Transgenders zijn begrijpelijk maar die shit als Otherkin enzo is wel pure achterlijkheid. Denken dat je als kat in een mensenlichaam bent geboren en daardoor ook bepaalde nauwkeurigere zintuigen hebt.quote:Op vrijdag 23 december 2016 16:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in transgenders of zo?
Otherkin! Dat is wel handig op je OV-kaart. Honden reizen op een kinderkaartje en huisdieren in een kooi of tas gratis. Dan alleen nog een tas vinden die groot genoeg is.quote:Op zondag 25 december 2016 11:56 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Transgenders zijn begrijpelijk maar die shit als Otherkin enzo is wel pure achterlijkheid. Denken dat je als kat in een mensenlichaam bent geboren en daardoor ook bepaalde nauwkeurigere zintuigen hebt.
Wat krijg je straks, iemand die oprecht gelooft dat hij een keukentafel is?
Decadente westerlingen![]()
Ik kan het niet zo snel meer terugvinden, maar het ligt heel erg aan de definitie die je gebruikt. Het beperkt zich in elk geval niet tot mensen die het operatietraject ingaan of hebben afgelegd.quote:Op zaterdag 24 december 2016 12:25 schreef Operc het volgende:
[..]
Heb je een bron van die 5%?
De enige bron die ik kan vinden heeft het over 1 op de 250 mensen tussen de 15 en 70 jaar.
https://www.movisie.nl/si(...)T-feiten-cijfers.pdf
(Pagina 3.)
Op 31 december 2009 waren er 900 transseksuelen in Nederland die een geslachtsverandering hebben ondergaanquote:Op vrijdag 23 december 2016 16:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jij gelooft niet in transgenders of zo?
Nounou. Het is me wat.quote:Op woensdag 28 december 2016 09:36 schreef Miranda_VW het volgende:
[..]
Op 31 december 2009 waren er 900 transseksuelen in Nederland die een geslachtsverandering hebben ondergaan
Ja erg nuttig laten we alles maar compleet omgooien voor die mensen. Iedereen heeft dagelijkse de grootste problemen maar die van 900 transseksuelen moeten het eerst opgelost? Want stel je voor dat z zich ergens niet prettig bij voelen?
Je wil weten wat iemand verdient als ie met de bus reist?quote:Op zondag 25 december 2016 11:11 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Hebben ze ook nagedacht over de gevolgen van minder registratie? Dat het niet meer op pasjes vermeld wordt maakt niets uit, maar als je het niet meer registreert verlies je ook de mogelijkheid om statistieken (% mannen en vrouwen) op te maken, bvb wat inkomensverschillen en het "glazen plafond" betreft.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:05 schreef ems. het volgende:
Het lijkt mij ook handiger om dan een extra hokje met "ik ben een uniek sneeuwvlokje" toe te voegen.
Als je het topic een beetje leest had je geweten dat het niet ging om de M/V, maar meer om de gegeven reden.quote:Op woensdag 28 december 2016 12:43 schreef Lunatiek het volgende:
En dan te bedenken dat men hier vermoedelijk niet wist dat er een M of V op de kaart staat, of waar. Hoe kun je dat nu gaan missen?
Dus dat er iets verandert waar niemand erg in heeft boeit niet, zolang platconservatieven de reden maar goed genoeg vinden.quote:Op woensdag 28 december 2016 13:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als je het topic een beetje leest had je geweten dat het niet ging om de M/V, maar meer om de gegeven reden.
Goh, als ik zo eens de reacties lees zou ik niet iedereen onder "platconservatieven" scharen die het opmerkelijk vinden. Wat wel opmerkelijk is, dat je gelijk iedereen plat conservatief acht die het een beetje aanstellerij vindt.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:21 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dus dat er iets verandert waar niemand erg in heeft boeit niet, zolang platconservatieven de reden maar goed genoeg vinden.
Zegt vrij veel over dat soort volk.
Ja, dat klopt. Althans, als ik dat 'een beetje aanstellerij' weer even terugvertaal naar de idiote overdrijvingen die het grotendeels zijn.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:32 schreef skysherrif het volgende:
dat je gelijk iedereen plat conservatief acht die het een beetje aanstellerij vindt.
Precies.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:34 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Althans, als ik dat 'een beetje aanstellerij' weer even terugvertaal naar de idiote overdrijvingen die het grotendeels zijn.
quote:Op vrijdag 23 december 2016 17:20 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik ben geen misneuk geweest. Dus voor mij is de invulling duidelijk. Transgenders, die niets anders zijn dan fouten, willen toch per sé die optie.
Van dit soort onzin, mensen tot een groepje semi nazies zetten als ze debatteren over dit onderwerp. Dan verlaag je je zelf tot een nog dieper niveau, begint steeds meer te lijken dat dit het voornaamste wapen is van lui als jij.quote:Op vrijdag 23 december 2016 18:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Welkom in de wondere wereld van alt-right.
Alt-right. Ja, dat is gewoon een bestaande stroming. Jij vindt dat semi-nazi's?quote:Op woensdag 28 december 2016 14:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Van dit soort onzin, mensen tot een groepje semi nazies zetten als ze debatteren over dit onderwerp.
Oh zijn ze dat nu niet dan? Aangezien jij trouwens de stroming hier als eerste noemde, mag jij mij best uitleggen waar de stroming precies voor staat.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Alt-right. Ja, dat is gewoon een bestaande stroming. Jij vindt dat semi-nazi's?
Je hebt een ban op Wikipedia of zo?quote:Op woensdag 28 december 2016 14:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh zijn ze dat nu niet dan? Aangezien jij trouwens de stroming hier als eerste noemde, mag jij mij best uitleggen waar de stroming precies voor staat.
Deze reactie is zeer veelzeggend, dank.quote:Op woensdag 28 december 2016 14:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je hebt een ban op Wikipedia of zo?
Tot uw dienst.quote:Op woensdag 28 december 2016 15:01 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Deze reactie is zeer veelzeggend, dank.
Dat is al heel lang geleden een keer afgedekt: LSquote:Op vrijdag 23 december 2016 17:35 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
Ik vraag mij wel af hoe ze mensen dan gaan aanspreken bij brieven.
Best een slim idee was dat. Tenzij het bedacht was om transgenders tegemoet te komen. In dat geval ben ik mordicus tegen dit prima idee.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is al heel lang geleden een keer afgedekt: LS
Wordt vaak als onbeleefd en onpersoonlijk gezien.quote:Op woensdag 28 december 2016 16:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is al heel lang geleden een keer afgedekt: LS
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |