Klinkt prima. Lemon curd genot.quote:Op zondag 25 december 2016 13:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
nee nog niet, we gaan woensdag
Vandaag was ik eerst kerstontbijten, en net was ik bezig met de Lemon curd cheesecake en karamelbrownies voor het toetje morgen. Cheesecake staat af te koelen, en de brownies staan klaar om de oven in te gaan (als de cheesecake voldoende is afgekoeld om de oven uit te kunnen)
Oh, disclaimer: Behalve de uitgemolken kaars in de wind.quote:
Heeft het al een naam, of is Pierre daar nog niet over uit?quote:Op zondag 25 december 2016 13:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Daar stond ie de voorgaande jaren wel in. Nu was er vast geen plaats meer vanwege het artikel over Sieneke's baby.
Mag ik je aanraken?quote:Op zondag 25 december 2016 13:23 schreef Cee het volgende:
Live gezien vorige maand, met dank aan Radio 2.
Ik zat naast Bart Arens by the way. Jaja.
Oh, daarom heet ie VADER Abraham.quote:Op zondag 25 december 2016 13:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heeft het al een naam, of is Pierre daar nog niet over uit?
Dan specifiek de '97-versie, I presume?quote:Op zondag 25 december 2016 13:23 schreef Zorro het volgende:
[..]
Oh, disclaimer: Behalve de uitgemolken kaars in de wind.
quote:Op zondag 25 december 2016 13:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Oké, geef even je adres, ik kom eraan.
Die jaquote:Op zondag 25 december 2016 13:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan specifiek de '97-versie, I presume?
Dat krijgen jullie nooit op.quote:Op zondag 25 december 2016 13:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Morgen ook nog cranberry appel tarte tatin erbij, en sinaasappelsoesjes
niet??quote:Op zondag 25 december 2016 13:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
De top 2000 stond dit jaar niet in de telegraaf
heel goedquote:
iets met tante sjaan?quote:
quote:Op zondag 25 december 2016 13:25 schreef essnhills het volgende:
Ik vind dit altijd wel een vrolijkmakend liedje
smaken verschillenquote:
En dat voor een liedje over een Vietnam-soldaat?quote:Op zondag 25 december 2016 13:25 schreef essnhills het volgende:
Ik ben het hier helemaal mee eens.quote:
moet jij eens oplettenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik vind die tekst toch niet echt vrolijk..quote:Op zondag 25 december 2016 13:25 schreef essnhills het volgende:
Hij twijfelt nogquote:Op zondag 25 december 2016 13:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heeft het al een naam, of is Pierre daar nog niet over uit?
Ik haal de top 2000 bijlage altijd bij mn moeder op en dit jaar had ze hem niet gezien, zei ze.quote:
1943.quote:
Lemon curdquote:Op zondag 25 december 2016 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Klinkt prima. Lemon curd genot.
Geen schoonfamilie, zusje wel en die moet haar Eerste Kerstdag daaraan opofferen dus alles wordt naar morgen geschoven.quote:Op zondag 25 december 2016 13:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Wow deze topics gaan snel. Hebben jullie geen familiaire verplichtingen ofzo
Vier uur naar m'n zus toe. Verder niks, het klaarmaken van mijn kant is al gebeurd.quote:Op zondag 25 december 2016 13:27 schreef DecoAoreste het volgende:
IT must be the clouds in my eyesquote:Op zondag 25 december 2016 13:26 schreef Ferdo het volgende:
[..]
En dat voor een liedje over een Vietnam-soldaat?
neequote:Op zondag 25 december 2016 13:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Dat spul is ongeveer overal goed bijquote:Op zondag 25 december 2016 13:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lemon curd
Zelf gemaakt uiteraard
Barre tijdenquote:Op zondag 25 december 2016 13:28 schreef Cee het volgende:
We zitten nu trouwens midden in 1940 - 1945.
Ah. Moet zeggen dat vandaag ook relatief rustig is. Morgen wordt stress met de familie want de helft is ziek zwak en misselijk. Hopelijk veel met de oortjes in Top 2000 luisteren en zo min mogelijk meekrijgen van het drama.quote:Op zondag 25 december 2016 13:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Geen schoonfamilie, zusje wel en die moet haar Eerste Kerstdag daaraan opofferen dus alles wordt naar morgen geschoven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |