Okéquote:
nieuw of andere?quote:Op donderdag 22 december 2016 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Boys ik heb een nieuwe auto gekocht.
picsquote:Op donderdag 22 december 2016 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat voor haags?quote:Op donderdag 22 december 2016 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vertelquote:Op donderdag 22 december 2016 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vond ie niks?quote:Op donderdag 22 december 2016 17:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die had mijn pa ook eventjes. Snel weer weg gedaan.
voor alleen rechtdoor wel jaquote:Op donderdag 22 december 2016 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoge autogenot.Lekker man.
Ja, echt heerlijk!!quote:Op donderdag 22 december 2016 17:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hoge autogenot.Lekker man.
Ton80 dik.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe broodjes hamburger.
#viesdik
Mazda cx5....quote:Op donderdag 22 december 2016 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond ie niks?
Heb lang getwijfeld tussen Renault kadjar en deze.
Hij wilde toch wat lager. Was wel tevreden verder hoor.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond ie niks?
ik heb picanha liggen maar dan moet ik te lang wachten tot het op temperatuur is dus thaise toko denk ikquote:Op donderdag 22 december 2016 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
#viesdik
In een Renault wil je nog niet dood worden gevonden..quote:Op donderdag 22 december 2016 17:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vond ie niks?
Kan jou dat nou schelen als je dood bent.quote:Op donderdag 22 december 2016 17:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
In een Renault wil je nog niet dood worden gevonden..
Ik ga voor de Sri Lankaan later komende avond..quote:Op donderdag 22 december 2016 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
#viesdik
ik weet niet hoe het nu is met Renault maar de waardedaling was altijd nogal forsquote:Op donderdag 22 december 2016 17:06 schreef Befbekje het volgende:
[..]
In een Renault wil je nog niet dood worden gevonden..
lolquote:Op donderdag 22 december 2016 17:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan jou dat nou schelen als je dood bent.
Dat geldt ook voor Alfa Romeo.. Die kon je na twee maanden ook op het schroot gooien..quote:Op donderdag 22 december 2016 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet niet hoe het nu is met Renault maar de waardedaling was altijd nogal fors
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |