Maar niet helemaal het moment.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:44 schreef noodgang het volgende:
Op zich is dit een beter interview dan bij Zomergasten
Kate heeft beter ja maar December Will Be Magic Again vind ik toch wel mooi. De andere 3 zie ik ook niet echt als kerstliedjes en moeten altijd kunnen. Kerstezel natuurlijk wel maar vind ik vergelijkbaar met Ik Ben Een Kerstbalquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan zet ik Kate wel met iets anders op...en de kikkers moeten gewoon het hele jaar door kunnen.
Dat duurde niet langquote:
Wat is daar Hahah aan?quote:
Josephine.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft chris rea eigenlijk andere liedjes dan driving home for kersemus... vraag ik me soms af
quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:44 schreef Cee het volgende:
Ik ga morgenvroeg alvast het vreten van de komende dagen eraf lopen dus ik nok 'm ook. Trusten!
Had je interesse?quote:
heteroseksualiteit bahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
wat min of meer hetzelfde liedje isquote:
Succesquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook zo maar eens mijn bed opzoeken. Morgen voorlaatste werkdag van het jaar..
quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook zo maar eens mijn bed opzoeken. Morgen voorlaatste werkdag van het jaar..
Nee, geen tijd om iets nieuws te schrijven als je zo lang achter het stuur zitquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft chris rea eigenlijk andere liedjes dan driving home for kersemus... vraag ik me soms af
Heeft ie dat nog nooit gezegd dan?quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik voorspel een Telegraaf-bericht: "Rutte valt op vrouwen"
nnquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |