Je stam geknakt?quote:Op zaterdag 24 december 2016 16:59 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Voorheen hadden we altijd een goede band. Tot jij in het awardtopic meende om geen PSV'ers te selecteren als beste PSV user. Daar is bij mij toen iets geknakt.
Dat lijkt me heel pijnlijk. Maar als dat zou gebeuren ten tijde van onze seksuele act, zou ik er vrede mee hebben.quote:
mijn rughaar ziet er zeer verzorgd uitquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zolang het maar verzorgd er uit ziet.
Geen AVG, geen makkelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe, ondanks dat het kerstavond is, lekker makkelijk rijst met kip. Morgen begint het vreetfestijn.
quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe, ondanks dat het kerstavond is, lekker makkelijk rijst met kip. Morgen begint het vreetfestijn.
Patat met viandellenquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verse zalmtartaat vooraf. Ribeye met rode portsaus als hoofdgerecht en crumble met frambozen na.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Viandellen.quote:
Uitslover.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Verse zalmtartaat vooraf. Ribeye met rode portsaus als hoofdgerecht en crumble met frambozen na.
Als ik kook, doe ik het ook goed. Gewoon Aberdeen Angus als hoofdgerecht. Draai ik mijn hand niet voor om.quote:
tapas en wijnquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Welke wijn?quote:
smac?quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb geen idee wat er hier op het menu staat, zal wel macaroni met smac worden.
jaquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Heb je broers en/of zussen eigenlijk?
Stijn is opgegroeid met de dartpijl, ik met smac.quote:Op zaterdag 24 december 2016 17:44 schreef onlogisch het volgende:
[..]
40/45 jaar op deze aardkloot. Nu pas hoor ik van het bestaan van "smac"
Smacquote:Op zaterdag 24 december 2016 17:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Stijn is opgegroeid met de dartpijl, ik met smac.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |