Niks mis met Porsche jongen.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft daar ook naar gekeken. X2 is sowieso pas in 2018, en dat gaat hem niet worden. Gaat sowieso via zijn eigen zaak dus echt een prijsklasse mwah. Heeft ook nog naar een porsche gekeken maar dat mag niet van mij, zon opgepimpte volkswagen is voor het kamp.
Op de FrontPage zoeken ze nog goede vertellers zoals jij.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:26 schreef Shadowkid053 het volgende:
Net ruzie met Turken in de straat. Die denken boven de ''verplichte rij richting'' en ''Eenrichtingsverkeer'' borden te staan. Verkeer heeft kwartier stil gelegen omdat ik niet aan de kant ging, uiteindelijk kreeg ik ook nog 4 auto's achter me. TOPSHOW GENOT.
En ik dan ?quote:Op donderdag 22 december 2016 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op de FrontPage zoeken ze nog goede vertellers zoals jij.![]()
Waarom maak je niet van zulke situaties een vlog en laat je ons mee genieten?quote:Op donderdag 22 december 2016 17:26 schreef Shadowkid053 het volgende:
Net ruzie met Turken in de straat. Die denken boven de ''verplichte rij richting'' en ''Eenrichtingsverkeer'' borden te staan. Verkeer heeft kwartier stil gelegen omdat ik niet aan de kant ging, uiteindelijk kreeg ik ook nog 4 auto's achter me. TOPSHOW GENOT.
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2016 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor meer info kun je Vasion altijd dmen.
Ik heb een dashcam voor kerst gevraagd.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom maak je niet van zulke situaties een vlog en laat je ons mee genieten?
quote:Op donderdag 22 december 2016 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor meer info kun je Vasion altijd dmen.
Dank Dank.quote:
Je mag Braddie wel vervangen?quote:Op donderdag 22 december 2016 17:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb een dashcam voor kerst gevraagd.
en daar moeten wij dan 50 minuten naar kijken?quote:Op donderdag 22 december 2016 17:46 schreef Elan het volgende:
Je eigen bloedjes opzadelen met 2 ton schuld, koekoek
Laatste 20 minuutjes.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
en daar moeten wij dan 50 minuten naar kijken?
24:37quote:Op donderdag 22 december 2016 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatste 20 minuutjes.
Vond het vrij bizar.
Mijn pa is hetero.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis met Porsche jongen.
Maar hij wil hoog rijden? Je kunt ook net als Don in een Evoque rijden.
Is gewoon echt hoorquote:
Hey slome kijk dit filmpje evenquote:
quote:
Dit klinkt echt voor geen meter.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is gewoon echt hoor
[..]
Hey slome kijk dit filmpje even
[..]
Dat nummer zal vanaf nu niet meer hetzelfde zijnquote:Op donderdag 22 december 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit klinkt echt voor geen meter.
Ik hou toch niet van kerstliedjes. Dus maakt mij niet zoveel uit.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat nummer zal vanaf nu niet meer hetzelfde zijn
Je roept het anders miljard keer hierquote:Op donderdag 22 december 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hou toch niet van kerstliedjes. Dus maakt mij niet zoveel uit.
Dat wilt niet meteen zeggen dat ik er gek op ben.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je roept het anders miljard keer hier
Ohquote:Op donderdag 22 december 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wilt niet meteen zeggen dat ik er gek op ben.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb al wat gras uit de grond getrokken
Is tegenwoordig wel lastig met dat kunstgras. Pas op dat die rubberen balletjes niet in je mond komen!quote:Op donderdag 22 december 2016 19:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb al wat gras uit de grond getrokken
Is het nou wel of niet schadelijk?quote:Op donderdag 22 december 2016 19:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Is tegenwoordig wel lastig met dat kunstgras. Pas op dat die rubberen balletjes niet in je mond komen!
?quote:Op donderdag 22 december 2016 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deze blijft ook leuk
[ afbeelding ]
De laatste die ik met een rubberen bal in de mond zag was je moeder.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Is tegenwoordig wel lastig met dat kunstgras. Pas op dat die rubberen balletjes niet in je mond komen!
heb je ook in australiequote:
Kom daar niet vaak, hebben helaas geen winkel hier. Dirk > AHquote:Op donderdag 22 december 2016 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had je in Nederland ook tot een aantal jaar geleden. Huismerk van Dirk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |