met een BMW was het ook niet anders.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het nu is met Renault maar de waardedaling was altijd nogal fors
maar die hadden wel watquote:Op donderdag 22 december 2016 17:08 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor Alfa Romeo.. Die kon je na twee maanden ook op het schroot gooien..
Valt ook wel mee vind ik, maar echt sportief door de bocht rijdt het niet natuurlijk. Maar rijd nu in het weekend in een Land Rover en die gaat beter door de bocht dan een V90 cross country.quote:
660.000? voor Serious Request?quote:Op donderdag 22 december 2016 17:13 schreef Typisch het volgende:
Die Tijn is ook op Reddit terecht gekomen zie ik.
Staat nu al op 66.000 euro voor zijn eigen goede doel en 10 keer zoveel voor Serious Request.
Tijngod.
Wel de mooiste van de 3 idd. Mazda ook wel goede ervaringen mee. In tegenstelling tot Renault.quote:
alle nieuwe auto's maar ik dacht toch dat Franse auto's harder zakken dan Duitsequote:Op donderdag 22 december 2016 17:12 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
met een BMW was het ook niet anders.
Is nog steeds zo. Krijg je niet meer verkocht.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het nu is met Renault maar de waardedaling was altijd nogal fors
Is ook zo. Zit toevallig net voor een C-Klasse uit 2012/2013 te kijken met ongeveer een ton op de teller. Die gaan nog voor 20.000 euro. Nieuwprijs zit je op 45-50. Vind ik toch netjes.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
alle nieuwe auto's maar ik dacht toch dat Franse auto's harder zakken dan Duitse
Pa krijgt alles nog hard veel geld voor zijn oude cx-9quote:Op donderdag 22 december 2016 17:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
alle nieuwe auto's maar ik dacht toch dat Franse auto's harder zakken dan Duitse
Land Rover defender?quote:Op donderdag 22 december 2016 17:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Valt ook wel mee vind ik, maar echt sportief door de bocht rijdt het niet natuurlijk. Maar rijd nu in het weekend in een Land Rover en die gaat beter door de bocht dan een V90 cross country.
Hetgeen zij elke avond moet inleveren bij haar loverboy.quote:
tjacka heeft nog steeds een vinger in de pap hoorde ik jaquote:Op donderdag 22 december 2016 17:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hetgeen zij elke avond moet inleveren bij haar loverboy.
quote:Op donderdag 22 december 2016 17:17 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Hetgeen zij elke avond moet inleveren bij haar loverboy.
Die nieuwe CX-9 is wel echt gaaf. X2 vind ik niet zo.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:16 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Pa krijgt alles nog hard veel geld voor zijn oude cx-9. Maar hij kan maar geen nieuwe auto kiezen, zal dus wel weer een cx-9 worden. Al vond hij die x2 van bmw (de nieuwe) ook wel gaaf.
Heeft daar ook naar gekeken. X2 is sowieso pas in 2018, en dat gaat hem niet worden. Gaat sowieso via zijn eigen zaak dus echt een prijsklasse mwah. Heeft ook nog naar een porsche gekeken maar dat mag niet van mij, zon opgepimpte volkswagen is voor het kamp.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Die nieuwe CX-9 is wel echt gaaf. X2 vind ik niet zo.
De nieuwe Mercedes GLC Coupe is echt genot. Maar van een andere prijsklasse natuurlijk.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |