Niks mis met Porsche jongen.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:21 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Heeft daar ook naar gekeken. X2 is sowieso pas in 2018, en dat gaat hem niet worden. Gaat sowieso via zijn eigen zaak dus echt een prijsklasse mwah. Heeft ook nog naar een porsche gekeken maar dat mag niet van mij, zon opgepimpte volkswagen is voor het kamp.
Op de FrontPage zoeken ze nog goede vertellers zoals jij.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:26 schreef Shadowkid053 het volgende:
Net ruzie met Turken in de straat. Die denken boven de ''verplichte rij richting'' en ''Eenrichtingsverkeer'' borden te staan. Verkeer heeft kwartier stil gelegen omdat ik niet aan de kant ging, uiteindelijk kreeg ik ook nog 4 auto's achter me. TOPSHOW GENOT.
En ik dan ?quote:Op donderdag 22 december 2016 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Op de FrontPage zoeken ze nog goede vertellers zoals jij.![]()
Waarom maak je niet van zulke situaties een vlog en laat je ons mee genieten?quote:Op donderdag 22 december 2016 17:26 schreef Shadowkid053 het volgende:
Net ruzie met Turken in de straat. Die denken boven de ''verplichte rij richting'' en ''Eenrichtingsverkeer'' borden te staan. Verkeer heeft kwartier stil gelegen omdat ik niet aan de kant ging, uiteindelijk kreeg ik ook nog 4 auto's achter me. TOPSHOW GENOT.
quote:
quote:Op donderdag 22 december 2016 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor meer info kun je Vasion altijd dmen.
Ik heb een dashcam voor kerst gevraagd.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:30 schreef xcachet het volgende:
[..]
Waarom maak je niet van zulke situaties een vlog en laat je ons mee genieten?
quote:Op donderdag 22 december 2016 17:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor meer info kun je Vasion altijd dmen.
Dank Dank.quote:
Je mag Braddie wel vervangen?quote:Op donderdag 22 december 2016 17:33 schreef Shadowkid053 het volgende:
[..]
Ik heb een dashcam voor kerst gevraagd.
en daar moeten wij dan 50 minuten naar kijken?quote:Op donderdag 22 december 2016 17:46 schreef Elan het volgende:
Je eigen bloedjes opzadelen met 2 ton schuld, koekoek
Laatste 20 minuutjes.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
en daar moeten wij dan 50 minuten naar kijken?
24:37quote:Op donderdag 22 december 2016 17:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Laatste 20 minuutjes.
Vond het vrij bizar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |