Bert Haandrikman is er niet meer bij, nee.quote:Op zondag 25 december 2016 13:37 schreef Dwersdriever het volgende:
[..]
Ik luister echt alleen tijdens deze dagen naar Radio 2, maar doet die gozer die als een kopie van Frits Spits klinkt ook weer mee?
Dat is allemaal allang uitverkocht.quote:Op zondag 25 december 2016 13:38 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet snel uitverkocht ? Dacht overigens dat je maar hooguit een half uur binnen mocht (en dus geen blokken). We hadden nog het plan om dit jaar eens langs te gaan maar het is er niet van gekomen... zal nu wel te laat zijn.
Nope, 1940-1945.quote:Op zondag 25 december 2016 13:39 schreef Pedroso het volgende:
We zitten niet bepaald in het beste gedeelte van de Top2000.
Oh jammer. Dat vond ik altijd wel grappig. Ik vind stemgeluid sowieso interessant.quote:
Ja.quote:Op zondag 25 december 2016 13:37 schreef jeffrey83 het volgende:
[..]
Idd, BTW is het ruud z'n eerste uitzending op radio 2? (luister de rest van het jaar 3fm)
Je kunt niet alleen maar kloteplaten hebben op de 1e dag hequote:Op zondag 25 december 2016 13:39 schreef PippenScottie het volgende:
Er zitten mij iets te veel klassiekers op het randje om uit de top 2000 te vallen.
Totaal ander genre, maar goed.quote:Op zondag 25 december 2016 13:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Ze eten kevers maar klinken precies hetzelfde.
You are what you eat.
Vertel.quote:Op zondag 25 december 2016 13:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Totaal ander genre, maar goed.
The Script, Sam Smith en al die koffiebarmuziekclubjes zijn zum kotzen.quote:Op zondag 25 december 2016 13:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dit vind ik wel een heel vervelend liedje, sorry.
Of dit:
[..]
[..]
Dit is veel folkier dan de Biet0ls ooit zullen zijn.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |