Jij ookquote:Op zondag 25 december 2016 02:49 schreef Andromache het volgende:
Hallo allemaal, ik wens jullie prettige kerstdagen en een mooi 2017 vol liefde en warmte.
Goede verjaardag gezien het tijdstipquote:
Jij ookquote:Op zondag 25 december 2016 02:49 schreef Andromache het volgende:
Hallo allemaal, ik wens jullie prettige kerstdagen en een mooi 2017 vol liefde en warmte.
(ja, zo laat op de avond omdat Walk the line een mooie film is en ik daarvoor bleef hangen in kerstliederen zingen bij Nederland zingt (insert facepalm dan welal naar gelang de stemming))
Goed slaapfeestje?quote:Op zondag 25 december 2016 08:16 schreef Samzz het volgende:
Vrolijk kerstfeest iedereen.
Ik ben brak.
Was een sterke comeback.quote:
Het is om een wijze les te leren.quote:
quote:Op zondag 25 december 2016 09:25 schreef xFriendx het volgende:
Toch geen opa op bezoek, ligt in ziekenhuis want gisteravond hoge hartslag (160). Na een speciale tablet of zo wel weer terug naar normaal.
Volgens mij al derde kerst op rij dat hij er ligt
Ahw, klote is dat. Sterktequote:Op zondag 25 december 2016 09:25 schreef xFriendx het volgende:
Toch geen opa op bezoek, ligt in ziekenhuis want gisteravond hoge hartslag (160). Na een speciale tablet of zo wel weer terug naar normaal.
Volgens mij al derde kerst op rij dat hij er ligt
Ja, m'n oma is 92 en had onlangs een delirium gehad. Is wel herstellende maar echt snel gaat dat niet op zo'n leeftijd. Daarnaast hoort en ziet ze ook niet best meer. Maar is dan nog wel bij de pinken op zich.quote:Op zondag 25 december 2016 09:27 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Net zo oud als mijn oma. Ze worden zo fragiel.
Hij mag vandaag alweer naar huis hoor ik net. Maar kan 11 uur zijn maar ook 2 uur. Misschien als hij zich heel goed voelt komt ie dan nog langs, maar dat is afwachten.quote:
Daar waren ze bij mijn oma destijds ook bang voor, die heeft twee jaar geleden nog een nieuwe heup gehad. Bijna niemand had verwacht dat ze daar nog van zou herstellen en nu loopt ze weer zonder moeite een rondje van zo'n 3km achter de rollator. Taai en eigenwijs mens is het.quote:Op zondag 25 december 2016 09:32 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja, m'n oma is 92 en had onlangs een delirium gehad. Is wel herstellende maar echt snel gaat dat niet op zo'n leeftijd. Daarnaast hoort en ziet ze ook niet best meer. Maar is dan nog wel bij de pinken op zich.
Maar al derde keer dus volgens mij. M'n pa heeft hele week nog gewerkt en zit denk ik straks dus 'gewoon' in ziekenhuis. Net als vorige jaren. Zo verdwijnt dat feestdagengevoel ook wel snel (ik was dan al vrij op vrijdag en hele aankomende week, dus ik kan nog wel wat genieten).
Nee, want pa kan 'm dus straks halen en rijden ze misschien nog door naar mij als hij zich weer erg goed voelt. Maar dat is dus ff afwachten.quote:Op zondag 25 december 2016 09:40 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Daar waren ze bij mijn oma destijds ook bang voor, die heeft twee jaar geleden nog een nieuwe heup gehad. Bijna niemand had verwacht dat ze daar nog van zou herstellen en nu loopt ze weer zonder moeite een rondje van zo'n 3km achter de rollator. Taai en eigenwijs mens is het.![]()
Wel vervelend zo.niet samen op bezoek met je pa?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |