wat min of meer hetzelfde liedje isquote:
Succesquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook zo maar eens mijn bed opzoeken. Morgen voorlaatste werkdag van het jaar..
quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook zo maar eens mijn bed opzoeken. Morgen voorlaatste werkdag van het jaar..
Nee, geen tijd om iets nieuws te schrijven als je zo lang achter het stuur zitquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft chris rea eigenlijk andere liedjes dan driving home for kersemus... vraag ik me soms af
Heeft ie dat nog nooit gezegd dan?quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik voorspel een Telegraaf-bericht: "Rutte valt op vrouwen"
nnquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Morgen is het zaterdag hansiequote:Op zaterdag 24 december 2016 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Werk ze morgen en in elk geval tot zondagquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja natuurlijk!quote:
Is On The Beach ook van hem of is die van Chris Isaak?quote:
Domien is vooral met het publiek en de muziek bezig.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:46 schreef danilel het volgende:
Wat me wel opvalt is dat Frank meer het gesprek aangaat en confronteert dan Domien.
Jawel maar het blijft De Telegraafquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Heeft ie dat nog nooit gezegd dan?
ach is maar 2 uurtjes uiteindelijk.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Werk ze morgen en in elk geval tot zondag
ik wilde net eigk een berichtje msken op fpquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jawel maar het blijft De Telegraaf
Domien liijkt alsof ie teveel onder de indruk is van het feit dat het de MP is. Frank heeft gewoon een gast in de studio.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Domien is vooral met het publiek en de muziek bezig.
Ik hoop dat je autocorrect dan beter werktquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik wilde net eigk een berichtje msken op fp
Dan ben je een half jaar te laat.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
ik wilde net eigk een berichtje msken op fp
ik kreeg t gevoel alsof ie niet wist hoe die ontspannen met Rutte t gesprek moest aangaan en daarom achter zn pc en desk kroop.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:47 schreef Qunix het volgende:
[..]
Domien is vooral met het publiek en de muziek bezig.
Haaiquote:
Je bent er weerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |