SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ'sI'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Belgi, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroati, Sloveni, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
ik kom hier inderdaad niet supervaak, maar als ik er eens ben zie ik jou nietquote:Op zondag 25 december 2016 00:30 schreef Rafeiro het volgende:
Lang niet gezien inderdaad Koen.
Hoe is het daar?
Ben er ook niet vaak meer. Dus dat kan dan goed samenvallenquote:Op zondag 25 december 2016 00:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik kom hier inderdaad niet supervaak, maar als ik er eens ben zie ik jou niet
Ach, het gaat z'n gangetje, same shit different day he
Buren die nog minder weten over internet als een inktvis die door zulke sites in paniek rakenquote:Op zondag 25 december 2016 00:38 schreef Koen66 het volgende:
kutsites die niet werken als je een adblocker draait
quote:Op zondag 25 december 2016 00:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Buren die nog minder weten over internet als een inktvis die door zulke sites in paniek raken
Het ergste was, het was voor het vernieuwen van de licentie van haar anti virus programma
Doet ze iets slim, krijg je dat.
een preek?quote:Op zondag 25 december 2016 00:43 schreef Tuned22 het volgende:
Ik ga maffenvoordat er morgen weer een preek volgt
![]()
Doeiii, bedankt, veel plezier nog, fijne kerst enzzzz
Sweet Dreams.quote:Op zondag 25 december 2016 00:43 schreef Tuned22 het volgende:
![]()
Ik preek niet.quote:Op zondag 25 december 2016 00:43 schreef Tuned22 het volgende:
![]()
als je tijdens het eten in slaap vanlt ofzo?quote:Op zondag 25 december 2016 00:45 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Van m'n ouwelui, tijdens het eten aldaar
Kleine ogen dan eerderquote:Op zondag 25 december 2016 00:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als je tijdens het eten in slaap vanlt ofzo?
quote:Op zondag 25 december 2016 00:46 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Kleine ogen dan eerderze kennen me iets te goed
Kan ik ook goed, maar ff fris voor de dag komen is wel zo leukquote:Op zondag 25 december 2016 00:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach een beetje slaaptekort moet je toch wel tegen kunnen
dat is zoquote:Op zondag 25 december 2016 00:49 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Kan ik ook goed, maar ff fris voor de dag komen is wel zo leuk
Ja, denk dat ik vanaf september hier post ofzoquote:Op zondag 25 december 2016 00:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
dat is zo
Nieuw hier trouwens?
(al kan dat ook liggen aan het feit dat ik hier de laatste tijd nauwelijks was)
en dan tegen een x aantal personen zogenaamd aardig doen omdat het kerstmis is.quote:Op zondag 25 december 2016 00:49 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Kan ik ook goed, maar ff fris voor de dag komen is wel zo leuk
oeh, da's pijnlijk danquote:Op zondag 25 december 2016 00:51 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Ja, denk dat ik vanaf september hier post ofzo
Nee beste manquote:Op zondag 25 december 2016 00:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
en dan tegen een x aantal personen zogenaamd aardig doen omdat het kerstmis is.
hmmmm I doubt itquote:Op zondag 25 december 2016 00:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik kan voor een uur verlengen mits gewenst en er een roosteraar aanwezig is.
hangt van je pc afquote:Op zondag 25 december 2016 00:55 schreef Rafeiro het volgende:
Ga even de PC rebooten en nog wat zooi, hoop er snel weer te zijn.
quote:Op zondag 25 december 2016 01:10 schreef Rafeiro het volgende:
Niet wat ik wou bereiken, maar een poging gewaagd and then some.
Ach ja, beter binnenkort een keer wanneer ik wakker ben
moet er ook nog eens wat meer mee gaan doenquote:Op zondag 25 december 2016 01:14 schreef Rafeiro het volgende:
Ben niet thuis genoeg met Linux om te gaan graven als ik gaar ben
De laatste keer dat ik ging graven toen ik gaar was stond mn computer op een gegeven moment in brand.quote:Op zondag 25 december 2016 01:14 schreef Rafeiro het volgende:
Ben niet thuis genoeg met Linux om te gaan graven als ik gaar ben
quote:Op zondag 25 december 2016 01:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ging graven toen ik gaar was stond mn computer op een gegeven moment in brand.
Mint, wel van gehoord maar daar blijft het bij.quote:Op zondag 25 december 2016 01:17 schreef Rafeiro het volgende:
Draai nu Mint, een Ubuntu/Debian versie.
Wou alleen wat installeren, maar dat ging niet zoals ik wou.
De laatste keer dat ik een PC in brand stak was op school, AT kabel verkeerd om aangesloten, was dus nog voor ATX, wel geinig.quote:Op zondag 25 december 2016 01:16 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik ging graven toen ik gaar was stond mn computer op een gegeven moment in brand.
goed plan, preventief afscheid nemenquote:Op zondag 25 december 2016 01:31 schreef Rafeiro het volgende:
Paro doe de groeten aan je eieren dan wel kinderen.
Koen wees lief tegen je vrouw en kinderen.
Eenieder fijne dagen gewenst, ik ga nog niet slapen, maar zo heb ik de plechtigheden vast gehad
Fijne dagen .. Ik kijk nog even TOTP 1982 op BBC fourquote:Op zondag 25 december 2016 01:31 schreef Rafeiro het volgende:
Paro doe de groeten aan je eieren dan wel kinderen.
Koen wees lief tegen je vrouw en kinderen.
Eenieder fijne dagen gewenst, ik ga nog niet slapen, maar zo heb ik de plechtigheden vast gehad
Zit nu echt op zo'n twijfelpunt. Tokken of nietquote:Op zondag 25 december 2016 01:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
goed plan, preventief afscheid nemen
Goed jaar.quote:Op zondag 25 december 2016 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Fijne dagen .. Ik kijk nog even TOTP 1982 op BBC four
nu raak ik verward, je zegt hetzelfde op 2 plekkenquote:Op zondag 25 december 2016 01:35 schreef chufi het volgende:
[..]
Fijne dagen .. Ik kijk nog even TOTP 1982 op BBC four
Of je wordt oudquote:Op zondag 25 december 2016 01:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu raak ik verward, je zegt hetzelfde op 2 plekken
Daar zei ik het tegen Moquote:Op zondag 25 december 2016 01:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nu raak ik verward, je zegt hetzelfde op 2 plekken
Je komt er teveeel tegen op je padquote:Op zondag 25 december 2016 01:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik haal altijd al snel topics door elkaar
Je eigen stalkerquote:Op zondag 25 december 2016 01:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sjoef kom ik sowieso werkelijk overal wel tegen
Op 3 schat ik zoquote:Op zondag 25 december 2016 01:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sjoef kom ik sowieso werkelijk overal wel tegen
klopt, kwam je paar jaar terug toch geregeld ookquote:Op zondag 25 december 2016 01:41 schreef Rafeiro het volgende:
Ook al echt lang niet meer in KSC geweest
OK UTO sc kom ik laatste tijd weinig meer.. En top 2000 geen idee wanneer dat weer begint ..quote:Op zondag 25 december 2016 01:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Radio49
KSC
40+
UTO ??
Top2000 topic straks??
UTO kwam ik wel eens langs als KSC te snel stil was naar m'n zinquote:Op zondag 25 december 2016 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
OK UTO sc kom ik laatste tijd weinig meer.. En top 2000 geen idee wanneer dat weer begint ..
Uto sc is last resort change of hope of a reply sometimes...quote:Op zondag 25 december 2016 01:47 schreef Koen66 het volgende:
[..]
UTO kwam ik wel eens langs als KSC te snel stil was naar m'n zin
Top 2000: morgen
Ik kwam er ooit omdat ik in de buurt woondequote:Op zondag 25 december 2016 01:46 schreef chufi het volgende:
[..]
OK UTO sc kom ik laatste tijd weinig meer.. En top 2000 geen idee wanneer dat weer begint ..
quote:
Moeten?quote:Op zondag 25 december 2016 08:35 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben mijn jaarlijst aan het voorbereiden en kom er nu achter dat ik een Noorse artiest ben vergeten die zeker in show 1 of 2 van N had moeten zitten... Gelukkig komt er nog een deel 3 om dat te herstellen.
jullie ook Muisquote:
die heb je wel even nodigquote:
Jammerquote:Op zondag 25 december 2016 10:05 schreef Doedezemaar het volgende:
Fijne Kerst allemaal!
Komende week ben ik vooral een deurtje verder, bij de Top2000, dus eventuele shows hier kan ik niet luisteren.
Fijne kerstdagen Muis en Luckyquote:
quote:
Jij ookquote:Op zondag 25 december 2016 11:34 schreef knokkels het volgende:
[..]
Fijne kerstdagen Muis en Lucky![]()
En uiteraard iedereen!
heulie krep.. dat was een zoektochtquote:Op zondag 25 december 2016 12:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Jij ook![]()
Ik heb de ochtend gebruikt om mijn jaarlijst voor te bereiden. Wordt een hele kluif. Maar goed, van 1.833 nummers ben ik terug naar 169 en die zijn inmiddels in groepen ingedeeld. Een Top 50 tekent zich voorzichtig af
Toch altijd benieuwd om te horen welke nummers dat dan zouden zijn.quote:Op zondag 25 december 2016 12:16 schreef MadMaster het volgende:
In mijn jaarlijst 2016 zouden hooguit een stuk of 10 15 nummers komen, dus laat ik dat maar niet doen...
Nee, gewoon wekelijks op Spotify (en elders) door lijstjes met nieuwe muziek bladeren en dat in mapjes knikkeren.quote:Op zondag 25 december 2016 12:19 schreef knokkels het volgende:
[..]
heulie krep.. dat was een zoektocht
Beetje opgeknapt Mad ?quote:Op zondag 25 december 2016 12:16 schreef MadMaster het volgende:
In mijn jaarlijst 2016 zouden hooguit een stuk of 10 15 nummers komen, dus laat ik dat maar niet doen...
Nee, nog niet echt. Gisteravond was een ramp.quote:
quote:Op zondag 25 december 2016 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, nog niet echt. Gisteravond was een ramp.
Ik probeer nu met veel thee, honing, crackers en paracetamol me op te peppen voor vanavond.
Het laatste kerst avondmaal in ons favo restaurant, dat mag niet verpest worden...
ftfyquote:Op zondag 25 december 2016 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer nu met veel thee, honing met kaneel, crackers en paracetamol me op te peppen voor vanavond.
Het laatste kerst avondmaal in ons favo restaurant, dat mag niet verpest worden...
Jammer zeg. Hopelijk knap je wat op vanmiddag en heb je toch een plezierige avond.quote:Op zondag 25 december 2016 12:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik probeer nu met veel thee, honing, crackers en paracetamol me op te peppen voor vanavond.
Fijne dagen, Karzai.quote:
Gezellig.quote:Op zondag 25 december 2016 13:05 schreef Elfletterig het volgende:
* Elfletterig schakelt in en pakt nog even stukje mee (straks weg)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |