Gaat ie in Nederland het publiek in het engels toespreken en zo.quote:Op zondag 25 december 2016 23:38 schreef Szura het volgende:
Die zanger doet altijd alsof hij van de Westside is ofzo
Mja, had die ene gozer die dat riep toch een beetje gelijk.quote:Op zondag 25 december 2016 23:38 schreef Fred_B het volgende:
Toch wel veel inwisselbare muziek zo achter elkaar.
Net als Racoon, dat doet alsof ze uit Liverrrpuuul komen..chanantquote:Op zondag 25 december 2016 23:38 schreef Szura het volgende:
Die zanger doet altijd alsof hij van de Westside is ofzo
Zou het een act zijn of niet? De laatste keer dat hij bij Pauw zat, was echt hemeltergend.quote:Op zondag 25 december 2016 23:39 schreef Szura het volgende:
[..]
Thomas Acda heeft het tot in z'n dagelijkse leven doorgetrokken
Candles is erg mooi. Maar in het gothic/doom genre vind ik Mandylion van The Gathering dus nog een veel betere plaat.quote:Op zondag 25 december 2016 23:39 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Echt hè. Wat een geil nummer is dat.
Vind de rest van die plaat niet zo bijzonder trouwens, behalve Gatekeeper.
Daar is-ie....GODquote:
Paultjuhhhquote:
In de levende kerststal?quote:Op zondag 25 december 2016 23:39 schreef TheVulture het volgende:
De zanger van Chef Special mag daarentegen best onder mijn kerstboom komen zitten
Doet ie dat ja? Da's wel sneu... dat flikt die gozer van Racoon ook altijdquote:Op zondag 25 december 2016 23:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Gaat ie in Nederland het publiek in het engels toespreken en zo.
Heef je hem een piek? Wil je hem versieren? Maak je z'n blauwe ballen kapot?quote:Op zondag 25 december 2016 23:39 schreef TheVulture het volgende:
De zanger van Chef Special mag daarentegen best onder mijn kerstboom komen zitten
Je was me voorquote:Op zondag 25 december 2016 23:39 schreef Bugno het volgende:
[..]
Net als Racoon, dat doet alsof ze uit Liverrrpuuul komen..chanant
quote:Op zondag 25 december 2016 23:39 schreef Bugno het volgende:
[..]
Net als Racoon, dat doet alsof ze uit Liverrrpuuul komen..chanant
quote:
Ken ik niet. Help me even herinneren als de Top 2000 voorbij is.quote:Op zondag 25 december 2016 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Candles is erg mooi. Maar in het gothic/doom genre vind ik Mandylion van The Gathering dus nog een veel betere plaat.
Klopt. Mother Earth heeft nog wel een paar pareltjes maar siunds het vertrek van de zwager van Sharon is het minder en minder geworden. De act van die zwager (Delain) kan ik overigens wel enorm waarderenquote:Op zondag 25 december 2016 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toen Within Temptation nog in de buurt kwam van het niveau van Mandylion.
Het duurde even, maar dan heb je ook watquote:Op zondag 25 december 2016 23:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, muziek.
Ome Bob mag ook effe een liedje doen
Jaja.. Zover was ik ook... Maar muziekgod ofzo? Of status extra ordinary? Ik ben relatief nieuw hier hé 😉quote:
Little Sister!quote:Op zondag 25 december 2016 23:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Kun je op alle nummers van QOTSA stemmen en dan ga je voor deze.
Doe dan Feel Good Hit of the Summer. Speciaal voor alle brave huisvaders.
Acda is een act. In de Amstel-reclame doet ie het ook.quote:Op zondag 25 december 2016 23:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zou het een act zijn of niet? De laatste keer dat hij bij Pauw zat, was echt hemeltergend.
Nee hij mag wat sneeuw in de boom spuitenquote:Op zondag 25 december 2016 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Heef je hem een piek? Wil je hem versieren? Maak je z'n blauwe ballen kapot?
Da's het laatste liedje, maar zal ik doen.quote:Op zondag 25 december 2016 23:40 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ken ik niet. Help me even herinneren als de Top 2000 voorbij is.
Help me even. Ik kan het nog steeds niet echt waarderen. Het is wel aardig, maar wat mij betreft had hij de teksten ook in een boekje af mogen drukken en de muziek weg mogen laten.quote:Op zondag 25 december 2016 23:41 schreef Bugno het volgende:
DYLANGOD![]()
Jaren nooit kunnen waarderen, pas sinds twee jaar ofzo...
Ik vind Len Renny Len ook nog wel te doen.quote:Op zondag 25 december 2016 23:41 schreef Szura het volgende:
[..]
Acda is een act. In de Amstel-reclame doet ie het ook.
Maar Het Regent Zonnestralen is wel top.
Hehe.quote:Op zondag 25 december 2016 23:41 schreef Cee het volgende:
Bob Dylan met z'n bordjes-act, totale Love Actually rip-off.
The Unforgiving vond ik nog wel geniaal, alleen jammer dat ze het beste nummer daarvan (A Demon's Fate) nooit live spelen. Sowieso een beetje in de vergetelheid geraakt, dat album.quote:Op zondag 25 december 2016 23:40 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Klopt. Mother Earth heeft nog wel een paar pareltjes maar siunds het vertrek van de zwager van Sharon is het minder en minder geworden. De act van die zwager (Delain) kan ik overigens wel enorm waarderen
Ik dacht dat hij het had van dat ene meisje dat naakt op internet was gezetquote:Op zondag 25 december 2016 23:41 schreef Cee het volgende:
Bob Dylan met z'n bordjes-act, totale Love Actually rip-off.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |