Jammerquote:Op zondag 25 december 2016 10:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Fijne Kerst allemaal!
Komende week ben ik vooral een deurtje verder, bij de Top2000, dus eventuele shows hier kan ik niet luisteren.
Fijne kerstdagen Muis en Luckyquote:
quote:
Jij ookquote:Op zondag 25 december 2016 11:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fijne kerstdagen Muis en Lucky![]()
En uiteraard iedereen!
heulie krep.. dat was een zoektochtquote:Op zondag 25 december 2016 12:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Ik heb de ochtend gebruikt om mijn jaarlijst voor te bereiden. Wordt een hele kluif. Maar goed, van 1.833 nummers ben ik terug naar 169 en die zijn inmiddels in groepen ingedeeld. Een Top 50 tekent zich voorzichtig af
Toch altijd benieuwd om te horen welke nummers dat dan zouden zijn.quote:Op zondag 25 december 2016 12:16 schreef MadMaster het volgende:
In mijn jaarlijst 2016 zouden hooguit een stuk of 10 15 nummers komen, dus laat ik dat maar niet doen...
Nee, gewoon wekelijks op Spotify (en elders) door lijstjes met nieuwe muziek bladeren en dat in mapjes knikkeren.quote:Op zondag 25 december 2016 12:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
heulie krep.. dat was een zoektocht
Beetje opgeknapt Mad ?quote:Op zondag 25 december 2016 12:16 schreef MadMaster het volgende:
In mijn jaarlijst 2016 zouden hooguit een stuk of 10 15 nummers komen, dus laat ik dat maar niet doen...
Nee, nog niet echt. Gisteravond was een ramp.quote:
quote:Op zondag 25 december 2016 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, nog niet echt. Gisteravond was een ramp.
Ik probeer nu met veel thee, honing, crackers en paracetamol me op te peppen voor vanavond.
Het laatste kerst avondmaal in ons favo restaurant, dat mag niet verpest worden...
ftfyquote:Op zondag 25 december 2016 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer nu met veel thee, honing met kaneel, crackers en paracetamol me op te peppen voor vanavond.
Het laatste kerst avondmaal in ons favo restaurant, dat mag niet verpest worden...
Jammer zeg. Hopelijk knap je wat op vanmiddag en heb je toch een plezierige avond.quote:Op zondag 25 december 2016 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer nu met veel thee, honing, crackers en paracetamol me op te peppen voor vanavond.
Fijne dagen, Karzai.quote:
Gezellig.quote:Op zondag 25 december 2016 13:05 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt in en pakt nog even stukje mee (straks weg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |