Da's sowieso een vet nummer. Ik ben voor.quote:Op zondag 25 december 2016 13:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja laten we dan gaan als Narcotic van Liquido speelt. Dan breken we de hele tent af daar.
quote:Op zondag 25 december 2016 13:48 schreef Nizno het volgende:
ik ga de schoonfamilie op de kast jagen.
Fijne dag nog
quote:Op zondag 25 december 2016 13:48 schreef Nizno het volgende:
Fijne dag nog
Succesquote:Op zondag 25 december 2016 13:48 schreef Nizno het volgende:
Fijne dag nog
Wmb is dat Maaike Ouboter.quote:Op zondag 25 december 2016 13:49 schreef Spies het volgende:
Hierna komt misschien toch wel het meest kutte nummer in de lijst. Alhoewel, Axwell & Ingrosso komen ook nog...
Morgen geen schoonfamilie meer dus. Have fun !quote:Op zondag 25 december 2016 13:48 schreef Nizno het volgende:
Fijne dag nog
Sterkte!quote:Op zondag 25 december 2016 13:48 schreef Nizno het volgende:
Fijne dag nog
Zeker. We krijgen straks ook nog Eva de Roovere, dat vind ik ook oortering.quote:Op zondag 25 december 2016 13:50 schreef Spies het volgende:
[..]
Die komt ook in de buurt ja. En Claudia natuurlijk.
Komt John Mayer nu al?quote:Op zondag 25 december 2016 13:49 schreef Spies het volgende:
Hierna komt misschien toch wel het meest kutte nummer in de lijst. Alhoewel, Axwell & Ingrosso komen ook nog...
Is dat met of zonder Diggy Dex?quote:Op zondag 25 december 2016 13:51 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Zeker. We krijgen straks ook nog Eva de Roovere, dat vind ik ook oortering.
Ik kan een paar honderd betere noemen...quote:Op zondag 25 december 2016 13:51 schreef Keselo het volgende:
Faded van Alan Walker, een van de lekkerdere elektronische muziek van de afgelopen jaren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |