SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL vóór de SC
VBL ná de SC![]()
![]()
![]()
![]()
o Chicks die hun tieten niet posten. En lesbeaus, die hoeven hun tieten niet eens te posten. Die mogen gewoon weg blijven.
o Mensen die niet tegen een moedergrapje kunnen.
o Mensen die enkel profiteren en zelf niets bijdragen.
o Mensen die de topicpointer serieus nemen.
o Mensen die een kliekje vormen.![]()
Oh.
Ik ga er even goed voor zittenquote:Op zaterdag 24 december 2016 16:34 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Ik heb gepost in het FM topic over mijn nieuwe avontuur. Misschien leuk voor je om te lezen.
Ik ben hopeloos opzoek naar een nieuw spel. Niks kan mij bekoren zoals Wow of ZH.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik ga er even goed voor zitten
Ga klagen in feedback. Dit kan echt niet.quote:
Anders hadden twee topusers (onlogisch en ik) een ban gepakt. En dat wil je niet JR.quote:
Ja, dat zei ik net ook al.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zou dit niet pikken.
OP NAAR HET FB TOPIC!!!!!!!!!!
Ik ben met wedstrijd 2 bezig en heb na een kwartier al twee rode kaarten.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kort verhaal, Lans, zou nog eens lezen.
Het maakt mij niet zoveel uit, maar is mij nog niet eerder overkomen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga klagen in feedback. Dit kan echt niet.
Oh dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:48 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Anders hadden twee topusers (onlogisch en ik) een ban gepakt. En dat wil je niet JR.
Absoluut!quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat fijn om te constateren dat wij op dezelfde golflengte zitten
Ik was wat snel. 54e minuut en rode kaart nummer 3 is gepakt. 0-0 nog.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Kort verhaal, Lans, zou nog eens lezen.
Stop hier alsjeblieft mee.quote:
Ik heb er al 24. Al jaren geen noot meer gehad trouwens.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal je eens een noot geven.
BAM. Vol er op. Juust zoals ik mijn maatje onlogisch ken. Scherp en alert.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik zal je eens een noot geven.
Mannen mogen best okselhaar hebben.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:52 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Stop hier alsjeblieft mee.
Wat vond jij er van dat insomnia_ zijn oksels scheert?
Wil je foto's van het mijne?quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mannen mogen best okselhaar hebben.
Hou hier alsjeblieft mee op.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
BAM. Vol er op. Juust zoals ik mijn maatje onlogisch ken. Scherp en alert.
en ander haar?quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:
Ik vind het supergay.quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Stam + thee.quote:
Voorheen hadden we altijd een goede band. Tot jij in het awardtopic meende om geen PSV'ers te selecteren als beste PSV user. Daar is bij mij toen iets geknakt.quote:
Je stam geknakt?quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voorheen hadden we altijd een goede band. Tot jij in het awardtopic meende om geen PSV'ers te selecteren als beste PSV user. Daar is bij mij toen iets geknakt.
Dat lijkt me heel pijnlijk. Maar als dat zou gebeuren ten tijde van onze seksuele act, zou ik er vrede mee hebben.quote:
mijn rughaar ziet er zeer verzorgd uitquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zolang het maar verzorgd er uit ziet.
Geen AVG, geen makkelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe, ondanks dat het kerstavond is, lekker makkelijk rijst met kip. Morgen begint het vreetfestijn.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe, ondanks dat het kerstavond is, lekker makkelijk rijst met kip. Morgen begint het vreetfestijn.
Patat met viandellenquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verse zalmtartaat vooraf. Ribeye met rode portsaus als hoofdgerecht en crumble met frambozen na.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Viandellen.quote:
Uitslover.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Verse zalmtartaat vooraf. Ribeye met rode portsaus als hoofdgerecht en crumble met frambozen na.
Als ik kook, doe ik het ook goed. Gewoon Aberdeen Angus als hoofdgerecht. Draai ik mijn hand niet voor om.quote:
tapas en wijnquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welke wijn?quote:
smac?quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb geen idee wat er hier op het menu staat, zal wel macaroni met smac worden.
jaquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je broers en/of zussen eigenlijk?
Stijn is opgegroeid met de dartpijl, ik met smac.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
40/45 jaar op deze aardkloot. Nu pas hoor ik van het bestaan van "smac"
Smacquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn is opgegroeid met de dartpijl, ik met smac.
Ik eet het liever nooit meer.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Smac. Dat eet je toch alleen on the road.
Is het iets dat je de afgelopen 20 jaar 4 of 5 keer per week at?quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik eet het liever nooit meer.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:47 schreef Jojoortje het volgende:
Bree wijn genot. (Droge witte uit Duitsland)
Nee eens in de paar weken.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is het iets dat je de afgelopen 20 jaar 4 of 5 keer per week at?
Ik kijk momenteel Hungergames II. Die kan ik beter afzetten. Sequels zijn altijd zó slecht.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jullie nog een Netflix aanrader voor een film?
Een goede riesling voor bij de sushi. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:47 schreef Jojoortje het volgende:
Bree wijn genot. (Droge witte uit Duitsland)
Miracle on 34th street.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jullie nog een Netflix aanrader voor een film?
Ik vond het eerste deel daarvan al teringslecht.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk momenteel Hungergames II. Die kan ik beter afzetten. Sequels zijn altijd zó slecht.
Heb jij nog aanraders? (Géén sequels)
Fundamentals of caring.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk momenteel Hungergames II. Die kan ik beter afzetten. Sequels zijn altijd zó slecht.
Heb jij nog aanraders? (Géén sequels)
Loco vader.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader vond het lekker door de macaroni, en als kind heb je weinig te kiezen hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |