lees ook veel haatposts over hem van Cee en Bronson in de R2-reeks.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
niks mis met wouter van der goes
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:36 schreef richolio het volgende:
Volgend jaar Jasper Leijdens, Lex Uiting en Joram Kaat in het huis
Dan noem je ook wel echt de meest matige nachttalenten die er zijn. Al vind ik Jasper best ok. Lex had beter kutvragen kunnen blijven stellen bij de VARA en dat iemand Joram heeft wijsgemaakt dat hij radio moet maken blijft een wonder.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:36 schreef richolio het volgende:
Volgend jaar Jasper Leijdens, Lex Uiting en Joram Kaat in het huis
Gehoopt op de challenge , maar toen in het huis terecht gekomen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:38 schreef noodgang het volgende:
Wel vreemd dat hij in de buurt wat nagels wou lakken, maar wel al de domeinnaam lak-aan.nl had geregistreerd
nagellak is een erg verontreinigende industrie, had ie beter over na moeten denkenquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Echt knap hoe hij dit allemaal doet terwijl hij volgens mij ontiegelijk overdonderd is door deze aandacht.
Hij weet denk ik beter wat er speelt dan Tijn zelf. En dan toch zo daar staanquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Echt knap hoe hij dit allemaal doet terwijl hij volgens mij ontiegelijk overdonderd is door deze aandacht.
Weet ik ook nog wel dat zij erin zat.quote:
Volgend jaar een maagband uitdelen aan iedereen??quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
nagellak is een erg verontreinigende industrie, had ie beter over na moeten denken
Jasper ken ik niet, die andere 2 kunnen inderdaad echt niet. Paar jaar geleden hadden ze ook zo'n klaphark. Geen idee wie meer, helaas.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Dan noem je ook wel echt de meest matige nachttalenten die er zijn. Al vind ik Jasper best ok. Lex had beter kutvragen kunnen blijven stellen bij de VARA en dat iemand Joram heeft wijsgemaakt dat hij radio moet maken blijft een wonder.
ik houd van zijn chaosquote:Op zaterdag 24 december 2016 20:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lees ook veel haatposts over hem van Cee en Bronson in de R2-reeks.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
nagellak is een erg verontreinigende industrie, had ie beter over na moeten denken
Dat had je al gezegd !!!! Ophouden.quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:39 schreef Joezi het volgende:
[..]
Eens!quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:41 schreef heloef het volgende:
Even tussen alle tranen door: wanneer is het moment supreme van Ward Sinatra?
ah, het mutemoment?quote:Op zaterdag 24 december 2016 20:41 schreef heloef het volgende:
Even tussen alle tranen door: wanneer is het moment supreme van Ward Sinatra?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |