Hoe oud is die Chris Rea ondertussen, zou die überhaupt nog wel achter het stuur mogen?quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:41 schreef Uccie het volgende:
[..]
Misschien haalt hij dit jaar dan eindelijk de gourmet.
Daarvoor sta je niet op het plein lijkt me nee.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit soort lulradio om 00:41 werkt niet vrienden
28 niet waarderenquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
4, 20 en 26.....de rest mogen ze overslaan.
Ook echt 20 wel goed vindenquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
4, 20 en 26.....de rest mogen ze overslaan.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Chris_Reaquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe oud is die Chris Rea ondertussen, zou die überhaupt nog wel achter het stuur mogen?
65 ofzo....maar ik vermoed dat hij zijn schoonmoeder wil ontlopen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:42 schreef Cee het volgende:
[..]
Hoe oud is die Chris Rea ondertussen, zou die überhaupt nog wel achter het stuur mogen?
Dan zet ik Kate wel met iets anders op...en de kikkers moeten gewoon het hele jaar door kunnen.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
28 niet waarderen
18, 23, 25 en de kikkergimmick kan ik ook zeer waarderen
dit jaquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:43 schreef iBenny het volgende:
De combinatie Frank en Mark trek ik niet zo goed
quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:44 schreef Cee het volgende:
Ik ga morgenvroeg alvast het vreten van de komende dagen eraf lopen dus ik nok 'm ook. Trusten!
Ik ga morgenvroeg alvast het vreten van de komende dagen eraf lopen dus ik nok 'm ook. Trusten!
Maar niet helemaal het moment.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:44 schreef noodgang het volgende:
Op zich is dit een beter interview dan bij Zomergasten
Kate heeft beter ja maar December Will Be Magic Again vind ik toch wel mooi. De andere 3 zie ik ook niet echt als kerstliedjes en moeten altijd kunnen. Kerstezel natuurlijk wel maar vind ik vergelijkbaar met Ik Ben Een Kerstbalquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:44 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dan zet ik Kate wel met iets anders op...en de kikkers moeten gewoon het hele jaar door kunnen.
Dat duurde niet langquote:
Wat is daar Hahah aan?quote:
Josephine.quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft chris rea eigenlijk andere liedjes dan driving home for kersemus... vraag ik me soms af
Had je interesse?quote:
heteroseksualiteit bahquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
wat min of meer hetzelfde liedje isquote:
Succesquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook zo maar eens mijn bed opzoeken. Morgen voorlaatste werkdag van het jaar..
quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga ook zo maar eens mijn bed opzoeken. Morgen voorlaatste werkdag van het jaar..
Nee, geen tijd om iets nieuws te schrijven als je zo lang achter het stuur zitquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
heeft chris rea eigenlijk andere liedjes dan driving home for kersemus... vraag ik me soms af
Heeft ie dat nog nooit gezegd dan?quote:Op zaterdag 24 december 2016 00:45 schreef TheVulture het volgende:
Ik voorspel een Telegraaf-bericht: "Rutte valt op vrouwen"
nnquote:Op zaterdag 24 december 2016 00:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |