SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
quote:
quote:
ToT is nog even "bezet"quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar blijven de beelden van de DJ met z'n ruitjesoverhemd?
Niet eens met deze uitspraak. Als je kijkt naar Piano Man van Billy Joel dan staat dat nummer structureel hoger in de lijst sinds het in de NS-reclame is gebruikt. Dit jaar zelfs op nummer 4; zo hoog stond het nog nooit eerder.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:00 schreef livelink het volgende:
reclamehits zijn duidelijk niet voor de eeuwigheid.
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:07 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en hier en daar 2 per huishouden
Twee keer op rij is er niemand thuis...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Wilde u Elvis beluisteren, helaas dan.
1838 Was het voormalige nummer...
als de rest er maar in blijft...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:06 schreef MadMaster het volgende:
Wilde u Elvis beluisteren, helaas dan.
1838 Was het voormalige nummer...
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:08 schreef Sfeermaker het volgende:
terecht dat deze eruit ligt, zeg ik als Dire Straits liefhebber
Alsof ik het voorbereid heb...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:08 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Twee keer op rij is er niemand thuis...
Exactquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het titelnummer van dit album is eigenlijk het enige fraaie dat ze nog gemaakt hebben na Brothers in Arms
ja al vind ik My parties ook nog wel geinig qua tekst.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:09 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het titelnummer van dit album is eigenlijk het enige fraaie dat ze nog gemaakt hebben na Brothers in Arms
Oh wat een avond!quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:11 schreef MadMaster het volgende:
OK, nog één keer Elvis dan.
One Night van 1912...
Zou maar zo eens kunnenquote:
Oh ik had toch echt nou Oh what a night verwachtquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:13 schreef MadMaster het volgende:
Het overlijden van deze man is een groot Demis.
Gone with his wind vanaf 1739...
Ik heb niks voorbereid, maar zo on the fly vind je wel eens wat bruggetjes...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou maar zo eens kunnenMaar soms valt het ook toevallig mooi op z'n plaats
Je kent dat vast wel.
toeval bestaat nietquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:13 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zou maar zo eens kunnenMaar soms valt het ook toevallig mooi op z'n plaats
Je kent dat vast wel.
Dat bruggetje heb ik gemist, die is namelijk al geweest...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:14 schreef peaceman het volgende:
[..]
Oh ik had toch echt nou Oh what a night verwacht
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:14 schreef Sfeermaker het volgende:
wat is dit nou voor sirtaki-kneut?
ah, die heb ik dan weer gemist....quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat bruggetje heb ik gemist, die is namelijk al geweest...
Die vent had meer jurken dan je moeder ooit gehad heeft...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:14 schreef Sfeermaker het volgende:
wat is dit nou voor sirtaki-kneut?
ik heb er eentje bij de kringloop gevonden die ik met kerst aantrek. Ik denk dat Symph me de hele dag Demis gaat noemenquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die vent had meer jurken dan je moeder ooit gehad heeft...
ik denk dat ik Fire ga draaien als hij brandend aan de droogmolen hangtquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb er eentje bij de kringloop gevonden die ik met kerst aantrek. Ik denk dat Symph me de hele dag Demis gaat noemen
Mag ie meeluisteren in het vliegtuig dan ?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Voor Fogel die op weg is naar Japan, voormalig #1713...
alleen als je een blauwe fogel bentquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag ie meeluisteren in het vliegtuig dan ?
Hij schijnt Wifi te hebben aan boord, maar er is nog weinig leven te bekennen daarboven...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag ie meeluisteren in het vliegtuig dan ?
mag van mij ook best erin hoor. zat rotzooi wat eruit kan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon essentiele Top2000muziek, het sentiment van de lijst
doe mij maar de jpop van de jaren 90quote:
je bedoelt die hyperactieve jpop/dance zooi?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
doe mij maar de jpop van de jaren 90
Dat deze band daar permanent blijven mag!quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:23 schreef MadMaster het volgende:
We blijven nog even in het land van de rijstende zon.
Doei 1870...
Ik heb vroeger wel eens iets over internet projecten aan boord gehoord.. en dat was dan voornamleijk gebaseerd op de cache van internet, dat dan geladen werd bij elke stop en zo. Maar of dat ooit wat geworden is en hoe het tegenwoordig gaat weet ik ook niet..quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij schijnt Wifi te hebben aan boord, maar er is nog weinig leven te bekennen daarboven...
+1532quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat deze band daar permanent blijven mag!
De DJ heeft last van flinke hoestbuien en ik wil jullie niet aansteken zo vlak voor de kerst...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:23 schreef Homdeck het volgende:
krijgen we geen intermezzo's door de dj?
Pizzicato Fivequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:23 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
je bedoelt die hyperactieve jpop/dance zooi?
da's liefquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De DJ heeft last van flinke hoestbuien en ik wil jullie niet aansteken zo vlak voor de kerst...
ben ook niet zo van de coldplayhaat maar dit is best saaiquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik verbaas me altijd weer over die massale Coldplay-haat...
Hoe kan een band die zo populair en succesvol is tegelijkertijd zo gehaat worden? Ik kan er echt niet bij...
Tja ze hebben anderhalve goede plaat gemaakt en hier en daar nog een aardig liedje. De rest is muzikaal behang, cola zonder prik. Dat de massa daar intrapt....quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe kan een band die zo populair en succesvol is tegelijkertijd zo gehaat worden? Ik kan er echt niet bij...
A Rush of Blood to the Head en X&Y waren dan ook ontzettend sterke albums, en daarna veranderde hun stijl en werd de songwriting mee minder, helaasquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
die had ik na Sukiyaki al voorspeld. Weer zo'n essentieel Top2000nummerquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:27 schreef MadMaster het volgende:
Nog een Aziaat, onder gegaan van #1443...
Parachutes is by far hun beste album.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:27 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
A Rush of Blood to the Head en X&Y waren dan ook ontzettend sterke albums, en daarna veranderde hun stijl en werd de songwriting mee minder, helaas
Dat mag je vinden; het is inderdaad niet zo'n bijzonder nummer. Maar om dan de radio te muten alsof je de nieuwste track van Lil Kleine hoort...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:27 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ben ook niet zo van de coldplayhaat maar dit is best saai
mooi omschreven en de spijker op zijn kopquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja ze hebben anderhalve goede plaat gemaakt en hier en daar nog een aardig liedje. De rest is muzikaal behang, cola zonder prik. Dat de massa daar intrapt....
neuh dat gaat mij ook te verquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat mag je vinden; het is inderdaad niet zo'n bijzonder nummer. Maar om dan de radio te muten alsof je de nieuwste track van Lil Kleine hoort...
(maar goed, ieder z'n ding)
Maar nu hebben we Mad dus ook nuquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef livelink het volgende:
Ach, is deze eruit? Dit nummer hoort voor mij bij de top 2000-beleving. Van die nummers die je alleen dan hoort.
ik heb het nooit wat gevonden, vanaf het eerste begin nietquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:27 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
A Rush of Blood to the Head en X&Y waren dan ook ontzettend sterke albums, en daarna veranderde hun stijl en werd de songwriting mee minder, helaas
ik hoor het m vaker masr deze hoort er absoluut inquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef livelink het volgende:
Ach, is deze eruit? Dit nummer hoort voor mij bij de top 2000-beleving. Van die nummers die je alleen dan hoort.
Mee eens. X&Y is mijn favoriete album van ze. Van A tot Z consistent en van een hoog niveau. Fraaie eenheid.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:27 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
ja die hoort er wel bij he?!quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:28 schreef livelink het volgende:
Gelukkig maar. Dit is toch wel het eerste nummer waar ik dit zo specifiek voel.quote:
Kappen nou.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:29 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Mee eens. X&Y is mijn favoriete album van ze. Van A tot Z consistent en van een hoog niveau. Fraaie eenheid.
De nieuwste albums vind ik beduidend minder, maar slecht kan ik ze toch ook niet noemen.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:30 schreef Diaan73 het volgende:
Nou vooruit dan maar:
Noong isilang ka sa mundong ito
Laking tuwa ng magulang mo
At ang kamay nila ang iyong ilaw
At ang nanay at tatay mo'y
Di malaman ang gagawin
Minamasdan pati pagtulog mo
At sa gabi'y napupuyat ang iyong nanay
Sa pagtimpla ng gatas mo
At sa umaga nama'y kalong ka
Ng iyong amang tuwang-tuwa sa iyo
Ngayon nga ay malaki ka na
Ang nais mo'y maging malaya
Di man sila payag
Walang magagawa
Ikaw nga ay biglang nagbago
Naging matigas ang iyong ulo
At ang payo nila'y sinuway mo
Di mo man lang inisip na
Ang kanilang ginagawa'y para sa iyo
Pagkat ang nais mo'y
Masunod ang layaw mo
Di mo sila pinapansin
Nagdaan pa ang mga araw
At ang landas mo'y naligaw
Ikaw ay nalulong sa masamang bisyo
At ang una mong nilapitan
Ang iyong inang lumuluha
At ang tanong,"anak, ba't ka nagkaganyan"
At ang iyong mga mata'y biglang lumuha ng di mo napapansin
Pagsisisi at sa isip mo'y
Nalaman mong ika'y nagkamali
Pagsisisi at sa isip mo'y
Nalaman mong ika'y nagkamali
Kahapon ay nilimot mo
Pati ang iyong masamang bisyo
Laki'ng pasalamat ng magulang mo
Ikaw nga ay tuloyang nag bago
Natagpuan ang sarili
Galaw ng isip mo matuwid na
Patuloy ang takbo ng araw
At ikaw ay natutong umibig
Hindi nag laon at ipinasya mo'ng
Lumagay kana sa tahimik
Pagka binata mo'y natapos na
Malapit kanang magging ama
Kaya lalong nag sikap ng husto
Dumating ang iyong hinihintay
Sinilang ang panganay mo
Parang langit ang iyong nadama
Ngayon anak alam mo na
Kung ano'ng pakiramdam ng magging isang ama
Ganyan din ang nadarama
Ng iyong ama't ina ng ikaw ay makita
Ngayon iyong naramdaman
Ngayon iyong naranasan
Ngayon iyong maiintindihan
Tama pala ang iyong ina
Tama pala ang iyong ama
Ngayon hindi kana magtataka
Hindi pala biro'ng maging magulang o ngayon iyong dinaranas
Hindi pala biro'ng maging magulang o ngayon iyong dinaranas
Hindi pala biro'ng maging magulang o ngayon aking dinaranas
Wat Symph zegt .. hij hoort er wel in ..quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Dit is toch wel het eerste nummer waar ik dit zo specifiek voel.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kappen nou.
Anders ga ik Bløf draaien...
Ik wel. En ik vind het geweldig dat Politik - altijd al in mijn Top 3 van favoriete Coldplay-tracks - nu in de Top 2000 staat, terwijl het nooit een single is geweest.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb het nooit wat gevonden, vanaf het eerste begin niet
Mooie dag voor de dood? (we hebben het toch over Chris en co, of bedoelde je dat bruggetje niet?)quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kappen nou.
Van mij mag je hoorquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kappen nou.
Iets met een muur?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Huiskamervraag:
De volgende 2 songs hebben een verband.
Welk?
Nee, doodsbedreigingen zijn strafbaar tegenwoordig...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:31 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mooie dag voor de dood? (we hebben het toch over Chris en co, of bedoelde je dat bruggetje niet?)
nooit van gehoord, maar klinkt primaquote:
hmm dus Theo Maassen mag je ook al niet draaienquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, doodsbedreigingen zijn strafbaar tegenwoordig...
Denk ik begin vast met een gokjequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Song nr. 2 moet nog komen, momentje...
het heeft lang geduurd voordat ik Politik waardeerde, maar is inderdaad een van hun bestequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik wel. En ik vind het geweldig dat Politik - altijd al in mijn Top 3 van favoriete Coldplay-tracks - nu in de Top 2000 staat, terwijl het nooit een single is geweest.
Ze maken mij de pis niet lauw...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
hmm dus Theo Maassen mag je ook al niet draaien
De clip van dit nummer speelt in Berlin geloof ikquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
Uhmmm... gokje: U2 heeft ooit een album opgenomen dat Achtung Baby heet. Ergens - heel vaag - staat me bij dat ze dat in Duitsland (Berlijn wellicht?) hebben opgenomen. Dat zou dan het verband kunnen zijn met de track van Berlin.
dat vermoedde ik al, maar soms is een simpel antwoord ook goedquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, weer een prijs voor jou, maar dat is niet het verband dat ik zoek...
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:36 schreef Elfletterig het volgende:
Uhmmm... gokje: U2 heeft ooit een album opgenomen dat Achtung Baby heet. Ergens - heel vaag - staat me bij dat ze dat in Duitsland (Berlijn wellicht?) hebben opgenomen. Dat zou dan het verband kunnen zijn met de track van Berlin.
Ook goed...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De clip van dit nummer speelt in Berlin geloof ik
en zoveel fijns is er niet meer na achtungquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Genoeg U2 haters op FOK, zeker van dit nummer, ik vind het 1 van hun fijnere van na Achtung
en wel heeeel hoog in de Evergreen top1000quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:40 schreef MadMaster het volgende:
en de Maskers, verdwenen vanaf 1437...
Ohnee, verkeerde ZZquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Er is een leuke anekdote over de drummer van deze band
Helaas niet...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
en zoveel fijns is er niet meer na achtung
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat, en de videoclip van Stay is opgenomen op de plek waar ze afgelopen week in Berlijn op de avond na de aanslag de dader gearresteerd dachten te hebben...
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:43 schreef MadMaster het volgende:
Geen happy einde voor Joe en Elaine.
1918...
De waterval..quote:
Stoppen met je kuurtjequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:47 schreef Homdeck het volgende:
dit mag wel weg blijven, heb liever fungus weer terug
of BOTSquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:47 schreef Homdeck het volgende:
dit mag wel weg blijven, heb liever fungus weer terug
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:48 schreef MadMaster het volgende:
De volgende is voor mijn inmiddels alweer 20 jaar geleden overleden moeder.
Haar lievelingssong...
Haar lievelingssong...
Haar lievelingssong...
ik weet niet zo goed of dit nou snap of nietquote:
Nou... het was leuk je hier gesproken te hebben en zo. Ik zal zo nu en dan New Order blijven draaien...quote:
Dat dus ...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:51 schreef Diaan73 het volgende:
Ow deze is ook mooi... schande dat die eruit is.
ze was ook best lekkerquote:
Dat zekerquote:
Mooi om haar zo te (herinn)eren. Mijn moeder maakte afgelopen week lichtelijk verontwaardigd kenbaar dat ze er helemaal niet aan had gedacht om Adamo in haar Top 2000-lijstje te zetten...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:48 schreef MadMaster het volgende:
Haar lievelingssong...
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nou... het was leuk je hier gesproken te hebben en zo. Ik zal zo nu en dan New Order blijven draaien...
Hehehe... zie mijn post hierbovenquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:51 schreef livelink het volgende:
Het is toch wel jammer dat dit soort nummers langzaamaan verdwijnen. Mijn moeders favoriete artiest is Adamo. Staat ook niks meer van in de top 2000.
nogal, echt te erg ditquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Dat dit nummer in deze show opduikt is best om te janken
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
Mocedades - Eres Tu
Como una promesa, eres tú, eres tú.
Como una mañana de verano.
Como una sonrisa, eres tú, eres tú.
Así, así, eres tú.
Toda mi esperanza, eres tú, eres tú.
Como lluvia fresca en mis manos
como fuerte brisa, eres tú, eres tú.
Así, así, eres tú.
Eres tú como el agua de mi fuente (algo así eres tú)
Eres tú el fuego de mi hogar
Eres tú como el fuego de mi hoguera
Eres tú el trigo de mi pan.
Como mi poema, eres tú, eres tú.
Como una guitarra en la noche,
todo mi horizonte eres tú, eres tú.
Así, así, eres tú.
Eres tú
André van Duin had hier vast een leuke NL-talige parodie op kunnen maken.quote:
Had ze pech onderweg?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:55 schreef chufi het volgende:
Mijn zwager heeft die zangeres ooit nog lopen duwen volgens hem
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:54 schreef Diaan73 het volgende:
Mocedades - Eres Tu
Como una promesa, eres tú, eres tú.
Como una mañana de verano.
Como una sonrisa, eres tú, eres tú.
Así, así, eres tú.
Toda mi esperanza, eres tú, eres tú.
Como lluvia fresca en mis manos
como fuerte brisa, eres tú, eres tú.
Así, así, eres tú.
Como mi poema, eres tú, eres tú.
Como una guitarra en la noche,
todo mi horizonte eres tú, eres tú.
Así, así, eres tú.
Eres tú
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:55 schreef chufi het volgende:
Mijn zwager heeft die zangeres ooit nog lopen duwen volgens hem
bij het Schaep zat Er is toequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
André van Duin had hier vast een leuke NL-talige parodie op kunnen maken.
Vruchtenyoghurt, vlavlip... er is toe
Chocolade-ijs, bananenvla... er is toe
(of zoiets)
wie?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:56 schreef Sfeermaker het volgende:
ja jammer dat deze eruit ligt, maar we krijgen er kaai goeie muziek voor terug hè, Shawn Mendes bijvoorbeeld![]()
![]()
![]()
![]()
Die parodie was er bij Het Schaap met de Vijf Poten...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:55 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
André van Duin had hier vast een leuke NL-talige parodie op kunnen maken.
Vruchtenyoghurt, vlavlip... er is toe
Chocolade-ijs, bananenvla... er is toe
(of zoiets)
ja dat zeggen we over een jaar allemaalquote:
zo is het ineens een slechte tekst van Pascal Jacobsquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:58 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en dit betekent het:
Als een belofte, ben jij, ben jij
Als een zomermorgen
Als een lach, ben jij, ben jij
Zo, zo, ben jij.
Al mijn hoop, ben jij, ben jij
Als een koele regen in mijn handen
Als een stevige bries, ben jij, ben jij
Zo, zo, ben jij
Jij bent als het water van mijn fontein
(Zo iets ben jij)
Jij bent het vuur in mijn haard
Jij bent als het vuur van mijn vreugdevuur
Jij bent de tarwe van mijn brood
Als mijn gedicht, ben jij, ben jij
Als een gitaar in de nacht
mijn hele horizon, ben jij, ben jij
Zo, zo, ben jij
Jij bent als het water van mijn fontein
(Zo iets ben jij)
Jij bent het vuur in mijn haard
Jij bent als het vuur van mijn vreugdevuur
Jij bent de tarwe van mijn brood
Jij bent
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo is het ineens een slechte tekst van Pascal Jacobs
Groet, have fun!quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
Deze had als laatste gemoeten; de olifant die het verhaaltje uitblaast.
Voor mij klopt dat trouwens wel... ik moet helaas afhaken nu. Nog even de stad in. Bedankt MadMaster: leuke muziek, topshow met 17-18 luisteraars.
Succes met de rest en veel plezier nog allemaal.
hij heeft ze slechterquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:58 schreef peaceman het volgende:
[..]
zo is het ineens een slechte tekst van Pascal Jacobs
quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
Voor mij klopt dat trouwens wel... ik moet helaas afhaken nu. Nog even de stad in. Bedankt MadMaster: leuke muziek, topshow met 17-18 luisteraars.
Veel plezier Elfquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
Een verzoekje daarvoor, wat je niet wil horen?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:59 schreef peaceman het volgende:
MM, kun je ff op pauze zetten... ik ga Lennon naar bed brengen
fijne avondquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:59 schreef Elfletterig het volgende:
Celine Dion, Guus Meeuwis, Joshua Kadisonquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:59 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een verzoekje daarvoor, wat je niet wil horen?
3J'squote:Op vrijdag 23 december 2016 21:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Celine Dion, Guus Meeuwis, Joshua Kadison
Peter wel...quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Paskal heeft helemaal geen teksten
Dat verklaart een hoopquote:
ik las even verkeerdquote:
de vrouw van Paskal woonde ooit tegenover mijn huis, maar ik weet niet of we er tegelijkertijd woondenquote:
Je hoort mij niet klagen. Nooit geweten dat dit nummer afgekapt werd.quote:Op vrijdag 23 december 2016 21:07 schreef MadMaster het volgende:
Normaal zijn er altijd commentaren over het afkappen van songs, dus draai ik ze allemaal in z'n geheel...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |