Mijn pa is hetero.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Niks mis met Porsche jongen.
Maar hij wil hoog rijden? Je kunt ook net als Don in een Evoque rijden.
Is gewoon echt hoorquote:
Hey slome kijk dit filmpje evenquote:
quote:
Dit klinkt echt voor geen meter.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Is gewoon echt hoor
[..]
Hey slome kijk dit filmpje even
[..]
Dat nummer zal vanaf nu niet meer hetzelfde zijnquote:Op donderdag 22 december 2016 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dit klinkt echt voor geen meter.
Ik hou toch niet van kerstliedjes. Dus maakt mij niet zoveel uit.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat nummer zal vanaf nu niet meer hetzelfde zijn
Je roept het anders miljard keer hierquote:Op donderdag 22 december 2016 19:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik hou toch niet van kerstliedjes. Dus maakt mij niet zoveel uit.
Dat wilt niet meteen zeggen dat ik er gek op ben.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je roept het anders miljard keer hier
Ohquote:Op donderdag 22 december 2016 19:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat wilt niet meteen zeggen dat ik er gek op ben.
Moet jij weten.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb al wat gras uit de grond getrokken
Is tegenwoordig wel lastig met dat kunstgras. Pas op dat die rubberen balletjes niet in je mond komen!quote:Op donderdag 22 december 2016 19:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb al wat gras uit de grond getrokken
Is het nou wel of niet schadelijk?quote:Op donderdag 22 december 2016 19:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Is tegenwoordig wel lastig met dat kunstgras. Pas op dat die rubberen balletjes niet in je mond komen!
?quote:Op donderdag 22 december 2016 20:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Deze blijft ook leuk
[ afbeelding ]
De laatste die ik met een rubberen bal in de mond zag was je moeder.quote:Op donderdag 22 december 2016 19:35 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Is tegenwoordig wel lastig met dat kunstgras. Pas op dat die rubberen balletjes niet in je mond komen!
heb je ook in australiequote:
Kom daar niet vaak, hebben helaas geen winkel hier. Dirk > AHquote:Op donderdag 22 december 2016 20:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Had je in Nederland ook tot een aantal jaar geleden. Huismerk van Dirk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |