mag van mij ook best erin hoor. zat rotzooi wat eruit kan.quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
gewoon essentiele Top2000muziek, het sentiment van de lijst
doe mij maar de jpop van de jaren 90quote:
je bedoelt die hyperactieve jpop/dance zooi?quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
doe mij maar de jpop van de jaren 90
Dat deze band daar permanent blijven mag!quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:23 schreef MadMaster het volgende:
We blijven nog even in het land van de rijstende zon.
Doei 1870...
Ik heb vroeger wel eens iets over internet projecten aan boord gehoord.. en dat was dan voornamleijk gebaseerd op de cache van internet, dat dan geladen werd bij elke stop en zo. Maar of dat ooit wat geworden is en hoe het tegenwoordig gaat weet ik ook niet..quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij schijnt Wifi te hebben aan boord, maar er is nog weinig leven te bekennen daarboven...
+1532quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Dat deze band daar permanent blijven mag!
De DJ heeft last van flinke hoestbuien en ik wil jullie niet aansteken zo vlak voor de kerst...quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:23 schreef Homdeck het volgende:
krijgen we geen intermezzo's door de dj?
Pizzicato Fivequote:Op vrijdag 23 december 2016 20:23 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
je bedoelt die hyperactieve jpop/dance zooi?
da's liefquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De DJ heeft last van flinke hoestbuien en ik wil jullie niet aansteken zo vlak voor de kerst...
ben ook niet zo van de coldplayhaat maar dit is best saaiquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
Ik verbaas me altijd weer over die massale Coldplay-haat...
Hoe kan een band die zo populair en succesvol is tegelijkertijd zo gehaat worden? Ik kan er echt niet bij...
Tja ze hebben anderhalve goede plaat gemaakt en hier en daar nog een aardig liedje. De rest is muzikaal behang, cola zonder prik. Dat de massa daar intrapt....quote:Op vrijdag 23 december 2016 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
Hoe kan een band die zo populair en succesvol is tegelijkertijd zo gehaat worden? Ik kan er echt niet bij...
A Rush of Blood to the Head en X&Y waren dan ook ontzettend sterke albums, en daarna veranderde hun stijl en werd de songwriting mee minder, helaasquote:Op vrijdag 23 december 2016 20:25 schreef Elfletterig het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |