Ik ben er met mijn moeder geweest paar jaar geleden, was best chill.quote:Op zondag 25 december 2016 13:40 schreef WeezerButler het volgende:
Toch wel een typisch 40+ activiteit dat Top2000 cafe bezoek, eventueel met de kids erbij :-(
Vogels zijn dan ook iets cooler dan iets leuker dan kevers.quote:Op zondag 25 december 2016 13:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is veel folkier dan de Biet0ls ooit zullen zijn.
The Byrds zijn het begin van de Alt Country én de janglepop, dat zou ik van the Beatles niet willen zeggenquote:
Hebben jullie op de tafel gedanst?quote:Op zondag 25 december 2016 13:42 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik ben er met mijn moeder geweest paar jaar geleden, was best chill.
Ik ben er ooit geweest toen je zowat van straat werd geplukt om die tent te bezetten en na een half uur wilde ik echt weg. Er gebeurt helemaal niets daar...quote:Op zondag 25 december 2016 13:40 schreef WeezerButler het volgende:
Toch wel een typisch 40+ activiteit dat Top2000 cafe bezoek, eventueel met de kids erbij :-(
1939?quote:Op zondag 25 december 2016 13:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Riekkie verlies dat getal niet.
Dat ga ik de komende 7 dagen nog vaker denken.quote:
Ach, het was wel even grappig. Maar het is niet zo gezellig als het eruit ziet idd. Je kunt het net zo goed thuis gezellig maken met de radio aan.quote:Op zondag 25 december 2016 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er ooit geweest toen je zowat van straat werd geplukt om die tent te bezetten en na een half uur wilde ik echt weg. Er gebeurt helemaal niets daar...
Tatoeer het op je voorhoofd danquote:Op zondag 25 december 2016 13:44 schreef Nizno het volgende:
en nu hebben ze Rikki zo vaak dat nummer gegeven en is hij het steeds kwijt?
ja ho eens even. Ga je nou mijn zinnetje jatten voordat ik hem zelf heb gebruikt?quote:Op zondag 25 december 2016 13:44 schreef Pedroso het volgende:
Zometeen komt Alan Walker met Faded, is het heel erg als ik zeg dat het me niets zegt ?
Al zal ik het nummer ongetwijfeld kennen als ik het hoor.
ikke?quote:
Volgend jaar met een FOK actie groep een uur laten afspreken on gezamenlijk een onvergetelijk tv moment te regelen...quote:Op zondag 25 december 2016 13:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben er ooit geweest toen je zowat van straat werd geplukt om die tent te bezetten en na een half uur wilde ik echt weg. Er gebeurt helemaal niets daar...
Zinnen toe-eigenen is zoooo 2000...quote:Op zondag 25 december 2016 13:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja ho eens even. Ga je nou mijn zinnetje jatten voordat ik hem zelf heb gebruikt?
Dat moet tijdens 'Kleine jongen' worden danquote:Op zondag 25 december 2016 13:45 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Volgend jaar met een FOK actie groep een uur laten afspreken on gezamenlijk een onvergetelijk tv moment te regelen...
I'm in...quote:Op zondag 25 december 2016 13:45 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Volgend jaar met een FOK actie groep een uur laten afspreken on gezamenlijk een onvergetelijk tv moment te regelen...
quote:Op zondag 25 december 2016 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat moet tijdens 'Kleine jongen' worden dan
quote:Op zondag 25 december 2016 13:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ach, het was wel even grappig. Maar het is niet zo gezellig als het eruit ziet idd. Je kunt het net zo goed thuis gezellig maken met de radio aan.
Bij de opname van Top2000 a gogo wordt het even opgepimpt maar verder lijkt het me maar een dooie boel idd.quote:Op zondag 25 december 2016 13:44 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ach, het was wel even grappig. Maar het is niet zo gezellig als het eruit ziet idd. Je kunt het net zo goed thuis gezellig maken met de radio aan.
Het is een kutnummer.quote:Op zondag 25 december 2016 13:44 schreef Pedroso het volgende:
Zometeen komt Alan Walker met Faded, is het heel erg als ik zeg dat het me niets zegt ?
Al zal ik het nummer ongetwijfeld kennen als ik het hoor.
Ik ook.quote:Op zondag 25 december 2016 13:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat ga ik de komende 7 dagen nog vaker denken.
ofquote:Op zondag 25 december 2016 13:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat moet tijdens 'Kleine jongen' worden dan
ik loop altijd wat achter..quote:Op zondag 25 december 2016 13:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zinnen toe-eigenen is zoooo 2000...
Soort Remi Gaillard feestje bouwen daar.quote:Op zondag 25 december 2016 13:45 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ik zal met veel plezier.. naar mijn tv kijken.quote:Op zondag 25 december 2016 13:45 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Nee Rickyquote:Op zondag 25 december 2016 13:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
ikke?
neuj.
mijn nummer is gewoon mn geboortedatum
Diverse malen kanker en enkele zware hartaanvallen overleeft en dan sterven door een lullige valquote:Op zondag 25 december 2016 13:44 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Ricki lost his number...
Dan is de DJ-booth een groot TV-scherm en er is dan meer licht.quote:Op zondag 25 december 2016 13:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
[..]
Bij de opname van Top2000 a gogo wordt het even opgepimpt maar verder lijkt het me maar een dooie boel idd.
quote:Op zondag 25 december 2016 13:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
ja ho eens even. Ga je nou mijn zinnetje jatten voordat ik hem zelf heb gebruikt?
Ja laten we dan gaan als Narcotic van Liquido speelt. Dan breken we de hele tent af daar.quote:Op zondag 25 december 2016 13:45 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
http://www.welingelichtek(...)de-schuld-geven.htmlquote:Op zondag 25 december 2016 13:48 schreef Nizno het volgende:
ik ga de schoonfamilie op de kast jagen.
Fijne dag nog
Da's sowieso een vet nummer. Ik ben voor.quote:Op zondag 25 december 2016 13:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja laten we dan gaan als Narcotic van Liquido speelt. Dan breken we de hele tent af daar.
quote:Op zondag 25 december 2016 13:48 schreef Nizno het volgende:
Fijne dag nog
quote:Op zondag 25 december 2016 13:48 schreef Nizno het volgende:
Fijne dag nog
Succesquote:Op zondag 25 december 2016 13:48 schreef Nizno het volgende:
Fijne dag nog
Wmb is dat Maaike Ouboter.quote:Op zondag 25 december 2016 13:49 schreef Spies het volgende:
Hierna komt misschien toch wel het meest kutte nummer in de lijst. Alhoewel, Axwell & Ingrosso komen ook nog...
Morgen geen schoonfamilie meer dus. Have fun !quote:Op zondag 25 december 2016 13:48 schreef Nizno het volgende:
Fijne dag nog
Sterkte!quote:Op zondag 25 december 2016 13:48 schreef Nizno het volgende:
Fijne dag nog
Zeker. We krijgen straks ook nog Eva de Roovere, dat vind ik ook oortering.quote:Op zondag 25 december 2016 13:50 schreef Spies het volgende:
[..]
Die komt ook in de buurt ja. En Claudia natuurlijk.
Komt John Mayer nu al?quote:Op zondag 25 december 2016 13:49 schreef Spies het volgende:
Hierna komt misschien toch wel het meest kutte nummer in de lijst. Alhoewel, Axwell & Ingrosso komen ook nog...
Is dat met of zonder Diggy Dex?quote:Op zondag 25 december 2016 13:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker. We krijgen straks ook nog Eva de Roovere, dat vind ik ook oortering.
Ik kan een paar honderd betere noemen...quote:Op zondag 25 december 2016 13:51 schreef Keselo het volgende:
Faded van Alan Walker, een van de lekkerdere elektronische muziek van de afgelopen jaren.
Idd plus Claudia de brij. De vrouw die denkt dat ze cabaret kan maken en liedjes kan schrijven...quote:
Ik houd me aanbevolen.quote:Op zondag 25 december 2016 13:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan een paar honderd betere noemen...
Och, het kunnen nu eenmaal niet allemaal topnummers zijn.quote:
Ontken het maar niet Ajacied422.quote:
Fantastische liedjesschrijfsterquote:
kezenquote:Op zondag 25 december 2016 13:49 schreef Dagoduck het volgende:
"Lekker potje kezen met top2000 op de achtergrond"
Ik heb altijd andere associaties met kezen
http://www.ed.nl/polopoly(...)6%20tabloid%20p1.pdfquote:Op zondag 25 december 2016 13:53 schreef m0ridin het volgende:
Heeft hier iemand toevallig de top2000 lijst pdf versie? Kom niet door de nporadio2 site, lijkt compleet plat te liggen :/
Misschien, al vraag ik me af in welke taal. Als dat Nederlands moet voorstellen...quote:Op zondag 25 december 2016 13:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Fantastische liedjesschrijfster
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2016.pdfquote:Op zondag 25 december 2016 13:53 schreef m0ridin het volgende:
Heeft hier iemand toevallig de top2000 lijst pdf versie? Kom niet door de nporadio2 site, lijkt compleet plat te liggen :/
Dat kan dus wel.quote:Op zondag 25 december 2016 13:52 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Och, het kunnen nu eenmaal niet allemaal topnummers zijn.
Top, thanks!quote:Op zondag 25 december 2016 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/polopoly(...)6%20tabloid%20p1.pdf
Met dank aan N00bie...
Die sasquatsch weer danktquote:Op zondag 25 december 2016 13:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
http://www.ed.nl/polopoly(...)6%20tabloid%20p1.pdf
Met dank aan N00bie...
Hier kan niet op gedanst worden. Veel te langzaam, geen fatsoenlijke bas, beat, helemaal niets.quote:Op zondag 25 december 2016 13:53 schreef female81 het volgende:
Ik voel dit niet. En betwijfel of dat in m'n dancejaren wel zo was geweest.
Die website is zo dood als een mors...quote:Op zondag 25 december 2016 13:53 schreef MarijeH het volgende:
[..]
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2016.pdf
quote:Deze site is niet bereikbaar
Het duurt te lang voordat www.nporadio2.nl reageert.
Probeer het volgende:
Controleer de verbinding
Controleer de proxy en firewall
Moet zeggen dat zijn uitvoering van Free Fallin niet verkeerd klinkt.quote:Op zondag 25 december 2016 13:53 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Slaapverwekkende muziek. Hij heeft één goed nummer gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |