frank viel echt heel erg mee!quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja echt een mooie editie, verfrissend en spontaan weer. Het gemaakte is er een beetje vanaf.
Nou, je weet waar ik woon en dat ik er in 10 minuten heen kan fietsen.quote:
het begin van het niet-gemaakte was vorig jaar al wel gemaakt met die glazenhouse party en dat huwelijkquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ja echt een mooie editie, verfrissend en spontaan weer. Het gemaakte is er een beetje vanaf.
Ergens boven EIndhoven. Ik ben er een paar maanden geweest omdat mijn ex daar woonde maar veel meer weet ik ook niet.quote:
Sowieso heeft ondergetekende de Frank-haat nooit helemáál begrepen.quote:
Tien minuten de verkeerde kant uit neem ik aan?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nou, je weet waar ik woon en dat ik er in 10 minuten heen kan fietsen.
Dan fietst ie niet richting Breda iddquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Tien minuten de verkeerde kant uit neem ik aan?
quote:
Spoilerquote:
haat? dat weet ik niet, maar zijn normale programma luister ik niet graag naar. Maar ik mag sowieso niet zeuren, aangezien ik allang niet meer tot de doelgroep hoor.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso heeft ondergetekende de Frank-haat nooit helemáál begrepen.
Hij heeft een bescheten stem en is soms nog wat puberaal, achja, beter dan een laf lulletje rozewater zoals Coen of een lulhannes a la Giel
Ze draaien het niet hoor, maar het is de hele tijd onderin in beeld.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:31 schreef richolio het volgende:
[..]
SpoilerMijn stream loopt achter.
Voortaan allemaal even een minuutje wachten met posten, alvast bedankt.
Ja, dat sowieso. Ik kom er nooitquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:29 schreef Cee het volgende:
[..]
Tien minuten de verkeerde kant uit neem ik aan?
Ohquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:32 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ze draaien het niet hoor, maar het is de hele tijd onderin in beeld.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:31 schreef DaMook het volgende:
Beste radio ooit blijft MIDNR, die moeten ze in een glazen huis stoppen
.
Laat ze gewoon het hele jaar zitten, en doe het in een bunker, zonder camera's.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:31 schreef Joezi het volgende:
Best Triest dat ze er alleen om kerstmus uitmoeten, trek t door naar oud en nieuwjaar
Ja, ik bedoel ook in het algemeen. Ik lees altijd en overal Frankquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
haat? dat weet ik niet, maar zijn normale programma luister ik niet graag naar. Maar ik mag sowieso niet zeuren, aangezien ik allang niet meer tot de doelgroep hoor.
voor die ene keer wel weer giel erin danquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Laat ze gewoon het hele jaar zitten, en doe het in een bunker, zonder camera's.
gezelligquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Internet streamquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:34 schreef Joezi het volgende:
Zitten jullie op je tv of op je radio?
Streamquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:34 schreef Joezi het volgende:
Giel, Claudia en Sander de Heer er dan in graag.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ik zit op de bankquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:34 schreef Joezi het volgende:
op mn stoelquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:34 schreef Joezi het volgende:
Giel soweiso in een bunker stoppen, liefst alle verbinding dan afkappen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:33 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
voor die ene keer wel weer giel erin dan
Hij was te zweverig en te flauw, maar volgens mij is dat er een beetje vanaf nu. Ik heb hem verkeerd ingeschat. Hij is een beetje leip af en toe maar al met al komt ie relaxed en open over en allesbehalve gemaakt. Positief verrast door Frank. Ik hoop oprecht dat dit zijn radioshow een mooie boost geeft qua luisteraars en populariteit.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso heeft ondergetekende de Frank-haat nooit helemáál begrepen.
Hij heeft een bescheten stem en is soms nog wat puberaal, achja, beter dan een laf lulletje rozewater zoals Coen of een lulhannes a la Giel
bankquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:34 schreef Joezi het volgende:
Op de bank.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:34 schreef Joezi het volgende:
Ik zit op een stoel...quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:34 schreef Joezi het volgende:
Dat moet geweldig zijnquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:32 schreef Qunix het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik zie het al voor me!
Ze hebben wel een keer een uitzending gedaan op Rembrandtplein in Amsterdam in een "glazen kooi" een keer...
en wout dan?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Giel, Claudia en Sander de Heer er dan in graag.
Ik heb niet vaak genoeg naar die jongen geluisterd om mij kapot te ergeren aan hem, ik vind hem niet boeiend genoeg voor zijn tijdslot maar ik heb de reden voor de haat ook nooit bemerkt.quote:
Ik mis die show echt wel als ik nachtdienst hebquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:35 schreef Qunix het volgende:
[..]
Al die taxi's en vrachtwagenchauffeurs snachts voor het raam en toeteren!
Ik mis hem ook wel.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:36 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik mis die show echt wel als ik nachtdienst heb.
wat je een beetje mist, doordat ze met z'n 2-en zijn is de interactie tussen de DJ's, maar ik denk dat het een bewuste keuze geweest is om met twee het huis in te gaan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, ik bedoel ook in het algemeen. Ik lees altijd en overal Frank![]()
![]()
Ik vond hem bij DWDD nooit heel vervelend, zijn programma verder ook niet beluisterd. Hier vond ik hem best wel leuk. Verfrissend duo, niet geforceerd. Michiel had er ook bij gekund als je t mij vraagt (maar die zal t wel niet gewild hebben), verder prima
Dan haak ik wel echt af.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:36 schreef richolio het volgende:
Volgend jaar Jasper Leijdens, Lex Uiting en Joram Kaat in het huis
dit post je nu voor de tweede keerquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:37 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij woont mijn vader sinds kort aan dat chasse veld. Ik had op bezoek moeten gaan vandaag
.
niks mis met wouter van der goesquote:
Nope, ik heb gedronkenquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dit post je nu voor de tweede keer
in de tussentijd had je al kunnen gaan
Echt knap hoe hij dit allemaal doet terwijl hij volgens mij ontiegelijk overdonderd is door deze aandacht.quote:
Dan had je een mooi uitzicht gehad wellicht.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:37 schreef DaMook het volgende:
Volgens mij woont mijn vader sinds kort aan dat chasse veld. Ik had op bezoek moeten gaan vandaag
.
lees ook veel haatposts over hem van Cee en Bronson in de R2-reeks.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
niks mis met wouter van der goes
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:36 schreef richolio het volgende:
Dan noem je ook wel echt de meest matige nachttalenten die er zijn. Al vind ik Jasper best ok. Lex had beter kutvragen kunnen blijven stellen bij de VARA en dat iemand Joram heeft wijsgemaakt dat hij radio moet maken blijft een wonder.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:36 schreef richolio het volgende:
Gehoopt op de challenge , maar toen in het huis terecht gekomen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:38 schreef noodgang het volgende:
Wel vreemd dat hij in de buurt wat nagels wou lakken, maar wel al de domeinnaam lak-aan.nl had geregistreerd
nagellak is een erg verontreinigende industrie, had ie beter over na moeten denkenquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Echt knap hoe hij dit allemaal doet terwijl hij volgens mij ontiegelijk overdonderd is door deze aandacht.
Hij weet denk ik beter wat er speelt dan Tijn zelf. En dan toch zo daar staanquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Echt knap hoe hij dit allemaal doet terwijl hij volgens mij ontiegelijk overdonderd is door deze aandacht.
Weet ik ook nog wel dat zij erin zat.quote:
Volgend jaar een maagband uitdelen aan iedereen??quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
nagellak is een erg verontreinigende industrie, had ie beter over na moeten denken
Jasper ken ik niet, die andere 2 kunnen inderdaad echt niet. Paar jaar geleden hadden ze ook zo'n klaphark. Geen idee wie meer, helaas.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan noem je ook wel echt de meest matige nachttalenten die er zijn. Al vind ik Jasper best ok. Lex had beter kutvragen kunnen blijven stellen bij de VARA en dat iemand Joram heeft wijsgemaakt dat hij radio moet maken blijft een wonder.
ik houd van zijn chaosquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lees ook veel haatposts over hem van Cee en Bronson in de R2-reeks.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
nagellak is een erg verontreinigende industrie, had ie beter over na moeten denken
Dat had je al gezegd !!!! Ophouden.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eens!quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:41 schreef heloef het volgende:
Even tussen alle tranen door: wanneer is het moment supreme van Ward Sinatra?
ah, het mutemoment?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:41 schreef heloef het volgende:
Er is goede, gezellige chaos en chaos dat bestaat uit pure domheid en onkunde en ik verdenk Wout van dat laatste.quote:
al geweestquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:41 schreef heloef het volgende:
Zie je dat, ik val niet als enige in de herhalingquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:37 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
dit post je nu voor de tweede keer
in de tussentijd had je al kunnen gaan
Ze hebben altijd wel een klaphark in de nacht zitten.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jasper ken ik niet, die andere 2 kunnen inderdaad echt niet. Paar jaar geleden hadden ze ook zo'n klaphark. Geen idee wie meer, helaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
haha ik moet er altijd vreselijk om lachen. nee, ik vind het jammer dat ie verhuisdquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Er is goede, gezellige chaos en chaos dat bestaat uit pure domheid en onkunde en ik verdenk Wout van dat laatste.
Ik hoop dat ie Strawberry Fields in zn shift heeft, want dan kan ik geen andere DJ ervan betichten dat ie dat outro verneukt.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Er is goede, gezellige chaos en chaos dat bestaat uit pure domheid en onkunde en ik verdenk Wout van dat laatste.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:42 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zie je dat, ik val niet als enige in de herhaling.
Of Do You Love Me van de Contours.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoop dat ie Strawberry Fields in zn shift heeft, want dan kan ik geen andere DJ ervan betichten dat ie dat outro verneukt.
Prrrrrrrrrrquote:
geniale radio wordt datquote:
Ik kan me dat liedje niet voor de geest halen, wat is daarmee?quote:
Lijkt aan het eind ook afgelopen en dan wordt toch het volume weer opengedraaid.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kan me dat liedje niet voor de geest halen, wat is daarmee?
Haaiquote:
quote:
Helter Skelter mag ook. Sowieso schandalig dat die nog nooit in de Top heeft gestaan.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt aan het eind ook afgelopen en dan wordt toch het volume weer opengedraaid.
dat was destijds een fout van de technicus van dienst en dat was niet Woutquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt aan het eind ook afgelopen en dan wordt toch het volume weer opengedraaid.
de TV radio?quote:
Ja toen was er iemand uien aan t snijden onder mijn raam ofzoquote:
Welke?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zelden zo'n goed bericht op de FP gezien als zojuist
Nee, ja dat weet ik. Maar Wout zal het vast wegdraaien omdat ie denkt dat het klaar is.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat was destijds een fout van de technicus van dienst en dat was niet Wout
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:48 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ja toen was er iemand uien aan t snijden onder mijn raam ofzo
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
32 lekkere Katy Perry-gifjes
chasseveld, volgens mij woont de pa van damook daar sinds kortquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:50 schreef JDude het volgende:
Volume gaat goed open op het Chasseveld. Ik woon 2 km buiten de stad en kan het in de verte horen.
Nee, dit liedje heet Final Song.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:51 schreef Qunix het volgende:
Laatste track dit!? Van het uur misschien toch?
Douwe heeft dus geen meisje aangerand.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:51 schreef Joezi het volgende:
Douwe had een meisje aangerand las ik op de Telegraaf
De Telegraaf lezen is niet echt gezond te noemen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:51 schreef Joezi het volgende:
Ze kunnen altijd nog the show must go on draaien.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, dit liedje heet Final Song.
Ach,je spreekt tegen Joeziquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
De Telegraaf lezen is niet echt gezond te noemen.
komt door de nagellakquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Telegraafquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:51 schreef Joezi het volgende:
Dat is de enige krant die Joezi kan begrijpenquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:52 schreef Cee het volgende:
[..]
SOW KOEKOEKquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is de enige krant die Joezi kan begrijpen
http://www.ad.nl/show/dou(...)kke-tieten~a96ab05c/quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Douwe heeft dus geen meisje aangerand.
Hazesquote:
Ik vond het ook gezelligquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:53 schreef DaMook het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd dit jaar, maar toch ga ik het weer missen. Jullie hier en de radio/tv.
nooit, iemandquote:
Ook de Gelderlander hoorquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:53 schreef Sked het volgende:
[..]
Dat is de enige krant die Joezi kan begrijpen
Het topic was ook gewoon prima te volgen op de drukste momenten. Vier jaar geleden kon je overdag gewoon niet normaal postenquote:
ADquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/show/dou(...)kke-tieten~a96ab05c/
dan datzelfde bericht nog even beter lezen want er wordt niets gezegd over aanrandenquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:53 schreef Joezi het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/show/dou(...)kke-tieten~a96ab05c/
Dat is kut idd, net als met het ESFquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het topic was ook gewoon prima te volgen op de drukste momenten. Vier jaar geleden kon je overdag gewoon niet normaal posten
Ik moet misschien toch maar weer af en toe 3fm gaan luisteren ipv 538 als ik aan de computer zitquote:
3fm.nlquote:
Mooi was dat hequote:Op zaterdag 24 december 2016 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het topic was ook gewoon prima te volgen op de drukste momenten. Vier jaar geleden kon je overdag gewoon niet normaal posten
Ha die Pinguin, draai eens wat hiphopquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Alsof Coldplay in de top 2000 niet al genoeg aansacht gaat krijgen.
top 2000 wordt meestal kut vanaf een uurtje of 7, 8 s'avonds op alle niet-feestdagen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:54 schreef richolio het volgende:
[..]
Dat is kut idd, net als met het ESF
Hoop dat Top 2000 ook redelijk te doen is
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:54 schreef heloef het volgende:
Er gaat iets goed fout de noodband staat aan.
Nouja, niemand las elkaars post. Daar heb je dus helemaal niks aanquote:
Scherp.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:54 schreef heloef het volgende:
Er gaat iets goed fout de noodband staat aan.
Doe ik zo nu en dan op die vergeten radiostream.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:55 schreef Joezi het volgende:
[..]
Ha die Pinguin, draai eens wat hiphop
Ik heb geen tv abo meer, dus via 3fm.nlquote:
49?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Doe ik zo nu en dan op die vergeten radiostream.
en door wie komt dat?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
top 2000 wordt meestal kut vanaf een uurtje of 7, 8 s'avonds op alle niet-feestdagen.
De rest is meestal wel te doen, maar kan nog steeds wel hard gaan.
Jawel hoor, ik probeerde elke post te lezen. Alleen tijdens het hakken enzo ging het me te snelquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, niemand las elkaars post. Daar heb je dus helemaal niks aan
Je kan ook naar NPO.nl gaanquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:56 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik heb geen tv abo meer, dus via 3fm.nl.
De bagger van Joezi moet je ook gewoon preventief verwijderen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:57 schreef JaneDoe het volgende:
mods draaien overuren en t is hier niet eens druk
Vrouw heeft veiling gewonnen en heeft de sleutel.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:57 schreef houdjemond het volgende:
Sleutel! Wie wordt hetik hoop Tijn en Lotje samen
Niet door mij, want ik bagger de hele dag door.quote:
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Niet door mij, want ik bagger de hele dag door.
Mweh matig.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:57 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Vrouw heeft veiling gewonnen en heeft de sleutel.
3fm.nl werkt nog dus zit goedquote:
Moet jij zeggen met je eeuwige getroll in NWS en VBLquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De bagger van Joezi moet je ook gewoon preventief verwijderen.
Ik maak 3 posts in NWS per jaar, Sjaak.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:58 schreef Joezi het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je eeuwige getroll in NWS en VBL
Doe maar niet.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:58 schreef richolio het volgende:
Imagine zou een mooi nummer zijn om mee af te sluiten eigenlijk
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik post alleen kwaliteit. Modden is bij mij niet nodig.
Bij mij ook niet, maar er is net wel een post weg gemodquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:58 schreef ieniminimuis het volgende:
daar zou ie echt spijt van krijgen:quote:
Hebben we hier een Frank van de Lende in spé?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:59 schreef heloef het volgende:
Afgestudeerd journalist stelt niks voor Frank.
[spoiler]Ik doe namelijk dezelfde opleiding./spoiler]
Zelfde beeld als 101 als het goed is.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja, maar daar zie je alleen het huis, niet het podium (nog niet)
Nu wel even ja.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Zelfde beeld als 101 als het goed is.
Dat is stiekem natuurlijk wel het doel.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Hebben we hier een Frank van de Lende in spé?
Ik zou dan liever stampot of pasta eten denk ik.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:59 schreef Sked het volgende:
[..]
Na een tijdje niet eten maakt de gedachte van vet voedsel me kotsmisselijk
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:59 schreef Dagoduck het volgende:
De hamvraag, voor de moslims onder ons.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:53 schreef DaMook het volgende:
Ik heb het niet echt gevolgd dit jaar, maar toch ga ik het weer missen. Jullie hier en de radio/tv.
dit ja, en een springplaatquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:02 schreef richolio het volgende:
Doe dan ff voor de laatste 10 minuutjes een aantal bijzondere nummertjes, met betrekking tot SR ofzo. Of iets moois, melancholies, weet ik veel.
Ze zullen opeens de negende van beethoven draaien oidquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:02 schreef richolio het volgende:
Doe dan ff voor de laatste 10 minuutjes een aantal bijzondere nummertjes, met betrekking tot SR ofzo. Of iets moois, melancholies, weet ik veel.
Takes one to know onequote:Op zaterdag 24 december 2016 21:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zegt iemand met een kerel als UI
Thema... Longen en zo.quote:
Deze is wel heel fijnquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:05 schreef houdjemond het volgende:
Het uitsmijt-uurtje is wel echt matigjes
Ben je zo goed in beinvloeden dan?quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:04 schreef DaMook het volgende:
De laatste tijd volgen allemaal zogenaamde influencers me op twitter. Toch maar eens vragen of een van hun een baan voor me heeft.
ahquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Thema... Longen en zo.
[ afbeelding ]
Ze hebben namelijk ook per ballon een ander hoeveelheid helium ingestopt zodat het effect dan te zien zal zijn.
Niet dat ik weet, maar toch beginnen ze me allemaal te volgenquote:Op zaterdag 24 december 2016 21:06 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ben je zo goed in beinvloeden dan?
Duurde ook lang voordat ik door had dat het longen waren.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:06 schreef Qunix het volgende:
[..]
Thema... Longen en zo.
[ afbeelding ]
Ze hebben namelijk ook per ballon een ander hoeveelheid helium ingestopt zodat het effect dan te zien zal zijn.
Die moeder grappen van jouw werken hier niet. Ik hou er tevens niet van mij omdat hier aan de schandpaal te nagelen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 21:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Joepie, ook Zipportal komt zijn bagger spuien. Die heb ik buiten DRT ook niks zinnigs zien posten in mijn leven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |