Verse zalmtartaat vooraf. Ribeye met rode portsaus als hoofdgerecht en crumble met frambozen na.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe, ondanks dat het kerstavond is, lekker makkelijk rijst met kip. Morgen begint het vreetfestijn.
Viandellen.quote:
Uitslover.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Verse zalmtartaat vooraf. Ribeye met rode portsaus als hoofdgerecht en crumble met frambozen na.
Als ik kook, doe ik het ook goed. Gewoon Aberdeen Angus als hoofdgerecht. Draai ik mijn hand niet voor om.quote:
tapas en wijnquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe, ondanks dat het kerstavond is, lekker makkelijk rijst met kip. Morgen begint het vreetfestijn.
quote:
Welke wijn?quote:
smac?quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb geen idee wat er hier op het menu staat, zal wel macaroni met smac worden.
jaquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je broers en/of zussen eigenlijk?
Stijn is opgegroeid met de dartpijl, ik met smac.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
40/45 jaar op deze aardkloot. Nu pas hoor ik van het bestaan van "smac"
Smacquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn is opgegroeid met de dartpijl, ik met smac.
Ik eet het liever nooit meer.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:46 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Smac. Dat eet je toch alleen on the road.
Is het iets dat je de afgelopen 20 jaar 4 of 5 keer per week at?quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik eet het liever nooit meer.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:47 schreef Jojoortje het volgende:
Bree wijn genot. (Droge witte uit Duitsland)
Nee eens in de paar weken.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Is het iets dat je de afgelopen 20 jaar 4 of 5 keer per week at?
Ik kijk momenteel Hungergames II. Die kan ik beter afzetten. Sequels zijn altijd zó slecht.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jullie nog een Netflix aanrader voor een film?
Een goede riesling voor bij de sushi. Niets mis mee.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:47 schreef Jojoortje het volgende:
Bree wijn genot. (Droge witte uit Duitsland)
Miracle on 34th street.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
Jullie nog een Netflix aanrader voor een film?
Ik vond het eerste deel daarvan al teringslecht.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk momenteel Hungergames II. Die kan ik beter afzetten. Sequels zijn altijd zó slecht.
Heb jij nog aanraders? (Géén sequels)
Fundamentals of caring.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk momenteel Hungergames II. Die kan ik beter afzetten. Sequels zijn altijd zó slecht.
Heb jij nog aanraders? (Géén sequels)
Loco vader.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Mijn vader vond het lekker door de macaroni, en als kind heb je weinig te kiezen hè.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |