een beetje. Niet de allermooiste maar wel sowieso top 5 in beide gevallen.quote:Op zondag 25 december 2016 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een Coldplaytje doe (het eerste liedje van de eerste plaat): Regular John
Ceequote:
Bij mij ook 1 en 2 (resp.) ja.quote:Op zondag 25 december 2016 23:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat heb ik trouwens met Within Temptation (Restless) en Muse (Sunburn) ook wel een beetje. Niet de allermooiste maar wel sowieso top 5 in beide gevallen.
Nee, vind ik ookquote:Op zondag 25 december 2016 23:36 schreef Bos81 het volgende:
Go With the Flow is lekker bij het autorijden, maar vind hem niet heel sterk. Gewoon iets meer dan drie minuten het gas erop en dat was het dan. Liever Little Sister.quote:Op zondag 25 december 2016 23:36 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik vind No One Knows en Go With The Flow echt wel beter dan dit nummer. Maar ik vind Songs for the Deaf dan ook één van de beste platen ooit.
Restlessquote:Op zondag 25 december 2016 23:37 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Dat heb ik trouwens met Within Temptation (Restless) en Muse (Sunburn) ook wel een beetje. Niet de allermooiste maar wel sowieso top 5 in beide gevallen.
En zijn publiek altijd in het Engels toespreken, terwijl ze op de braderie in Veendam spelenquote:Op zondag 25 december 2016 23:38 schreef Szura het volgende:
Die zanger doet altijd alsof hij van de Westside is ofzo
Thomas Acda heeft het tot in z'n dagelijkse leven doorgetrokkenquote:
Toen Within Temptation nog in de buurt kwam van het niveau van Mandylion.quote:
Echt hè. Wat een geil nummer is dat.quote:
Zeg dat.quote:Op zondag 25 december 2016 23:38 schreef Fred_B het volgende:
Toch wel veel inwisselbare muziek zo achter elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |